[ad_1]

پرز
پرز

سرجیو پرز می گوید سرعتش در مسابقات گرندپری Sahir “رنج می برد” زیرا اتومبیل Racing Point او با موتور قدیمی فرمول یک کار می کند که دیگر قدرت اوج را نمی دهد.

مکزیکی مظنون به شکست MGU-K در مسابقات جایزه بزرگ بحرین در آخر هفته گذشته هنگام جستجوی یک دوره تریبون بود.

این مشکل تیم وی را مجبور کرد تا آخر هفته در “مدار بیرونی” بحرین به یک واحد نیروگاهی خوب برای GP GP ساخیر برگردد ، که چندین گوشه دارد تا کمبود خط مستقیم را جبران کند.

پرز پس از پنجم شدن در مسابقه ، یک مقام عقب از چارلز لکلرک از فراری ، می گوید تردیدی نیست که او کمی روی پاهای عقب خود قرار گرفته است ، زیرا موتور جدیدتری در دسترس نیست.

وی در مورد فرم مقدماتی خود به اسکای گفت: “من فکر می کنم ما با قرار دادن کاملاً هر گوشه در سمت راست توانایی خود را به حداکثر رسانده ایم.”

“ممکن است ساعت نه و نیم گذشته باشد ، اما ما سرعت لکلرک را که یک دور خارق العاده انجام داد ، کاملاً نداشتیم.

“ما کمی از موتور رنج می بریم. ما مجبور شدیم دوباره به موتور قدیمی خود برگردیم و در این پیست فکر می کنم قطعاً کمبود موتورهای تازه در اینجا وجود دارد.”

پرز
پرز

ریسینگ پوینت در یک مسابقه نزدیک با مک لارن و رنو برای کسب مقام سوم در مسابقات قهرمانی سازندگان با دو مسابقه دیگر قرار دارد و تیم سعی کرد از قرار دادن موتور جدید خودداری کند ، زیرا این به معنای مجازات در تور است.

پرز می گوید تمرکز بر روی افزایش توانایی برای گرفتن امتیاز است ، حتی اگر در جلو قدرت کمی لبه وجود داشته باشد.

پرز در پاسخ به این سال که موتور مشخصات فنی قدیمی چقدر تفاوت ایجاد کرده است ، گفت: “ما هنوز به دنبال اعداد هستیم ، اما کاملاً واضح است ، یک دهم اینجا تفاوت زیادی ایجاد می کند ، بنابراین ما در حال دیدن چیزی شبیه به آن هستیم.

“من فکر می کنم اولویت ما رسیدن به پایان خواهد بود. ما نمی خواهیم برای موتور جدید جریمه شویم.

“ما می دانیم که از نظر موتور عملکرد بدتری داریم ، اما تلاش برای استفاده بیشتر از آن مهمتر است.

“مهمترین چیز برای ما این است که اینجا و ابوظبی به پایان برسیم.”

دسترسی نامحدود به بهترین روزنامه نگاری اتومبیلرانی جهان را دریافت کنید Autosport Plus

[ad_2]

منبع: pen-news.ir

ایندکسر