بلاگر معروف ایران، از نوشتن به تولید محتوا2020-10-27

معرفی بهترین لایف‌استایل بلاگر های ایرانی در سال 1402 5درصدی‌ها

او زمانی که موضوع حرمسرا را مطرح کرد سرو صدای بسیاری را به وجود آورد و موجب شد تا مدیران اینستاگرام به دلیل اعتراضاتی که علیه او انجام شد، اکانت او را مسدود کنند. باید توجه داشت که برای هر حوزه باید از بلاگرهای مرتبط استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را از تبلیغات اینفلوئنسری بگیریم. عرفان علیرضایی یکی از بلاگرهای ب سابقه حوزه طنز است که در اینستاگرام به چهره‌ای معروف و محبوب تبدیل شده است.

او برای کسب درآمد کلاس‌های ورزشی خصوصی و گروهی برگزار می‌کند، به بدن‌سازان مشاوره می‌دهد و مکمل‌های بدن‌سازی را تبلیغ می‌کند. کسانی که با دنیای بلاگ‌های فارسی از همان روزهای ابتدایی‌اش آشنایی دارند، علیرضا مجیدی را به‌خوبی می‌شناسند. او که در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۸۴ نوشتن در فضای مجازی را شروع کرد، از نسل طلایی وبلاگ‌نویسان ایرانی محسوب می‌شود. علیرضا مجیدی که پزشکی خوانده است، در «یک پزشک» آخرین اخبار فناوری را می‌نویسد. نوشته‌های او درباره سینما و تلویزیون، معرفی کتاب، پزشکی و عکاسی هم خواندنی هستند. مجیدی این روزها از طریق پذیرش آگهی و سفارش رپورتاژ کسب درآمد می‌کند و پادکستی به‌نام «یک پزشک» هم درست کرده است.

{
  • بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از کسب‌وکارها هستند.
  • {
  • پس از آنکه دید بازخورد زیادی دارد، تصمیم گرفت تا به طور حرفه ای روی آن کار کند.
  • |}{
  • این بلاگر موفق تنها به کسب درآمد از یک منبع اکتفا نکرده و از طریق فعالیت‌های مختلفی که انجام می‌دهد، توانسته به یکی از پردرآمدترین بانوان بلاگر ایرانی تبدیل شود.
  • |}
  • در واقع او در کنار فعالیت در بیوتی بلاگری به خاطر اندام زیبا و استایل ایده آلی که دارد به عنوان مدل در حوزه مد و فشن نیز فعالیت می کند.
  • همچنین یکی دیگر از پر مخاطب ترین رشته بلاگرها در زمینه فود و آشپزی می باشد که در ادامه به همه این موضوعات خواهیم پرداخت.
  • {
  • از زمانی که در دبیرستان درس می خواند، در شبکه فیسبوک کار می کرد و کلیپ طنزی را ساخت و در صفحه خود بارگزاری کرد.
  • |}
|}

برندهای مرتبط با لباس و اکسسوری‌های زنانه می‌توانند با کمک این بلاگر محصولات خود را بیشتر به نمایش بگذارند. تخصص اصلی او در زمینه تکنولوژی می ‌باشد و علاوه بر بلاگری در یک شرکت بزرگ مایکروسافت نیز مشغول به کار است. او گاهی اوقات در رابطه با تفاوت‌ های زندگی در کشورهای مختلف صحبت می ‌کند گاهی اوقات نیز مطالبی را در رابطه با کسب و کارهای مختلف به کاربران ارائه می‌ دهد.

ماهانا دانش‌آموخته رشته آموزش زبان انگلیسی و علاقمند به مباحث وب و شبکه‌های اجتماعی است. بله، تبدیل شدن به یک بلاگر تاثیرگذار در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند شغلی پایدار و پردرآمد باشد. اگر در این مسیر موفق شوید و هزینه‌ی زندگی‌تان را تامین کنید، قطعا ارزش وقت و تلاش‌تان را دارد. اکثر پلتفرم‌ها مانند فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب قابلیت لایو یا پخش ویدیو بصورت زنده را دارند. از این قابلیت به نفع خود استفاده کنید و پشت صحنه‌ی رویدادها و مهمانی‌ها را با مخاطبین بصورت زنده به اشتراک بگذارید. از این طریق به مخاطبین خود نزدیک‌تر می‌شوید و وفاداری آن‌ها افزایش می‌یابد.

وبلاگ های معروف ایرانی

در این مطلب قصد داریم شما را با بلاگرهای تهرانی مناسب برای تبلیغات آشنا کنیم. ازآنجاکه انتخاب دقیق و هوشمندانه برای تبلیغات تاثیر زیادی در رشد کسب‌وکار شما دارد، این راهنما می‌تواند نقطه شروعی باشد تا تبلیغاتی هدفمند و موثر را اجرا کنید. به همین خاطر است که در حال حاضر نیز بسیاری از بلاگرها علاوه بر دیگر شبکه‌ های اجتماعی در روبیکا نیز فعالیت دارند. علاوه بر این روبیکا یک بستر مناسب برای انجام تبلیغات نیز می ‌باشد بنابراین در گسترش کارهای اقتصادی نیز می ‌تواند کاربردی و موثر باشد. در رابطه با شبکه اجتماعی روبیکا در واقع می‌ توان گفت که نوعی پلتفرم وطنی است که عملکرد آن تا حدود زیادی مشابه شبکه اینستاگرام می‌ باشد.

همانطور که می ‌دانید شبکه یوتیوب یکی از محبوب ‌ترین و پربازدید ترین شبکه ‌های اجتماعی نه تنها در ایران بلکه در دنیا محسوب می ‌شود. به همین خاطر اغلب افرادی که به عنوان بلاگر فعالیت دارند در یوتیوب نیز صاحب کانال هستند. چرا که در شبکه یوتیوب علاوه بر یک بستر مناسب برای کسب شهرت در دنیا می ‌تواند یک منبع درآمد خوب نیز برای این بلاگرها باشد.

تصمیم‌گیری درباره زمینه تخصصی به شما کمک می‌کند تا مخاطبین خود را بشناسید و محتوای خود را با توجه به علایق و اولویت آن‌‌ها ایجاد کنید. حدوداً دو سال پیش بود که یک ویدئو در پیج خود منتشر کرد که نشان می‌داد برای پیشرفت کارش وسایلی از پرده سبز و تجهیزات نورپردازی تهیه کرده است. همچنین عنوان کرد که زمانی که پیچ در حال رشد بود و تعداد فالوورها به ۳۰۰ هزار نفر رسیده بود، خودش مسئولیت ادمینی، تدوین ویدئوها، پشتیبانی پست‌ها و ادیت آنها را بر عهده داشته است. شعار او نیز •ما به اوج می‌رویم• است، که در بیوی پیج اینستاگرامش نوشته شده و نشان دهنده آن است که اهورا به شما در مسیر رسیدن به اهداف بلند بالایتان کمک می‌کند. او در زمینه نوشتن سناریوها و اجرای آنها، مهارت فوق‌العاده خاصی دارد؛ به شکلی که می‌تواند مخاطب را پای ویدئوهایش میخکوب کند. اهورا تاکنون با انتشار تقریباً ۱۱۳۰ ویدئو، نگاه نزدیک به ۵۶۳ هزار نفر دنبال‌کننده را به صفحه مجازی‌اش خیره کرده است.

اما وبلاگ های زیادی هستند که در بستر اینترنت فعالیت می کنند و سرویس هایی را به کاربران ارائه می دهند. در این بین اما برخی از آنها هستند که در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند. این شرکت ها به دلیل خدماتی که ارائه می دهند توجه کاربران زیادی را به طرف خود جلب کرده اند که می توان در زیر به برخی از آنها اشاره کرد. اما یکی دیگر از پیج هایی است که طرفداران بسیاری دارد و موجب شده تا تمام شهروندان این شهر علاقمند به غذاهایی شوند که این پیج معرفی می کنند. مشهد تیستر در حال حاضر توسط فردی به نام سعید مقدم مدیریت می شود و گفته می شود که کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد.

محصولات مراقبت از پوست با نقدهای تخصصی این صفحه پرمخاطب بیشتر دیده می‌شوند. «مطهره حیدری» با داشتن حدود ۳۵۰ هزار فالوور، مترجم و معلم زبان فرانسه است که تجربیاتش از زندگی بین پاریس و تهران را به اشتراک می‌گذارد. تبلیغ آموزش زبان فرانسه برای موسسات آموزشی در این صفحه پرمخاطب بسیار اثربخش است. با رعایت این نکات، می‌توانید بلاگرهای تهرانی مناسب را برای تبلیغات انتخاب کنید و نتیجه بهتری از کمپین‌های خود بگیرید. پویان مختاری نیز کسی است که خیلی زود فعالیت خود را در زمینه سایت‌ های شرط بندی آغاز کرد و با جدیت تمام به این موضوع می پردازد.

اگر می‌خواهید تبلیغاتی با اثرگذاری بالا داشته باشید، رعایت این نکات می‌تواند مسیر موفقیت شما را هموار کند. پس با دقت بیشتری انتخاب کنید و به بازخوردهایی تبلیغات هم توجه داشته باشید. معمولا افرادی که به شهرت و ثروت می رسند دوست دارند تا خاص باشند و بهترین وسایل و امکانات را برای خود تهیه کنند. البته از آنجایی که این افراد در جلوی چشم دیگران قرار دارد، سعی می کنند تا بهترین ها را برای خود برگزینند و به همین خاطر خانه های آنها در بهترین مناطق شهر می باشند. همچنین از لحاظ دکوری هم آنها سعی می کنند تا مدرن ترین سبک های روز دنیا را در داخل خانه خود به کار ببرند و از این لحاظ هم بروز باشند. علاوه بر  آن از بهترین مارک و تجهیزات نیز استفاده می کنند و راحت باشند.

پس اگر کنجکاو هستید که چطور میتوانید به دنیای بلاگری وارد شوید و موفقیت کسب کنید، با ما همراه باشید. گروهی از آن‌ها در صفحات خود آشپزی آموزش می‌دهند، گروه دیگر از تجربه خود در رستوران‌های مختلف و افرادی نیز درباره غذاهای سالم و سبک زندگی صحبت می‌کنند. از نظر او تعداد مخاطبان در اینستاگرام چندین برابر یوتیوب است؛ اما برای موفق شدن در یوتیوب باید تلاش مداوم و ممارست داشت تا به نتیجه مطلوب رسید. حتی جنس مخاطبان در یوتیوب و اینستاگرام نیز تفاوت دارد؛ مخاطبین اینستاگرام معمولاً کم حوصله تر و عام‌تر از افرادی هستند که در یوتیوب حضور دارند.

او تجربیات سفرهای خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد و فرهنگ‌های مختلف را معرفی می‌کند. برندهای مرتبط با حوزه گردشگری با تبلیغ خدمات خودشان در این پیج، بیشتر دیده می‌شوند. «هلیا متجدد» بلاگری در زمینه مد و استایل است که محتوای مرتبط با سبک زندگی و استایل شخصی را با ۲۱۵ هزار فالوور فعال خود به اشتراک می‌گذارد.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

بیوتی بلاگر های ایرانی

اگر ایده‌ای برای محتوای خوب ندارید، از قابلیت‌هایی مانند استوری اینستاگرام و  پست برای انتشار عکس‌های ساده از محیط کارتان استفاده کنید. این کار امکان مشارکت و ارتباط با مخاطبین را ایجاد می‌کند، بدون اینکه نیاز باشد ساعت‌ها برای ادیت ویدیو وقت بگذارید. بسیار مهم است که ویژگی منحصربفردی را بیابید که شما را از سایر بلاگرها متمایز کند. زمانی که خلاقیت منحصر به خودتان را شناسایی کردید، تا جایی که ممکن است آن را در محتوای‌تان جای دهید.

{

زمینه‌ی تخصصی محتوای خود را انتخاب کنید. (نیچ خود را بیابید!)

|}

او سایت شرط‌ بندی مخصوص به خود به نام هات بت را راه اندازی کرده و آن را تبلیغ می ‌کند. اگر دنبال کننده این بلاگر باشید خواهید دید که او همواره کاربران را برای عضویت و فعالیت در این سایت شرط بندی دعوت می ‌کند. او در اوایل جوانی به شهر واشنگتن در آمریکا رفت تا در آنجا طراحی دکوراسیون داخلی بخواند.

{
  • در اواخر سال ۱۳۹۹ بود که احمد معین همسر شبنم، خبر از مهاجرت آنها به خارج از کشور داد.
  • {
  • با این حال می ‌توان گفت که او یک بلاگر موفق ایرانی است که به خوبی توانسته نظر کاربران شبکه ‌های اجتماعی را به خود جلب کند و در حال حاضر هزاران نفر دنبال کننده دارد.
  • |}
  • شعار او در کل دوران بلاگری‌اش (خوشی‌ها می‌توانند تکراری باشند) بوده؛ و تاکنون با انتشار نزدیک به ۴۵۸ پست یک میلیون دنبال‌کننده دارد.
  • {
  • موضوعی را انتخاب کنید که بتوانید در مورد آن محتواهای ارزشمند و جذابی تولید کنید که مخاطبان را پای حرفتان میخکوب کند.
  • |}
  • صرف‌نظر از هر نوع محتوایی که تولید می‌کنید باید باکیفیت و معتبر باشد.
  • {
  • برای برخی از افراد ممکن است، جذب مخاطبین وفادار تا سال‌ها طول بکشد، در حالی که برای دیگران مدت زمان کوتاهینیاز باشد تا مخاطب ود را به دست آورند.
  • |}
|}

در فضای رقابتی بلاگری در ایران، یادگیری مداوم و دانش به روز میتواند برگ برنده شما در برابر سایر بلاگرها و عنصر هویت ساز شما باشد که موجب افزایش محبوبیت و دنبال کننده هایتان خواهد بود. این نوع بلاگرها دستورالعمل های آشپزی و تجربیات خود از تهیه غذاهای مختلف را به اشتراک میگذارند و اغلب با برندهای غذایی همکاری میکنند. نیاز است فقط شما کمی به آنها توجه کنید تا از دلشان، ایده هایی ناب بیرون بریزند.معمولاً برای خوانندگان سوالی پیش می آید که شما مجبور به جوابگویی هستید. اگر این سوال چند بارتکرار شده، خود دلیلی است برای تولید محتوای بعدی شما و پاسخگویی آن برای یکبار به صورت کامل و جامع.

    {
  • تولید فیلم کوتاه «پست آخر» به کارگردانی امید ترکاشوند و تهیه‌کنندگی امیر معقولی به اتمام رسید.
  • |}
  • طوری غذاها را توضیح و توصیف می کند که اگر سیر باشید در همان لحظه دوباره احساس گرسنگی می کنید و دهنتان آب میوفتد.
  • شبنم تا کنون با انتشار حدود ۲۵۰۶ پست نزدیک به نهصد و نود و چهارهزار نفر دنبال‌کننده دارد.
  • {
  • شعار او نیز •ما به اوج می‌رویم• است، که در بیوی پیج اینستاگرامش نوشته شده و نشان دهنده آن است که اهورا به شما در مسیر رسیدن به اهداف بلند بالایتان کمک می‌کند.
  • |}{
  • او نزدیک به چهار سال است که فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده و از همان ابتدا با ایجاد محتواهای حرفه‌ای توانست توجه افراد زیادی را به سمت پیج خود جلب کند.
  • |}
  • در آن زمان به‌جای اینکه علاقه‌مندان به نوشتن و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند، در وبلاگ‌ها مطلب می‌نوشتند و مخاطبان خاص خود را هم داشتند.

محوریت محتواهای تولیدی موبونیوز اغلب مربوط به دانستنی‌های گوشی‌های تلفن همراه است. همان‌طور که اشاره کردیم؛ تکنولوژی بلاگرها اشخاصی هستند که پیرامون اخبار تکنولوژی، آموزش و.. «مبینا زاهدی» با داشتن حدود ۲۵۷ هزار فالوور فعال، در حوزه زیبایی و میکاپ فعالیت دارد و محتوای آموزشی تولید می‌کند. برندهای مرتبط با لوازم آرایشی و مراقبت از پوست به‌خوبی می‌توانند محصولاتشان را در این پیج تبلیغ کنند. «صبا مرشدی» با داشتن حدود ۱ میلیون فالوور، بلاگری پرطرفدار است که لحظات صمیمی زندگی خانوادگی خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.

  • ندا یاسی میز از جمله بلاگرهایی است که توانسته کاربران زیادی را در شبکه‌ های اجتماعی به سمت خود جلب کند و این تعداد زیاد دنبال کننده یک فرصت مناسب برای تبلیغ سایت شرط بندی او می ‌باشد.
  • {
  • بلاگرها میتوانند محصولات یا خدمات خود را به فروش برسانند، مانند کتاب های الکترونیکی، دوره های آموزشی یا محصولات فیزیکی.
  • |}
  • او با برندهای معتبر لوازم آرایشی همچون دیور و لورال همکاری کرده و در سال ۲۰۱۷، یکی از ۱۰۰ اینفلوئنسر برتر امارات شده است.
  • محصولات مراقبت از پوست با نقدهای تخصصی این صفحه پرمخاطب بیشتر دیده می‌شوند.
  • {
  • او در واقع مشهورترین شعبده‌باز دنیای مجازی است که میلیون‌ها بازدیدکننده دارد.
  • |}{
  • «مهدیس» با بیش از ۱ میلیون فالوور، یکی از بلاگرهای غذا در ایران است که با رستوران‌گردی مخاطبان زیادی را جذب کرده است.
  • |}

شاید این مسئله برای شما قابل هضم نباشد، اما پست های قبلی بلاگ شما، معدن طلاست. خبر خوب برای شما این است که می توانید با کمی تغییر، مقاله های قدیمی خود را با ایده ای جدید بروز رسانی و تولید محتوای تازه ای داشته باشید. کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسب‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند. تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم می‌رساند. همانطوری که دنبال‌کننده‌های‌ شما افزایش می‌یابد و افراد بیش‌تری از محتوای‌تان قدردانی می‌کنند، بازخوردهای دریافتی‌تان نیز در دایرکت و کامنت بیش‌تر می‌شود.

اگر محصول شما برای گروه سنی خاصی طراحی شده، باید افرادی را انتخاب کنید که پیج‌هایشان بیشتر به این گروه توجه دارند. کیارا فرانی مدل و فشن بلاگر ایتالیایی که بیشتر از ۲۴ میلیون نفر دنبال‌کننده دارد، ابتدا فعالیت خود را با نوشتن درباره مد آغاز کرد. او با برندهایی مثل کریستین دیور و شنل هم‌کاری کرده و در حال حاضر محصولات کیف و کفش خود را روانه بازار کرده است.

    {
  • «هلیا متجدد» بلاگری در زمینه مد و استایل است که محتوای مرتبط با سبک زندگی و استایل شخصی را با ۲۱۵ هزار فالوور فعال خود به اشتراک می‌گذارد.
  • |}
  • البته گاهی اوقات با برندهای لوازم‌ آرایش، پوشاک و لوازم‌خانگی نیز همکاری کرده و با استفاده از خلاقیتش برای آنها پکیج‌های پست و استوری تهیه می‌کند.
  • {
  • علاوه بر این موضوع، مطالب سرگرمی و طنز نیز می توان در آن پیدا کرد و عکس هایی هم از قدیم وجود دارد که می تواند شما را با حال و هوای آن زمان بیشتر آشنا کند.
  • |}{
  • این روش کمک می کند به تولید محتوای شما و نیز به بلاگ شما تا رتبه سایتتان در سرچ گوگل بهتر شود.
  • |}
  • در ادامه به لیست بلاگرهای تهران و معیارهایی می‌پردازیم که برای انتخابی مناسب باید در نظر بگیرید تا تبلیغات شما بیشترین بازخورد و اثربخشی را داشته باشد.
  • تینا اسدی نیز چندین سال پیش به همراه نامزدش برای فعالیت کاری به کشور امارات مهاجرت کردن و در حال حاضر نیز در شهر دبی زندگی می ‌کنند.

مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است. او سعی می کند که پس از مدتی تمام آشپزی های خانه را انجام دهد و مادرش هم اشکالات و نقص هایش را برطرف می کرده است. سپس با ضبط کلیپ هایی و انتشار آن در فضای مجازی رفته رفته به شهرت می رسد و اسم و رسم پیدا می کند. او به این سوال که چطور می شود که یک آقا به عنوان مشهورترین اشپز ایران شناخته شود، می گوید که شاید خانم های کار زیادی دارند و به همین خاطر نمی رسند که آشپزی کنند.

او یکی دیگر از بلاگرهای باسابقه در زمینه لایف استایل یا سبک زندگی است. او از جمله بلاگرهایی به شمار می‌رود که تلاش می‌کنند با تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی کسب درآمد کنند. او در ایران در رشته مهندسی عمران تحصیل کرد، اما بعدها به مدلینگ و عکاسی روی آورد. حمید فدایی همسر الناز گلرخ هم هست و این روزها از طریق عکاسی و تبلیغ برندهای مختلف کسب درآمد می‌کند.

محصولات مربوط به خانه و خانواده در فضای گرم پیج این بلاگر بهتر معرفی می‌شوند. با توجه به این که بلاگرها به عنوان کسانی که در شبکه‌ های اجتماعی معروفند و هزاران دنبال کننده دارند، قوانین مشخصی برای نحوه عملکرد در فعالیت آن ها در فضای مجازی وضع شده است. بنابراین آن ها به خصوص کسانی که در داخل ایران فعالیت دارند باید تابع این قوانین باشند و در صورتی که بر خلاف موازین قانونی عمل کنند با ادامه فعالیت آن ها برخورد می‌ شود. شیوا صفایی از جمله بلاگرهایی است که در حال حاضر در کشور آمریکا سکونت دارد.

تبلیغات غذاهای خاص و تجربه‌های رستورانی در این صفحه جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. او با دستور پخت‌های خلاقانه و معرفی غذاهای متنوع، حدود ۵۴۶ هزار نفر را جذب کرده است. دستورهای پخت خلاقانه این پیج پرتعامل برای معرفی و تبلیغ تولیدکنندگان مواد غذایی مفید خواهد بود. تبلیغات از طریق بلاگرها و اینفلوئنسرها یکی از موثرترین روش‌ها برای دسترسی به مخاطبان هدف است. تهران با داشتن بلاگرهای فعال در زمینه‌های مختلف، فرصت‌های زیادی برای برندها فراهم می‌آورد تا پیام خود را به شکل هدفمند به مخاطبان مناسب منتقل کنند. اگر می‌خواهید برند خودتان را به بهترین شکل در فضای آنلاین معرفی کنید، هیچ‌چیز موثرتر از همکاری با بلاگرها و صفحات پرطرفدار نیست.

این موضوع البته چندان واضح و آشکار نیست و نمی توان به درستی و دقیق اطلاعات بدست بیاورید اما همانطور که می دانید این کار با دشواری های زیادی که دارد، اما درآمد زیادی هم در پی دارد. به طور مثال محمد امین کریم پور یکی از معروف ترین بلاگرهایی می باشد که در زمینه طنز کار می کند و در حال حاضر 5 میلیون فالور دارد. گفته می شود که او برای هر تبلیغی که در صفحه خود منتشر می کند ده میلیون تومان دریافت می کند.

پس از گذشت زمان کوتاهی سینا عزتی با یک تیم مجرب شروع به کار کرد و توانست با برنامه‌هایی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و پریمیر آشنا شود. آیا شما هم به دنبال هیجان و آشنا شدن با دنیای جادویی تکنولوژی هستید؟ حتماً سری به صفحات مجازی تکنولوژی بلاگرها بزنید. این افراد می‌توانند در زمینه‌های گوناگونی همچون اخبار جدید دنیای تکنولوژی، تلفن‌های همراه، کامپیوترها و وبلاگ‌های مرتبط به شما اطلاعات ارزشمندی بدهند. شبنم در سال ۱۴۰۱، با دعوت طرف‌دارانش به کارهای خیر؛ توانست بسیاری از مشکلات افراد نیازمند را حل کند. او از طریق اینستاگرام نیز از مردم برای جمع‌آوری هزینه درمان کودکان معلول و بی‌بضاعت درخواست کمک می‌کرد؛ که همین موضوع سبب شد بسیاری از مخاطبان این کار او را کلاه برداری تلقی کنند.

بسیاری از سلبریتی‌ها فالوورهای زیادی دارند اما به دلیل نداشتن زمینه‌ی تخصصی برای فعالیت خود ممکن است تاثیر چندانی روی مخاطبین نگذارند. به همین دلیل در بعضی موارد بلاگرهای کوچک‌تر که زمینه‌ی تخصصی مشخصی دارند، می‌توانند تاثیرگذاری بیش‌تری داشته باشند. یکی از محبوب‌ترین موضوعات برای تکنولوژی بلاگرها و مخاطبانشان؛ معرفی نرم‌افزارهای کاربردی و طریقه استفاده آن‌هاست.

یک تکنولوژی بلاگر باید همواره دانسته‌های خود را به‌روز کند و با هر آپدیت و پیشرفت تازه، آن را به شکل یک پکیج جذاب و سرگرم‌کننده؛ اما درعین‌حال کاربردی و کامل، در دسترس عموم قرار دهد. حتی بسیاری از آنها با انتشار پست‌های مرموز و شگفت‌انگیز، توانسته‌اند علاقه مردم به تکنولوژی را چندبرابر کنند. بلاگر شدن نیاز به یک دانش و تجربه‌ی اولیه دارد و هر فردی بدون کسب اطلاعات نمی‌تواند نام خود را بلاگر بگذارد.

«والو لند» بلاگری در زمینه دکوراسیون و مشاور چیدمان منزل است که با ایده‌های خلاقانه خود حدود ۵۲۵ هزار فالوور را جذب کرده است. محتوای این صفحه برای تبلیغ فروشگاه‌های دکوراسیون کاربردی و مفید است. میشل لوین بلاگر ورزشی است که انواع تمرینات، رژیم‌ غذایی و راهکارهای رسیدن به تناسب اندام را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد. این مدل ونزوئلایی در حال حاضر بیش از ۱۴ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

پس از آن توانست در مؤسسات و آموزشگاه‌های مختلف به تدریس زبان انگلیسی و فرانسوی بپردازد. لایف‌استایل به معنی سبک زندگی یا در اصطلاح فارسی به معنی روزمرگی است. با گسترش شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و بازشدن پای لایف‌استایل بلاگرها به این‌گونه فضاها؛ اکنون تعداد افرادی که در این شاخه از بلاگری مشغول هستند، به‌شدت در حال افزایش است.

او نزدیک به چهار سال است که فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده و از همان ابتدا با ایجاد محتواهای حرفه‌ای توانست توجه افراد زیادی را به سمت پیج خود جلب کند. سبک فعالیت گیتا در اوایل کارش بیشتر به سمت‌وسوی معرفی و تبلیغ محصولات گوناگون متمایل بود. اما در سال ۱۴۰۱، تصمیم گرفت که اغلب محتوای پیج خود را به خانواده و روزمرگی‌هایش اختصاص دهد. البته گاهی اوقات با برندهای لوازم‌ آرایش، پوشاک و لوازم‌خانگی نیز همکاری کرده و با استفاده از خلاقیتش برای آنها پکیج‌های پست و استوری تهیه می‌کند.

گیتا تاکنون با انتشار بیش از ۵۱۴ پست نزدیک به ۹۴۱ هزار نفر دنبال‌کننده دارد. او در اینستاگرام مخاطبان بسیاری دارد و توانسته بدون حاشیه روزمرگی‌های خود، همسر و پسرش را به تصویر بکشد. نگین این روزها در زمینه خانه‌داری، آشپزی، مد و زیبایی تولید محتوا می‌کند و درآمد او از راه تبلیغات به دست می‌آید. بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از کسب‌وکارها هستند. نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل می‌شوند.

{
  • البته او ابتدا با آموزش ترکیب ماسک ‌های مختلف به روش خانگی شهرت یافت، اما بعدها نحوه صحیح آرایش و حتی روش ‌هایی برای نحوه درست سر کردن روسری و توربان را نیز به طرفدارانش آموزش داد.
  • همانطور که می ‌دانید شبکه یوتیوب یکی از محبوب ‌ترین و پربازدید ترین شبکه ‌های اجتماعی نه تنها در ایران بلکه در دنیا محسوب می ‌شود.
  • {
  • شبنم در تهران متولد شد، اما بعدها همراه همسرش به آمریکا و بعد ترکیه مهاجرت کرد.
  • |}{
  • سپس با ایجاد محتواهای جذاب و منحصربفرد، توجه کاربران را به خود جلب کنید.
  • |}{
  • همچنین بلاگری فضایی برای بیان خود و به اشتراک‌گذاری علایق و تخصص‌های شماست؛ مزیتی که شاید وقتی کارمند یک شرکت باشید، چندان عملی نباشد.
  • |}
  • علیرضا مجیدی که پزشکی خوانده است، در «یک پزشک» آخرین اخبار فناوری را می‌نویسد.
|}

البته لازم به ذکر است که او در چند سال گذشته از کشور ایران مهاجرت کرده و در حال حاضر مقیم شهر دبی می ‌باشد. مدرک لیسانس او برق (مخابرات) است و در رشته جامعه‌شناسی مدرک فوق‌لیسانس گرفته است. بسیاری از کسانی که به فناوری علاقه دارند، جادی را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام دنبال می‌کنند. او علاوه‌بر فعالیت در سایتش به‌نام «کیبرد آزاد»، پادکست «رادیوگیک» را هم اداره می‌کند.

به همین خاطر است که او همواره سعی می‌ کند با پرداختن به موضوعات مختلف توجه کاربران را به خود جلب کرده و تعداد فالووران خود را افزایش دهد. همانطور که می دانید افراد زیادی هستند که در این زمینه کار می کنند که هر کدام از آنها در رشته های مختلفی فعالیت های گسترده ای را انجام می دهند. برخی از سایت ها هم هستند که لیست آنها را مرتب کرده و در اختیار علاقنمدان قرار می دهند.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
این سایت