چطور از مدیریت پیج اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟2020-07-03

چگونه درآمد اینستاگرام را فعال کنیم؟ روش های کسب درامد از اینستاگرام پلازا

آیا ایده دیگری برای کسب درآمد از اینستاگرام می‌شناسید؟ نظرات و پیشنهادهای شما برای ما بسیار ارزشمند است. بررسی و تحلیل مداوم این معیارها به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌های خود را بهینه کنید، محتواهایی که بیشترین تعامل را ایجاد کرده‌اند، شناسایی و بر اساس آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. بسیاری از افراد و کسب‌وکارها از اینستاگرام برای برندینگ شخصی استفاده می‌کنند و توانسته‌اند با هزینه‌ای اندک در این زمینه به موفقیت برسند.

خلاصه مقاله در یک نگاه

ممکن است شخصی با گفتن جوک‌های 140 کاراکتری در توییتر معروف شود، اما اینستاگرام یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس است. و عکس‌ها دارایی‌هایی هستند که می‌توان به روش‌های مختلف انتشار داد، چاپ کرد یا فروخت. اگر بعدها خواستید کیفیت ولاگ‌ها را بهتر کنید، کم‌کم تجهیزات بهتری بخرید. ساخت ولاگ شاید در ابتدا پیچیده به نظر برسد، اما وقتی قدم به قدم پیش بروید، متوجه می‌شوید که هم ساده است و هم لذت‌بخش. برای شروع نیازی به تجهیزات گران‌قیمت یا دانش حرفه‌ای ندارید؛ کافی است کمی اشتیاق و خلاقیت داشته باشید.

برای موفقیت هر پیجی در اینستاگرام به یک ادمین نیاز است به همین دلیل ادمینی به یک شغل پردرآمد و جذاب تبدیل شده است. اگر به دنبال کسب درآمد از ادمین اینستاگرام هستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید. همین محبوبیت مثال‌زدنی باعث شده تا بحث کسب درآمد از اینستاگرام داغ باشد و بسیاری از افراد به دنبال پول درآوردن و اشتغال‌زایی از این شبکه اجتماعی باشند.

ارائه خدمات مرتبط با اینستاگرام

اینفلوئنسر شخصی شناخته شده از نظر مردم است که او را پذیرفته‌اند و حالا هر محصول یا خدمتی را که معرفی کند قطعا عده‌ای پیرو او خواهند بود. افرادی مانند بازیگران، بازیکن فوتبال، بلاگرهایی که بشدت معروف شده‌اند و افرادی این چنینی را اینفلوئنسر می‌گویند. این افراد در نزد بسیاری آدم‌ها محبوبیت و شهرت خاصی کسب می‌کنند و تقریبا کمتر کسی است که آن‌ها را نشناسد. برای همین می‌توانید با فروش محصولات تصویری و ویدیویی خود نیز در این پلتفرم به درآمد برسید.

اما مهم اینجاست که چه عملیاتی را انجام دهیم تا بیزینس موردنظرمان در اینستاگرام به موفقیت رسیده یعنی دیده شود و درنهایت به درآمد عالی برسد. هرچقدر دنبال‌کننده صفحه اینستاگرام شما بیشتر باشد، می‌توانید درآمد بیشتری از راه تبلیغات دریافت کنید. یکی دیگر از عناوین فهرست آموزش کسب درآمد از اینستاگرام افیلیت مارکتینگ است. برخلاف یک اینفلوئنسر، یک اسپانسر بیشتر روی فروش برندِ شریک سرمایه‌گذاری می‌کند (نه فقط ایجاد آگاهی) و این کار را در ازای دریافت کمیسیون و حق فروش دریافت می‌کند.

{

مراحلی که برای شروع پیج کاری اینستاگرام پیش رو دارید:

|}
Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

مواری مثل مسابقه، چالش ، پرسش و پاسخ ، رضایت مشتریان، اخبار جدید و … از مواردی هستند که می توانند محرک های خوبی برای استفاده دنبال کنندگان از محصولات و یا خدمات شما باشند. به این موارد محتوای تعاملی نیز می گویند و همه به راحتی از طریق قسمت استوری قابل اجرا هستند. یک راه پردرآمد اما سخت برای کسب درآمد از اینستاگرام این است که از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید. هرچه اینفلوئنسر موفق‌تر و بزرگ‌تری باشید، برندهای بیشتری برای انتشار تبلیغ و محتوای اسپانسردار به شما مراجعه می‌کنند و مبلغ بیشتری هم خواهند پرداخت. از دیگر نکات حرفه‌ای برای افزایش حقوق ادمین اینستاگرام پیدا کردن زمان درست برای انتشار محتواست. برای پیج‌های مختلف با توجه به گروه سنی مخاطب، ساعت آنلاین نیز متفاوت است.

پس اگر استعداد و علاقه فعالیت در این حوضه را در خود می بینید ، همین الان هم یک پله جلو هستید. اولین نکته درباره شروع پیج کاری اینستاگرام این است که هر کسی اراده کند، می تواند. کسب درآمد از اینستاگرام فرصتی ایده‌آل برای افرادی است که خلاقیت، تلاش و استراتژی‌های مناسب را با هم ترکیب میکنند. این پلتفرم با ارائه امکانات متنوع، از فرمت‌های مختلف محتوا گرفته تا ابزارهای تحلیل و تبلیغات، به شما کمک میکند برند خود را بسازید و درآمد پایدار ایجاد کنید. شما با هر تعداد فالووری می‌توانید کسب درآمد از اینستاگرام را شروع بکنید.

فروش شما اغلب با یک کد تبلیغاتی منحصر به فرد یا پیوند UTM ردیابی می شود. در اینستاگرام، برنامه‌های وابسته اغلب با نام «سفیر برند» خوانده می‌شوند. از آنجایی که این دو مکان محدود هستند، می‌توانید یک وبلاگ را با یک سازنده وبلاگ و نوشتن پست‌های وبلاگ بهینه‌شده برای سئو در مورد محصولات با پیوندهای قابل پیگیری نیز در نظر بگیرید.

    {
  • مانند مورد قبل، در اینجا هم باید دقت کنید که افیلیت مارکتینگ هم ملاحظات خاص خودش را دارد و اگر هر روز بی‌دلیل به معرفی انواع پیج‌ها و برندها بپردازید، خیلی زود مخاطبان خود را از دست خواهید داد.
  • |}
  • رسیدن به درآمد از اینستاگرام ساده‌تر از کسب درآمد از تلگرام، روبیکا و سایر شبکه‌های اجتماعی است.
  • {
  • او با معرفی رستوران‌ها و کافه‌های مختلف در ویدیوها، از اینستاگرام درآمد بسیار زیادی به دست می‌آورد.
  • |}
  • به ویدئوهایتان موسیقی اضافه کنید، قسمت‌های اضافی را برش بزنید و متن یا افکت‌های جذاب اضافه کنید.
  • {
  • هزینه‌های شما به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت و در عوض سوددهی شما افزایش می‌یابد.
  • |}
  • اگر برای کسب درآمد به بازاریابی اینستاگرام متکی هستید، در مورد برندهایی که با آنها کار می‌کنید سختگیر باشید تا مخاطبان خود را از خود دور نکنید.

از دیگر زیر مجموعه هایی که برای شروع پیج کاری اینستاگرام نیاز دارید تولید محتوای، تهیه عکس و ویدیو است. شما برای شروع کارتان حداقل به عکس خوب و با کیفیت از محصول یا خدماتتان نیاز دارید. تصویر در اینستاگرام اول موردی است که مخاطبان با آن ارتباط برقرار می کنند. پیشنهاد میکنم برای دیدن جدید ترین ترندهای چیدمان اینستاگرام و ایده گرفتن از آنها اینجا کلیک کنید. اینستاگرام به یکی از محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی جهان تبدیل شده است.

یادگیری ترفندهای اینستاگرام یا کمک‌گرفتن از فردی آگاه (ادمین اینستاگرام) در این زمینه می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. استفاده از ابزار بهترین زمان برای پست گذاشتن می‌تواند به شما کمک کند تا زمان‌بندی بهینه برای حداکثر تعامل را پیدا کنید. بیو، کپشن‌ها و هشتگ‌های شما مانند کارت ویزیت شما هستند—این روش است که افراد شما را پیدا کرده و با شما تماس می‌گیرند. اگر می‌خواهید قراردادهای اسپانسر شده پیدا کنید، با برندها تعامل داشته باشید. در اینجا ابزارهایی مانند Later Social اهمیت پیدا می‌کند؛ شما می‌توانید زمان‌بندی ارسال‌ها را خودکار کنید و از برنامه‌ریزی بصری Later برای اطمینان از زیبایی و هماهنگی محتوای خود استفاده کنید. این نوع محتوا به صورت اختصاصی برای مشترکین و حامیان شما ارائه می‌شود و شامل مواردی است که سایر دنبال‌کنندگان نمی‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

تولیدکنندگان این محتوا می‌توانند اسپانسر جذب کنند و با افزایش بازدیدها درآمد داشته باشند. علاو‌بر تمام این‌‎ها، اینستاگرام فرصت‌های منحصربه‌فردی را برای افرادی که به‌عنوان اینفلوئنسر یا خالق محتوا فعالیت می‌کنند، فراهم کرده است. با ارتباط‌های قوی و خوب می‌توانید موقعیت‌های کاری بهتری به دست آورید، در حرفه خودتان شناخته‌تر شوید و... ادمینی که تمام موارد مربوط به پیج را انجام می دهد قطعا حقوق بیشتری را دریافت می کند.

یک ادمین حرفه ای با تحلیل شاخص‌ها و گزارش‌های موجود در ابزارهای آنالیز می تواند درصد موفقیت یک پیج را تا حد زیادی افزایش دهد. بهترین ابزارها برای اینکه مخاطبان محتوای ما را پیدا کنند هشتگ ها هستند. اگر یک ادمین اینستاگرام اصول هشتگ گذاری هدفمند را بداند می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت یک پیج بگذارد. برکسی پوشیده نیست که در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام حرف اول را در بین کاربران ایرانی می‌زند.

سپس با داشتن یک استراتژی مناسب و تولید محتوای جذاب می‌تواند در این زمینه به درآمد بسیار بالایی برسد. تولید محتوای یونیک از ارزشمندترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می‌شود. یعنی شما برای اولین‌بار و بدون تقلیدکردن از افراد دیگر آن را تولید یا اجرا نموده‌اید.

به جای اینکه افکار، تجربیات، یا دانسته‌هایتان را در قالب متن بنویسید، آن‌ها را در ویدئو با دیگران به اشتراک می‌گذارید. در این مقاله به صورت ساده و گام‌به‌گام تمامی مراحل ساخت اکانت دوم را توضیح دادیم و امیدواریم به راحتی صفحات اینستاگرام خود را مدیریت کنید. برای حذف اکانت دوم، وارد تنظیمات اکانت شوید، به بخش مدیریت حساب بروید و گزینه حذف اکانت را انتخاب کنید. اینستاگرام یک کد تایید برایتان ارسال می‌کند که باید آن را در کادر بعدی وارد کنید. در قسمت بالا سمت راست صفحه پروفایل، روی آیکون منو (سه خط) ضربه بزنید و گزینه Add account را انتخاب کنید.

جذابیت کار اینجا این است که دنبال کردن یک جریان درآمدی، لزوماً جریان درآمد دیگر را رد نمی‌کند و می‌توانید به زبان ساده چندین راه درآمدی مختلف از یک پیج داشته باشید. اپلیکیشن‌های ساده‌ای مثل InShot یا CapCut می‌توانند برای شروع عالی باشند. به ویدئوهایتان موسیقی اضافه کنید، قسمت‌های اضافی را برش بزنید و متن یا افکت‌های جذاب اضافه کنید.

اگر بدون استراتژی یا برنامه مشخص شروع به تولید محتوا یا تبلیغات می‌کنید، بدانید که پیجتان هیچ پیشرفتی نمی‌کند. وقتی محتوای پیج شما مشخص نباشد و کاربرهای هدف خود را کاملا نشناسید، محتوای پیجتان پراکنده می‌شود. در نتیجه تعامل کاربران کم می‌شود و تعداد فالوورهایتان رشدی نمی‌کند. اگر نمی‌دانید که چطور باید برای تولید محتوا استراتژی مشخص کنید، نگران نباشید، ما دوره کامل استراتژی محتوا را برای شما آماده کردیم که خیلی راحت موضوع را برایتان روشن می‌کند. یکی از قابل‌توجه‌ترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام صفحات آموزشی هستند.

برای یافتن چنین فرصت‌های شغلی، باید به پلتفرم‌های استخدام آنلاین سر بزنید. برندها به شما پیشنهاد مالی می‌دهند و شما در ازای آن محتوایی را به صورت پست یا استوری منتشر می‌کنید؛ موفقیت در این روش نیازمند تعداد بالای فالوور و تعامل فعال با آن‌هاست. این کار به شما امکان می‌دهد تا با ارائه محتوای ارزشمند، هم دانش خود را به اشتراک بگذارید و هم از این طریق به کسب درآمد بپردازید. کسب درآمد از اینستاگرام فرصتی بی‌نظیر برای افراد خلاق، متخصصان، و کارآفرینان است تا از مهارت‌ها و دانش خود بهره‌برداری کنند.

همچنین می‌توانید خوانندگان محبوب و آهنگ‌های منتشر شده آنان را در قالب پست‌های جذاب معرفی نمایید. ارائه چنین تجربه جدیدی سبب جذب چشمگیر افراد به سمت صفحه شما می‌گردد. از طرف دیگر می‌توانید از صاحبان رستوران‌ها و کافه‌ها جهت ارائه تبلیغ و معرفی از آنها هزینه دریافت کنید. در مقابل علاوه بر دریافت هزینه تبلیغات مستقیم می‌توانید از تبلیغات مجازی نیز سود برید.

فراموش نکنید محدود کردن تعداد محصولات در هر کالکشن و ارائه آنها به صورت فصلی یا در مناسبت‌های خاص می‌تواند حس فوریت و کمیابی را در مخاطبان ایجاد کرده و آنها را برای خرید ترغیب کند. در این مطلب به اساسی ترین مراحل برای شروع کسب و کار در اینستاگرام اشاره کردیم. برای تمامی کسانی می خواهند که به تازگی کسب و کارشان را شروع کنند، آرزوی موفقیت میکنم. برای مدیریت پیج اینستاگرام لازم نیست که بلاگر، اینفلوئنسر یا شخص معروفی باشید. بلکه می‌توانید در هر موقعیت شغلی و اجتماعی که هستید، به عنوان مدیر پیج اینستا فعالیت داشته باشید.

شاید بتوان گفت که اصلی‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام که تقریبا تمام کاربران ایرانی از آن استفاده می‌کنند، دریافت پول به ازای انتشار پست و استوری تبلیغاتی است. همه ما دوست داریم یک کسب و کار داشته باشیم و خودمان رییس خودمان باشیم. چند نفر از ما این سرمایه را داریم؟ تازه با این همه سرمایه، چه تضمینی برای موفقیت است؟ پس بهترین راه، کم هزینه‌ترین راه است. چرا می‌گوییم کم هزینه‌تر؟ چون ما اینجا ۱۳ تا از روش‌های درآمدزایی از اینستاگرام را معرفی می‌کنیم که همه می‌توانند با سرمایه کم انجام دهند. بسیاری از اینفلوئنسرها برای کارهایی مانند فیلتر کردن درخواست‌های حمایت مالی، اجرای تبلیغات و شناسایی فالوورهای فیک به کمک نیاز دارند. شما می‌توانید خدمات خود را به عنوان یک دستیار مجازی (VA) ارائه دهید و اینگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنید.

شما در چنین شرایطی می‌توانید کسب‌وکار خود را به تعداد بیشتری افراد معرفی نمایید. این کار یک شخصیت کلی ایجاد می‌کند که می‌تواند افراد بیشتری را به برند شما جذب کند (و به حامیان مالی بالقوه کمک می‌کند تا فکر کنند چگونه می‌توانند با شما همکاری کنند). اگر فروشگاه آنلاین دارید، احتمالاً از اینستاگرام برای تبلیغ و فروش محصولات خود استفاده می‌کنید.

در این شغل شما مدیریت کامل یک پیج اینستاگرام را که متعلق به یک کسب‌وکار دیگر است، برعهده می‌گیرید و کارهای مربوط به ارسال پست، استوری، پاسخ به مشتریان و… را انجام می‌دهید. دومین روش کسب درآمد از اینستاگرام که به‌راحتی می‌توان از داخل ایران هم از آن استفاده کرد، استفاده از روش بازاریابی آشناسازی یا «افیلیت مارکتینگ» (Affiliate Marketing) است. همانطور که می‌بینید بیشتر این روش‌ها به تعداد فالوور شما بستگی دارند. پس ما هم در ادامه روش‌هایی برای افزایش فالوور به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بعد از افزایش تعداد فالوورهایتان به درآمدهای هیجان‌انگیز برسید. شما می‌توانید برای پروژه یا محتوای خاص خودتان کمپین‌های جمع‌آوری کمک راه اندازی کنید.

کاربران اینستاگرام می‌توانند نشان‌ها را در ارزش‌های 99 سنت، 1.99 دلار و 4.99 دلار خریداری کنند تا از آثار سازنده حمایت کنند. پس از فروش، تامین‌کننده شما محصولات را مستقیما از انبار خود به درب منزل مشتری ارسال می‌کند. قوانین در مورد محتوای حمایت‌شده متفاوت است، اما برای اینکه مطمئن باشید و به اعتماد مخاطبان خود احترام بگذارید، یک هشتگ #sponsored برای مشخص کردن پست‌های اسپانسری اضافه کنید. برای مثال در چنین صفحاتی می‌توانید از اهمیت و ارزش برنامه غذایی و ورزشی مناسب تولید محتوا کنید. اینستاگرام برای افرادی که کسب‌وکار خود را فقط در بستر آنلاین راه‌اندازی نموده‌اند نیز توصیه می‌گردد. داستان برند شما چیست ؟ بسته بندی محصول شما ، معرف برند شماست ؟ چگونه در بازار چیز به یاد ماندنی ایجاد می‌کنید- چیزی که مشتری آن را بشناسد و اعتماد داشته باشد؟ یک پاسخ بسته بندی است.

به همین دلیل، در سال‌های اخیر شغل جدیدی با عنوان «مدیر اینستاگرام» یا «ادمین اینستاگرام» (Instagram Admin) ایجاد شده است. در این حرفه، فرد مسئولیت مدیریت کامل یک پیج اینستاگرامی متعلق به یک کسب‌وکار دیگر را برعهده دارد. یک برنامه منظم برای انتشار محتوا در هر دو پلتفرم می‌تواند به ایجاد انتظار در مخاطبان و افزایش تعامل آن‌ها کمک کند. همچنین برگزاری چالش‌ها یا مسابقات که نیازمند مشارکت مخاطب در هر دو پلتفرم باشد، می‌تواند به افزایش ترافیک بین دو پلتفرم منجر شود. برای فروش خدمات خود، می‌توانید پکیج‌های مشاوره با قیمت‌های مختلف ارائه دهید.

در حال حاضر، حتی بسیاری از برند‌ها نمی‌توانند با این افراد رقابت کنند، بنابراین با اینفلوئنسر‌ها در تولید محتوای اسپانسر دار مانند پست‌ها، استور‌ها و لایو‌ها همکاری کمک می‌کند، و به نوعی شریک می‌شوند. با این حال، همه کاربران اینستاگرام پولی دریافت نمی‌کنند و همچنین میزان درآمد از اینستاگرام که می‌توانید به‌دست آورید بسته به روشی که انتخاب می‌کنید و میزان موفقیت شما متفاوت است. اغلب کاربران اینستاگرام علاوه بر استفاده کاربردی از آن، به جنبه تفریحی و سرگرمی نیز از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

اما قبل از پرش، باید بدانید که برنامه های پاداش در حال حاضر فقط برای دعوت هستند، بنابراین منتظر به روز رسانی در مورد واجد شرایط بودن باشید. برای کسب درآمد از اینستاگرام، شما می‌توانید از روش‌های مختلف استفاده کنید. از جمله می‌توانید با برندها همکاری کنید و محصولات یا خدمات آن‌ها را معرفی کنید و در صورت جذب مشتریان، کمیسیون دریافت نمایید. ایجاد محتوای اختصاصی و ارائه خدمات مانند دوره‌های آموزشی آنلاین، مشاوره، طراحی گرافیک و غیره نیز می‌تواند منجر به درآمدزایی شود. فروش محصولات فیزیکی یا دیجیتال مانند لباس، جواهرات، کتاب‌ها و نرم‌افزارها نیز از طریق اینستاگرام به شما درآمد می‌رساند.

یکی دیگر از روش‌های موثر برای کسب درآمد از اینستاگرام، ارائه مشاوره‌های رایگان و تخصصی و در نهایت فروش خدمات حرفه‌ای است. این استراتژی بر پایه اصل «Give-to-Get» استوار است و می‌تواند به ایجاد اعتماد و اعتبار در میان مخاطبان منجر شود. برای موفقیت در این مسیر، ابتدا باید حوزه تخصصی خود را به دقت انتخاب کنید.

برندها برای تبلیغ محتوای حمایت‌شده در استوری‌ها، پست‌ها و ریل‌های اینستاگرام به اینفلوئنسرها هزینه پرداخت می‌کنند. اما آیا می‌توان بدون داشتن فالوور بالا هم کسب درآمد کرد؟ بله شما می‌توانید با راه‌های دیگری که در ادامه معرفی می‌کنیم با اینستاگرام خود پولسازی کنید. این Story ها که با حلقه‌ای بنفش مشخص شده‌اند، می‌توانند برای ارائه محتوای انحصاری یا به‌اشتراک گذاشتن پشت‌صحنه آنچه در کسب‌وکار شما می‌گذرد استفاده شوند. اینستاگرام برای اکانت‌های Creator این امکان را فراهم کرده است تا اشتراک‌های پولی برای محتواهای خاص خود ارائه دهند. یعنی صاحبان حساب‌های Creator می‌توانند محتواهای ریلز، لایو، کانال‌های برادکست و غیره را فقط به فالوورهایی که عضویت اکانت آنها را خریداری کرده‌اند نشان دهند.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
درامد ادمین در اینستاگرام