چرا بوتاس در آخرین ایستگاه خود در بحرین سه لاستیک تعویض کرد

دسته‌بندی نشده | No comments


این دومین یکشنبه فاجعه بار فنلاندی پس از مقام چهاردهم در مسابقات باران بود ، جایی که او شش بار چرخید.

مرسدس با ضربات ایمنی کمتری نسبت به رقبا وارد مسابقه شد ، زیرا بوتاس و لوئیز همیلتون ، هم تیمی خود یک ست سخت و دو ست مدیوم باقی مانده بودند ، در حالی که اکثر رقبای آنها یک سری سخت دیگر داشتند.

بوتاس در شروع ابتدایی ضعیف عمل کرد و با قرمز شدن مسابقه چهارم شد.

او شروع دوم را از این موقعیت انجام داد ، اما بلافاصله مجبور شد با شکست از جلو ، که در نزدیکی محل سقوط رومین گروژان بزرگ شده بود ، مبارزه کند.

بوتاس گفت: “بدیهی است كه من در دور دوم در دور شروع 3 و 4 فاصله را گرفتم.” “همه چیز تمیز به نظر می رسید ، من هیچ زباله ای نمی دیدم ، بنابراین بسیار تعجب آور بود.”

در واقع ، این مجموعه از لاستیک های متوسط ​​که او صلاحیت لازم را به دست آورده بود هدر رفته به نظر می رسید و تیم می دانست که توانایی های آن محدود است.

بوتاس این توقف بدون برنامه را در زیر اتومبیل ایمنی انجام داد و سپس برای شروع مسابقه سخت فشار داد ، امیدوار بود كه فقط یك توقف دیگر وجود داشته باشد.

با این حال ، مشکلات آنطور که انتظار می رفت دوام نیاوردند ، زیرا فنلاندی دائماً از طریق ترافیک راه خود را باز می کرد.

وی گفت: “در حقیقت ، اولین باری که لاستیک سختی خوردم ، سعی داشتیم در آن نقطه توقف کنیم.” “زیرا از نظر تئوری می دانستیم كه این امر ممكن است.

“اما با مقدار مبارزه ای که باید انجام دادم و فشار برای عبور از اتومبیل ها ، دیدیم که این امکان وجود ندارد یا اگر پشت آنها بنشینیم و تکه هایی از وقت را از دست بدهیم.

“بنابراین یافتن کار بهینه برای انجام کار واقعاً دشوار بود و در پایان ما مجبور شدیم دو توقف انجام دهیم ، مخصوصاً وقتی که به سمت لاستیک میانی رفتیم.

“مشکل اصلی این بود که در ابتدا قطار بزرگی از اتومبیل وجود داشت ، همه با DRS ، و همه می دانند که در چنین شرایطی کار آسانی نیست ، اگر می خواهید موقعیت درست کنید ، باید خیلی فشار بیاورید و عقب ماشینهای دیگر بروید. و بنابراین عمر لاستیک ها را از دست می دهید. بنابراین آسان نبود. “

همچنین بخوانید:

رتبه بندی رانندگان جایزه بزرگ بحرین چگونه ورستاپن پس از فرار گروژین مسابقه را از دست داد

او در ایستگاه خود در دور 25 مجموعه ای از مدیوم ها را برداشت و سپس به دور 38 برگشت.

تیم به جای رفتن به نرم ناخواسته ، از فرصت استفاده کرد و مجموعه میانی را تنظیم کرد ، که در مرحله مقدماتی و در ابتدای مسابقه عبور کرد ، اما بدون سوراخ جلوی راست – و بنابراین او تایر استفاده شده را که قبلا در این زاویه بود نگه داشت. .

“وسطی که در انتها قرار دادیم ، در واقع فقط سه حلقه لاستیک عوض کردیم و خیلی قدیمی نبود ، فقط چند دور بود. 10 دور اول در آخرین اقامت احساس خوبی داشت ، اما ما گرم شدیم.

“رانندگان و اتومبیل های دارای لاستیک سخت می توانند مدت طولانی کار خود را ادامه دهند و همچنان قادر به فشار بیشتر بدون گرم شدن بیش از حد هستند. برای من ، لاستیک های سخت بهتر بودند.”

هنگامی که زیر اتومبیل ایمنی دوید ، در دورهای پایانی پنچر شد اما خوشبختانه موفق شد بدون توقف دوباره به خط پایان برسد.

“در انتها ، در هنگام اتومبیل ایمنی ، یک پنچر جدید در لاستیک عقب ایجاد شد ، من فکر می کنم که در عقب سمت راست بود ، و دوباره در هیچ نقطه ای چیزی ندیدم.

“بدیهی است که آوارهای زیادی در اطراف وجود داشت ، اما برخی از آنها را واقعاً نمی توانید ببینید. بنابراین یک مسابقه ناخوشایند دیگر برای من.”


منبع: pen-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>