TOM در قطب تصمیم گیری است ، تویوتا سلطه دارد

دسته‌بندی نشده | No comments


یاماشیتا ، جایگزین نیک کسیدی در شماره 37 Toyota GR Supra در کنار ریو هیراکاوا برای دو مسابقه اخیر این فصل ، در پایان شوت قطب Q2 1m26.386s را ثبت کرد تا یک امتیاز پاداش حیاتی برای مسابقات قهرمانی هیراکاوا کسب کند.

نیم ربع کمتر از رکورد ثبت شده توسط مرد هوندا Nirei Fukuzumi در هنگام انتخابی برای اولین مسابقه سال در فوجی بود.

در همان اوایل یاماشیتا در اوج تمرینات بود زیرا هیراکاوا سرعت Q1 را تنظیم کرد تا در مسابقه مسابقه نوسان 37 را به دست آورد.

قطب دوم این فصل باعث می شود که هیراکاوا یک امتیاز از جفت دو رئال راسینگ هوندا برتراند باگوت و کودای تسوکاکوشی برتری داشته باشد که روز یکشنبه تصمیم گیری می کنند.

Heikki Kovalainen به تیم SARD Toyota بهترین جایگاه فصل را در جایگاه دوم با وجود 0.367 ثانیه عقب تر از Yamashita به تیم SARD Toyota داد ، در حالی که Yuhi Sekiguchi در شماره 36 TOM’S Supra و Yuji Tachikawa با اتومبیل 38 پوندی Cerumo در ردیف دوم قرار می گیرند .

بهترین خودروی غیر تویوتا Nakajima Racing Honda از Takuya Izawa است که در جایگاه پنجم قرار دارد و رانین برتر و رقیب عنوان نیسان رونی Quintarelli در رده ششم قرار دارد.

سفارش Q2 را Naoki Yamamoto در آخرین تورنمنت تیم Kunimitsu Honda با اسپانسر قدیمی Raybrig و Kazuki Hiramine در Impul Nissan GT-R انجام داد.

همچنین بخوانید:

یاماموتو مصمم است پیروزی را به رایبریگ بدهد

هوندا در Q1 دو مدعی واقعی خود را برای کسب این عنوان از دست داد ، زیرا توموکی نوجیری موفق شد در ARTA NSX-GT تنها یازدهم شود و باگت در اتومبیل Real Racing در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

همچنین یک دوره مقدماتی را که باید فراموش کند ، # 14 Cerumo Toyota بود ، که سیزدهمین سریعترین بازیکن در دست قهرمان کازویا اوشیما بود.

GT300: Saitama Toyopet پیشنهاد قهرمانی را با یک تیر بالا می برد

امیدهای خارجی تیم Saitama Toyopet برای تأمین عنوان GT300 هنگامی افزایش یافت که کوتا کاوایی در تویوتا GR Supra GT300 که با هیروکی یوشیدا مشترک است ، یک تیرک گرفت.

Kawaii 1m34.665s تنظیم کرد تا رکورد دور کلاس را بیش از یک ثانیه بشکند و قطب را با بیش از چهار دهم Takuto Iguchi و Hideki Yamauchi Subaru BRZ بدست آورد که آنها نیز با جاه طلبی برای پس گرفتن تاج وارد مسابقه نهایی شدند.

همچنین بخوانید:

چهارمین سازنده برای شکوه عنوان Super GT در تیراندازی است

این بدان معنی است که کاوایی و یوشیدا با کسب 14 امتیاز از Koao Racing Nissan GT-R NISMO GT3 به ​​جوآئو پائولو دو اولیویرا و کیوتو فوجینامی که در جایگاه هفتم قرار گرفتند ، وارد فینال می شوند.

دومین بهترین مدعی عنوان ، LEON Racing Mercedes-AMG GT3 توسط ناویا گامو و توگو سوگانامی ، پس از Inging Motorsport Toyota GT86 MC و K-tuning Racing Lexus RC F GT3 پنجم شد ، که هر دو مورد دور از ذهن هستند.

گامو و سوگانامی با پنج امتیاز از د اولیویرا و فوجینامی پیروی می کنند ، این بدان معنی است که آخرین جفت ارز می تواند در مکان دوم قرار بگیرد و همچنان در شمارش معکوس عنوان قهرمانی را کسب کند.

جدایی دو خودرو در شبکه شماره 11 Gainer Nissan خواهد بود که رانندگان آن Katsuyuki Hiranaka و Hironobu Yasuda با 13 امتیاز جلوتر هستند.

ششمین و آخرین اتومبیل مسابقه ای ، ARTA Honda NSX GT3 توسط Toshiki Oyu و Nobuharu Matsushita ، پس از مشکلات موتور در حین تمرین ، از عقب شروع می شود.


منبع: pen-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>