Mortara Venturi در ابتدای یک جلسه مرطوب است

دسته‌بندی نشده | No comments


Mortara ونتوری در ابتدای جلسه تست FE است

راننده ونتوری ریسینگ ، ادواردو مورتارا ، جلسه صبح اولین روز آزمون پیش فصل فرمول E را هدایت کرد که با دو توقف با پرچم قرمز قطع شد.

در طی جلسه سه ساعته شنبه شنبه در پیست مرطوب ریکاردو تورمو در والنسیا رگبار شدید رعد و برق در روز جمعه به دنبال داشت.

این بدان معناست که معیار دیررس Mortara با سرعت 1m18.148s بیش از سه ثانیه کندتر از سریعترین سال گذشته بود ، سپس توسط راننده BMW Andretti Maximilian Gunther تنظیم شد.

این در حالی است که فاقد شیک مصنوعی اصلی اصلی برای سال 2020 است ، که برای کاهش تعداد خرابی های گران قیمت در سایت در مبارزات اخیر حذف شده است.

به علاوه: چگونه سایت آزمون پیش فصل فرمول E گیجی و وضوح را فراهم می کند

اگرچه او با DS Techeetah در فصل گذشته ادامه داد ، اما ماشین جدید تیم برای اولین بار در ماه آوریل آماده شد ، اما آنتونیو فلیکس دا کوستا ، مدافع قهرمان ، سرعت اولیه خود را در 1m20.417s قبل از هم تیمی خود ژان اریک Vergne تعیین کرد.

فقط 20 دقیقه بعد از جلسه ، وقتی سرجیو سته کامارا ، که برای تیم مارک Dragon / Penske Autosport در حال رانندگی بود ، در پیچ 6 به سنگریزه برخورد کرد ، یک پرچم قرمز فراخوانده شد.

بعد از 50 دقیقه وقفه دوم بعد از 50 دقیقه بعد از مسابقه نیسان e.dams Sebastien Buemi در پیچ 3 ماشین خود را از پیست رها کرد و باید بهبود یابد.

راننده جگوار ، میچ ایوانز مهمترین تصادف را متحمل شد و در پیچ 6 پس از باز ماندن دریچه گاز در پایان کار صبح ، تصادف کرد.

Mortara ونتوری اولین جلسه آزمایش FE است
Mortara ونتوری در ابتدای جلسه تست FE است

موج دیرهنگام بهترین مواقع در جلسه قبل از این بود که مورتارا قبل از کوستا در ترکیب اصلی قرار بگیرد ، که فقط 0.031 ثانیه خجالتی بود.

موتور کاملاً جدید NIO 333 به اولیور توروی اجازه داد تا به محض امضای مسابقه Mahindra جدید توسط الکساندر سیمز و سپس ست کامارا ، سوم شود.

تصور کنید که نیک کسیدی ویرجین ریسینگ – که در مارس به راحتی در آزمون آزمایشی تازه وارد مراکش قرار گرفت – از رنه راست و رابین فرینز مدیر کارخانه آئودی ششم شد.

جیک دنیس بریتانیایی در آخرین ساعت BMW Andretti را هدایت کرد تا قبل از Sam Bird جگوار به مکان نهم بازگردد.

الیور رولند در جایگاه یازدهم ، به همراه ورگن و الکس لین ، اولین رانندگانی بودند که به دلیل محدودیت های جدید پیست که برای سال 2020 در مسابقات 1 و 10 اعمال شده بود ، دورهای دور آنها از بین رفت.

لوکاس دی گراسی برای آئودی دوازدهم شد و با کشته شدن پاسکال ورلین و هم تیمی مورتارا ، نورمن ناتو ، پورشه را جذب کرد.

دسترسی نامحدود به بهترین روزنامه نگاری اتومبیلرانی جهان را دریافت کنید Autosport Plus


منبع: pen-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>