[ad_1]

این دکمه برای بازگشت آینده لمان به همراه تیم خودش است
این دکمه برای بازگشت آینده لمان به همراه تیم خودش است

قهرمان جهان فرمول یک ، جنسون باتون قرار است در آینده با تیم خودش به 24 ساعت لمانز برگردد.

قهرمان سال 2009 پس از مبارزات انتخاباتی 2016 از F1 بازنشسته شد و از آن زمان به مسابقات استقامتی متمرکز شده است و در سال 2018 عنوان Super GT را در همان سالی که تنها حضور خود در مسابقات لمانز را در SMP Racing داشت ، به دست آورد. مهندسی BR BR1-AER LMP1.

با توجه به همه گیری ، اقدامات دفاعی 2020 دکمه Button فقط به یک بار حضور در مسابقات قهرمانی GT انگلیس در سیلورستون محدود شد و با یک مک لارن 720S GT3 برای Jenson Team Rocket RJN ، که با Bob Neville و Chris Buncomb مشترک بود ، رانندگی کرد.

باتون 40 ساله گفت که به دنبال بازگشت به کلاس کلاسیک 24 ساعته “با یک ماشین مسابقه برای پیروزی کامل” است اما گفت “آرزوی” او این است که اگر می تواند با تیم خودش رقابت کند. برای جلب حمایت از تولید کننده.

سال آینده ، مسابقات قهرمانی استقامت جهان جایگزین کلاس LMP1 در حال مرگ با Le Mans Hypercars (LMH) برای ماشین های جاده ای و نمونه اولیه خواهد شد ، در حالی که ماشین های LMP2 مبتنی بر LMDh ، که همچنین واجد شرایط رقابت در مسابقات قهرمانی IMSA SportsCar هستند ، در لمانز شرکت می کنند. از سال 2023

باتن در گفتگو با اتومبیلرانی گفت: “اگر من بتوانم سال آینده در آنجا مسابقه دهم و شرایط مناسب باشد ، می توانستم.”

“بدیهی است که آرزو این است که این تیم در لمانز شرکت کند و رویای حضور در ماشین هنگام وقوع این اتفاق خواهد بود.

این دکمه برای بازگشت آینده لمان به همراه تیم خودش است
این دکمه برای بازگشت آینده لمان به همراه تیم خودش است

“تا آن زمان ، ممکن است من خیلی پیر شده ام ، باید صبر کنم و ببینم.

“من هنوز 20 ساله هستم ، بنابراین واکنش ها هنوز هم وجود دارد ، فقط چند چین و چروک وجود دارد ، اما این مهم نیست که شما در حال رانندگی با یک ماشین مسابقه هستید.”

PLUS: چرا سفر جاده ای دکمه خیلی تمام نشده است

تیم دکمه قرار بود امسال پیش از این که بیماری همه گیر باعث شود او به مسابقات قهرمانی انگلیس برگردد ، برای سری GT World Challenge Europe رقابت کند و هدف کوتاه مدت او برای این تیم بازگشت به GTWCE سال آینده است.

وی گفت: “برای من ، آینده هیجان انگیز تیم ، رقابت در GT World Challenge است ، زیرا امروزه این تیم بسیار رقابتی است ، هم با تولیدکنندگان و هم با تیم ها و رانندگان کالیبر.”

“تماشای اسپا فوق العاده است [24 Hours] و برخی از بهترین رانندگان WEC ، از F1 ، از زمینه های مختلف را ببینید و همه آنها با هم در اتومبیل هایی بسیار شبیه به هم رقابت می کنند.

“فکر نمی کنم قهرمانی WEC به اندازه رقابتی باشد که دوست دارید ، اما لمانز چنین است و هدف باید برای آینده باشد. اگر در مسابقات استقامت هستید ، می خواهید به لمانز بروید.

“بدیهی است که من در سال 2018 در آنجا شرکت کردم و ایده اصلی من کسب تجربه رقابت با تولیدکنندگان در آینده هنگام بازگشت به این ورزش بود.

“COVID کمکی نکرد ، اما من فکر می کنم طی چند سال آینده شاهد تولیدکنندگان بسیار خوب و علاقه مند یا تیم های بسیار خوبی خواهیم بود که هنوز وارد میدان می شوند و برای شکوه مشترک در لمانز می جنگند. این هدف است. “

دسترسی نامحدود به بهترین روزنامه نگاری اتومبیلرانی جهان را دریافت کنید Autosport Plus

[ad_2]

منبع: pen-news.ir