تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2020-06-15

آموزش افزایش بازدید در اینستاگرام + 22 ترفند کارینو

با این روش به سادگی می‌توانید خود را هم در این حوزه معرفی کرده و بیشتر سر زبان‌ها باشید. در این روش، تبلیغات بر اساس موقعیت مکانی کاربران نمایش داده می‌شود. پس باید یک تقویم محتوایی ایجاد و برای انتشار منظم پست‌ها برنامه‌ریزی کنید؛ ضمن اینکه هدفمندی در عین تنوع را در محتوایی که به کاربر نمایش می‌دهید، از یاد نبرید.

همچنین، پاسخ دادن به کامنت‌ها و دایرکت‌ها نشان می‌دهد که شما به مخاطبان خود اهمیت می‌دهید و به تعامل بیشتر کمک می‌کند. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، استفاده از ابزارهای تعاملی اینستاگرام مانند نظرسنجی‌ها، سوالات و آزمون‌ها است. این ابزارها باعث می‌شوند کاربران زمان بیشتری را با استوری‌های شما سپری کنند و تعامل بیشتری با محتوای شما داشته باشند.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

این قابلیت که به منظور تعامل بیشتر بین پیج‌های همکار از سمت اینستاگرام عرضه شده است، می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پست اینستاگرام شما داشته باشد. برای افزایش بازدید اینستاگرام، ارسال منظم و برنامه‌ریزی‌شده بسیار مهم است. یکی از اصول موفقیت در اینستاگرام، به‌ویژه اگر قصد دارید پست‌های شما بیشتر دیده شوند، ارسال منظم است.

۱۰. با پیج‌های مرتبط تعامل داشته باشید

طبق آمار 79 درصد از مصرف کنندگان می‌گویند محتوای ساخته‌شده توسط کاربر تاثیر قابل توجهی روی خرید آن‌ها دارد. پس اگر بتوانید بازدید این محتوا را بالا ببرید، مخاطب‌ها با شما رابطه نزدیک‌تری احساس می‌کنند. هرچه تصاویر شما کیفیت بالاتری داشته باشند، احتمال افزایش بازدید پست اینستاگرام شما بیشتر است. استفاده از استوری‌ها، پست‌ها و ریلزهای حرفه‌ای، کارآمد و خلاقانه بهترین راه افزایش بازدید در اینستاگرام محسوب می‌شود.

    {
  • اینستاگرام مارکتینگ، مبحثی است که با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است.
  • |}
  • استوری‌های اینستاگرام با ماهیت پویا و قابلیت‌های تعاملی فراوان، فرصتی عالی برای جلب توجه مخاطبان و هدایت آن‌ها به سمت پست‌های جدید شماست.
  • {
  • استفاده از کلمه کلیدی مرتبط به عنوان بخشی از نام، باعث می‌شود در جست‌وجو‌ها راحت‌تر پیدا شوید.
  • |}
  • تمامی پیج‌های کاری و تجاری به آمارهای مربوط به پروفایل ویزیت نیاز دارند.
  • تولید محتوا در شبکه های اجتماعی نه فقط اینستاگرام نیاز به زمان بندی دقیق دارد.
  • {
  • برای مثال می‌توانید با سوال و جواب‌هایی که در استوری منتشر می‌کنید، تعامل بیشتری با مردم داشته باشید.
  • |}

برای افزایش فروش در اینستاگرام لازم است تا استوری‌ها مرتبط با کسب و کارتان باشد. “اگر به تازگی کسب و کار خود را در اینستاگرام راه‌اندازی کرده‌اید و یک پیج تجاری دارید، احتمالا اصطلاح «ویزیت اینستاگرام» را شنیده‌اید. این اصطلاح یکی از شاخص‌های تعاملاتی است که کاربران با پیج شما دارند. در این میان وبسایت مقصد ارائه دهنده طیف گسترده‌ای از خدمات خرید بازدید اینستاگرام با بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت می‌باشد.

همچنین، استفاده از هشتگ‌های مخصوص مسابقه باعث می‌شود محتوای شما راحت‌تر پیدا شود و تعامل بیشتری داشته باشد. این ویژگی‌ها به الگوریتم اینستاگرام نشان می‌دهند که محتوای شما جذاب است و باید به افراد بیشتری نمایش داده شود. بنابراین، سعی کنید در هر استوری حداقل یکی از این ابزارهای تعاملی را به کار ببرید. با حفظ اصالت و خلاقیت در تولید محتوا می‌توانید اعتماد مخاطبان را جلب کنید و آن‌ها را به دنبال‌کنندگان وفادار صفحه خود تبدیل کنید.

پس ابتدا کاربر وارد صفحه می‌شود و پیج را به صورت کلی نگاه می‌کند. قطعا توصیه ای که می کنیم این است که به فکر تولید محتوای جذاب و تعامل با مخاطبانتان به صورت ارگانیک باشید و به بررسی و آنالیز پیج خود بپردازید . وجود مخاطبان زیاد این شبکه اجتماعی به صورت بالقوه پتانسیل رشد کسب و کار شما را دارد اما آن چیز که اینجا مهمتر از افزایش مخاطب است، افزایش تعامل و مشارکت بیشتر مخاطبان شماست. در بخش دیگر کاپریلا که کاربرد تبلیغ‌دهنده دارد، کسب و کارها می‌توانند خود را معرفی کنند. چون این تبلیغات تنها به مخاطبان هدف نشان داده می‌شود، نرخ تبدیل آن‌ها بالا است. اینستاگرام مارکتینگ، مبحثی است که با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است.

از رنگ‌ها، فونت‌ها و سبک‌هایی استفاده کنین که با تصویر کلی برندتون همخوانی داشته باشه. برای رسیدن به بهترین نتایج، باید تبلیغاتتون رو به‌طور مداوم بهینه کنین. این فرمت که شامل ویدئوهای کوتاه و خلاقانه‌ست، اخیراً خیلی محبوب شده. تبلیغات ریلز معمولاً کمتر از ۳۰ ثانیه هستن و با توجه به جذابیت بالای این فرمت، می‌تونین پیام‌های سریع و تأثیرگذاری رو منتقل کنین. البته فراموش نکنید که هدف شما کپی‌برداری کورکورانه نیست، بلکه باید با الهام از ایده‌های موفق، محتوای اختصاصی و باارزش خود را تولید کنید. دیروز توی شرکت یکی از همکارام که ورزش می‌کنه؛ ولی شیرینی هم خیلی دوست‌داره، دیدم یه شیک دستشه!

تعامل با کاربران، پاسخ به نظرات و پیام‌ها و تحلیل داده‌های اینستاگرام برای بهینه‌سازی محتوا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به‌طور خلاصه افزایش ویو اینستاگرام به معنای افزایش تعداد افرادی است که محتوای شما را در این شبکه اجتماعی مشاهده می‌کنند. این محتوا می‌تواند شامل پست‌ها، استوری‌ها، ریلز و یا حتی لایوهای شما باشد. درواقع هر چه تعداد بازدیدها بیشتر باشد، به معنای آن است که افراد بیشتری با برند و کسب و کار شما آشنا شده‌اند و این موضوع می‌تواند منجربه افزایش فالوور، تعامل بیشتر با مخاطبان و در نهایت افزایش فروش شود. یکی از نکات کلیدی برای افزایش بازدید اینستاگرام، زمان انتشار محتوا است. انتشار پست‌ها و استوری‌ها در ساعاتی که مخاطبان شما بیشترین فعالیت را دارند، می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر میزان دیده شدن آن‌ها داشته باشد.

اینکه پست هایی که منتشر می کنید با ابزارهای متنوع باشد خلاقیت شما را در تولید محتوا افزایش می دهد و محتوای پیج شما برای مخاطبان یکنواخت و کسل کننده نیست. در این قسمت گزینه‌هایی برای قالب تبلیغاتی خود رد اختیار خواهید داشت. در بخش قبلی در مورد قالب‌های تبلیغاتی موجود در اینستاگرام مانند تبلیغات تصویری و ویدیویی، به تفصیل صحبت کرده‌ایم. همچنین می‌توانید روزهایی در هفته و ساعاتی در روز را هدف قرار دهید که مخاطبان شما بیش‌تر در اینستاگرام فعال هستند. لازم به ذکر است این گزینه برای حالت «Lifetime» فعال است و اگر به صورت روزانه بودجه خود را تخصیص می‌دهید نمی‌توانید این تنظیمات را انجام دهید.

با تبلیغات در اینستاگرام می‌توانید جامعه هدف و مخاطبان مناسب خودتان را جذب کنید و به درآمد بیشتری برسید. برای سفارش تبلیغ به بلاگرها، برندها و اینفلوئنسرها لازم است حتما تحلیل دقیقی روی پیج آن‌ها داشته باشید. اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از استراتژی‌های قدرتمند برای افزایش بازدید اینستاگرام و برقراری ارتباط با مخاطبان جدید است. اینفلوئنسرها و میکروبلاگرها افرادی هستند که در یک زمینه خاص فعالیت می‌کنند و دنبال‌کنندگان وفاداری دارند. با همکاری با این افراد می‌توانید محصولات یا خدمات خود را به جامعه‌ای از مخاطبان هدف که به حرف اینفلوئنسرها اعتماد دارند، معرفی کنید.

استفاده از هشتگ‌های مرتبط با محتوایی که تولید می‌کنید، می‌تواند باعث افزایش بازدید پست و در نهایت پیج شما شود. استفاده‌ی به اندازه و درست از هشتگ‌ ایرانی و … می‌تواند باعث ورود مخاطبان جدید و ورود محتوای شما به اکسپلور شود. اینستاگرام یکی از قدرتمندترین پلتفرم‌های اجتماعی برای اشتراک‌گذاری محتوای بصری است و کسب‌وکارها و افراد برای افزایش دسترسی به مخاطبان خود، باید از تکنیک‌های مختلفی استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین عواملی که بر موفقیت شما در این پلتفرم تأثیرگذار است، میزان بازدید پست‌ها و استوری‌ها است. با استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی مناسب، می‌توان نرخ تعامل، دیده شدن و ویو پست‌ها را به شکل چشم‌گیری افزایش داد. در این مقاله، به بررسی 15 تکنیک اثبات شده برای افزایش ویو پست‌ها و استوری‌ها در اینستاگرام خواهیم پرداخت که به شما کمک می‌کند تا محتوای خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید.

از جمله موارد بسیار مهم برای افزایش بازدید پیج این است که به صورت پشت سر هم و حداقل روزانه محتوا تولید کنید ، سعی کنید در هر شرایط و مکانی از ایجاد محتوای جدید غافل نباشید . حال که مخاطبان هدف خود را تعیین کرده‌اید، زمان انجام تنظیمات مربوط به نمایش تبلیغ است. اگر قصد دارید که تبلیغات شما تنها در اینستاگرام به نمایش درآید، این بخش برای شما اهمیت زیادی دارد.

در ضمن وقتی شما کلمه‌ای را در سرچ اینستاگرام جست و جو می‌کنید بر اساس نام پیج، نتایج را به ما نشان می‌دهد. پس اگر این نام را به خوبی انتخاب کنید در سرچ اینستاگرام هم پیج شما را به کاربران نشان خواهد داد. با انتخاب یک نام خوب و مرتبط به زمینه فعالیت پیجتان می‌توانید شاهد افزایش بازدید اینستاگرام خود باشید.

آغاز همکاری با آژانس هوشمند "میم برندینگ"

تبلیغات در گوگل ادز، تبلیغات در توییتر و تبلیغ در استوری‌های یک بلاگر نمونه‌هایی از این نوع بازاریابی هستند. یکی دیگر از راه‌های افزایش پروفایل ویزیت در اینستاگرام پیدا کردن هشتگ‌هایی است که به پست مرتبط هستند. همانطور که گفتیم هر چقدر آمارهای مربوط به پروفایل ویزیت بیشتر باشد، نشانه‌ای از کارکرد مثبت شما در پیج است.

تبلیغات پولی به هر نوع تبلیغی گفته می‌شود که شما برای دیده‌شدن کسب‌وکار خود هزینه پرداخت می‌کنید. با استفاده از استراتژی‌های مختلف تبلیغات پولی، مانند تبلیغ در موتورهای جستجو، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ ویدیویی، همسان و بنری، می‌توانید این روش را به‌طور موثر اجرا کنید. هنگامی که مخاطب تبلیغات همسان یا نیتیو را مشاهده می‌کند، معمولاً تصور می‌کند که این محتوا پیشنهادهایی از سمت موتور جستجوی گوگل، سایت میزبان یا شبکه‌های اجتماعی است. تنها با برچسب کوچک “Ad” یا “Sponsored” در گوشه تبلیغ مشخص می‌شود که این یک محتوای تبلیغاتی است. برای موفقیت در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی، باید پلتفرم مناسب را انتخاب کرده و در مرحله بعدی، محتوای متناسب را منتشر کنید. انواع مختلفی از تبلیغات در این پلتفرم‌ها وجود دارد، از جمله تبلیغات ویدیویی، تبلیغات تصویری، استوری‌ها و تبلیغات کروسل (Carousel Ads).

{

آموزش افزایش بازدید اینستاگرام با ۳۴ ترفند طلایی

|}

اگرچه امنیت پیج اینستا اهمیت زیادی دارد و نباید اجازه ورود هکرها و افراد ناشناس به پیج داده شود، اما برای یک پیج فروشگاهی عمومی بودن صفحه اهمیت زیادی دارد. به طوری که سایر کاربران بتوانند آزادانه وارد پیج شوند و از محتواها در پست، هایلایت، استوری و … دیدن کنند. شما که این مقاله را می‌خوانید قطعا یک پیج اینستاگرامی دارید یا به دنبال راه اندازی پیج اینستاگرامی خود هستید که برای گرفتن بازدهی بیشتر از آن به دنبال راهکارهای مطلوب هستید.

به کارگیری CTAهای واضح و مشخص در کپشن پست‌ها و استوری‌ها به مخاطبان می‌گوید که دقیقا از آن‌ها چه انتظاری دارید و نرخ تعامل پیج شما را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. همچنین اگر محتوای باارزشی در گذشته منتشر کرده‌اید، از فراموش شدن آن‌ها جلوگیری کنید. با انتشار ریلز یا استوری، می‌توانید کاربران را به دیدن پست‌های قدیمی‌تر با موضوعات مرتبط با پست جدید، ترغیب کنید. هایلایت‌ها قابلیتی عالی برای آرشیو کردن استوری‌های ماندگار و دسته‌بندی موضوعات مختلف است. از این قابلیت برای معرفی خدمات، نمایش نمونه کارها، پاسخ به سوالات متداول و موارد دیگر استفاده کنید و در کپشن پست‌های خود، کاربران را به دیدن هایلایت‌های مرتبط تشویق کنید. هایلایت استوری‌ها (Story Highlights) قابلیتی کاربردی در اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد استوری‌های منتخب خود را به صورت دائمی در پروفایل‌تان نگه دارید.

بله، می‌توانید لینک پروفایل اینستاگرام یا پستی از آن را انتخاب کنید و آن را به وسیله گوگل ادز تبلیغ کنید. پس از کلیک کاربر روی لینک، از او سوال می‌شود که لینک در اپلیکیشن اینستاگرام یا مرورگر باز شود. تا اینجا با تبلیغ پیج در اینستاگرام آشنا شدیم و روش‌های آن را آموختیم. در ادامه یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغ پیج در اینستاگرام یعنی تبلیغات اسپانسری را توضیح می‌دهیم.

آیا شما تا به حال از این ترفند ها استفاده کرده اید؟برای بالا بردن بازدید پیج چه کارهای دیگری می توان انجام داد؟ منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم. اینستاگرام محتوایی را بیشتر به سایر کاربران نشان می دهد که زمان بیشتری را صرف آن کرده اند. محتوای ویدئویی زمان بیشتری نسبت به تصاویر را به خود اختصاص می دهد و اگر تفاوتی میان تصویر و ویدئو مشاهده  می کنید از رفتار کاربران در برخورد با این محتواها نشات می گیرد. مثال استفاده از لوکیشن میدان نقش جهان می تواند شانس ورود محتوای شما به اکسپلور را افزایش دهد. اما در نظر داشته باشید الگوریتم اینستاگرام باهوش است و می تواند لوکیشن فیک را تشخیص دهد؛ پس از آن سوء استفاده نکنید و استفاده از لوکیشن فیک را به حداقل برسانید.

از سوی دیگر وقتی انتظار مرتب پست‌ها در ساعت پربازدید، باعث افزایش نرخ تعامل می‌شود. اگر می‌خواهید میزان پروفایل ویزیت را بالا ببرید، باید به طور مرتب استوری منتشر کنید. محتوای استوری نیز باید جذاب باشد تا کاربران نسبت به آن واکنش نشان دهند. به مرور زمان فالوورهای شما برای دیدن استوری‌ها عادت می‌کنند و حتی زمانی که استوری ندارید، بی‌صبرانه منتظر استوری‌های جدید هستند.

اینها چند نکته و تکنیک مفید برای فعالیت تجاری در شبکه اجتماعی شما هستند. امروزه با محبوب تر شدن شبکه‌های اجتماعی، همه‌ی ما با هشتگ‌ها آشنا شده‌ایم. هشتگ‌ها فقط یک کلمه نیستند، می‌توانند باعث افزایش بازدید شما اینستاگرام شوند و حتی آینده کسب و کار اینستاگرامی شما را تحت تاثیر قرار دهند. اگر از خودتان می‌پرسید چگونه بازدید پست اینستاگرام را بالا ببریم، استفاده از هشتگ‌ها پاسخ مناسبی برای سوالتان خواهد بود.

نظر فالوورهایتان درباره بهترین محتوایتان را بپرسید و محتواهای جدید را متناسب با سلیقه آن‌ها تولید کنید. برای مثال اگر یک استوری از ست‌کردن لباس‌هایتان می‌گذارید و مخاطب از آن استقبال می‌کند، این کار را تکرار کنید. برای افزایش بازدید اینستاگرام باید به آن مثل یک بازی نگاه کنید و قوانین آن‌ را به خوبی بدانید. اگر دوست‌دارید رمز‌های کاربردی برای برای بالا بردن بازدید اینستاگرام را بدانید، این مقاله را از دست ندهید.

برای مثال برندی با مخاطبان مشابه می‌یابید و با هم کمپینی را راه‌اندازی می‌کنید. به عنوان جایزه، ترکیبی از کالا و خدمات هر دو کسب و کار را پیشنهاد دهید و از کل مخاطبان بخواهید هر دو صفحه کسب و کار را دنبال کنند. با این کار به مخاطبان برند دیگری در اینستاگرام دسترسی پیدا می‌کنید. اگر بودجه‌ای را برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی اختصاص داده‌اید، حتما اینستاگرام را جزو گزینه‌های خود در نظر بگیرید. چراکه 27 درصد از کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که محصولات و برندهای جدید را از طریق تبلیغات می‌یابند.

برای فعال کردن بازدید پست اینستاگرام، باید اکانت خود را از طریق تنظیمات به اکانت تجاری تبدیل کنید. در این صورت هم افراد محلی و هم مخاطبان همکاران، شما را می‌شناسند و بیشتر با شما آشنا می‌شوند. حتی زمینه همکاری با افراد مهم‌تر و حرفه‌ای‌تر را هم برای خود فراهم می‌کنید. همچنین می‌توانید با صرف کمترین هزینه برای تولید محتوا در اینستاگرام از طریق لینک مشخص شده، با تیم پشتیبانی ما در کارینو تماس بگیرید. اگر می‌خواهید بلاگری را در شبکه‌های اجتماعی داخلی شروع کنید، روبیکا بهترین گزینهٔ شماست؛ چون هم محبوب است، هم امکانات... همانطور که از نام این نوع تبلیغات پیداست، کسب‌وکارها ویدیویی از محصول، سرویس یا خدمات خود را به‌عنوان استراتژی تبلیغات پولی به نمایش می‌گذارند.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغات اینستاگرامی