3 ـ وجود شکافهای حرارتی روی پیستون : این شکافها به صورت T و در دامنه پیستون تعبیه می گردند و در اثر گرما این شکافها به نیز رسیده و از چسبیدن پیستون به سیلندر دوری میکنند و در ضمن کمترین لقی فی مابین پیستون و سیلندر را تولید می‌نمایند که منجر افزایش کمپرس و اقتدار موتور میشود . ولی که از سال گذشته، ایجاد شاهین در خط تیبا انجام شده و حالا برنامه این هست تا شتاب خط ایجاد برای همین اتومبیل ارتقاء پیدا کند. و یک چرخه دیگر را طی می کند. در بلندگوهای سیستم صوتی شیرون، از الماس یک قیراطی به کارگیری شده است. پیستون قطعه ای نسبتاً استوانهای شکل می باشد ؛ نسبتاً از آن بر روی که سازندگان این قطعه ، به میزان زیاد کم به آن شکل بیضوی می دهند چرا که به دمای پیستون به زمان حرکت خودرو به شدت بالا می رود و حتی ممکن میباشد به دماهایی زیرا 2200 جايگاه سانتی گراد نیز رسد و همین دستور سبب انبساط پیستون می گردد و در همین شرایط میباشد که پیستون شکل استوانه ای به خود می گیرد . اما افزایش ضخامت کف پیستون سبب افزایش وزن آن می شود . این فرمان اکثر وقت ها سبب کنکجاوی افراد و تشویق آن ها به کسب دیتاها درمورد همین قطعات خواهد شد. دیتاها فنی شیرون به کارخانهی بوگاتی در مولشایم فرانسه ارسال میشود. ما حتی پنج، شش قلم از همین 10 مورد را یاری کردیم که شرکت های دیگر تولید کنند، یعنی آمدیم مثال دادیم، تکنیکال شیت و اطلاعات دادیم، بعد نمونهای که ایجاد کردند، بردیم آزمایش کردیم، به آن ها فیدبک دادیم و همه این امور سبب ساز به همین شد که توانستند با آن کیفیتی که آیتم تایید استانداردها و موردنظر ما است، متاع ساخت نمایند و امروز ما از واردات همین اقلام خودکفا شدیم. 3- انتقال گرما از پیستون به جداره سیلندر : همان طور که گفته شد ، دمای پیستون به هنگام فعالیت به شدت افزایش می یابد و می بایست دمای آن کمتر پیدا کند که حلقه ها در این فرمان تاثیر گذار بوده و اهمیت انتقال گرمای پیستون به سیلندر که دمای پایین تری دارااست به کمتر دمای پیستون یاری می نماید . این مورد استدلال با تکانها و انحراف ماشین در سرعتهای بالای ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت بود که والاس از آن جان سالم به در برده میباشد و امروز بهعنوان تجربهای متعدد از آن یاد میکند. بوگاتی شیرون شاهکار مهندسی خودروسازی هست که هنوز نمونهای شبیه آن تولید نشده است. از حیث تئوری، نهایت شتاب بوگاتی شیرون بیش از ۴۸۰ کیلومتر بر ساعت است. مأموریت شیرون رسیدن به سرعت بالای ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت بدون هیایو و به هم ریخته کاری است. ۲.۵ ثانیه به جهت وصال به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت کافی است. والاس در پایان در مورد رکورد نهایت شتاب ۳۸۶.۴ کیلومتر بر ساعت جگوار XJ220 در سال ۱۹۹۸ کلام میکند. در عمده موتورهای جدید حلقه تراکم بالایی را اصلی کروم یا مولیبدن اندود می کنند. یکی از شاتون ها ثابت می باشد که به آن شاتون اصلی (master rod ) گفته می شود و بقیه شاتون ها به انتهای تعدادی ضلعی شاتون اصلی وصل می شوند که به آنان شاتون های اتصال (articulating rods ) گفته می شود که سبب چرخش میل لنگ و حرکت پیستونها می شود . مطلقا مفهوم آب بندی نمودن ماشین را می دانید و یا درباره آن شنیده اید. 6. وجود یک پیچ قفل کن (LOCKER SCREW) از چرخش و گشوده شدن شافت جک تحت هر شرایطی پرهیز می کند. 8. وجود یک پله ،راه را برای تولید نیروی رجوع و برگشت در ماکزیمم کورس خویش آسان می کند. در یک پمپ ، عملکرد معکوس شده و نیرو از میل لنگ به پیستون به منظور فشرده سازی یا این که بیرون کشیدن مایع در سیلندر منتقل می شود. همینطور در شکل تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری عضو خاطی مسدود خواهد شد.در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا این که بر خلاف قوانین از دعوا کردن و جواب دادن به آن‌ها جدا جلوگیری کرده و فقط موضوع را از نحوه آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید. رینگ هایی که وظیفه جلوگیری از خروج سوخت و هوای فشرده در زمان چگالی یا این که گاز محترق شده در زمانه احتراق را برعهده دارند، رینگ های کمپرسی نامیده می شوند و عملکرد آن ها طبق رخ ذیل سمت چپ می باشد. شیرون در هر ۱۰۰ کیلومتر، ۱۸.۸ لیتر سوخت مصرف میکند. شیرون در کاهش از ۱۳.۵ ثانیه به شتاب ۳۰۵ کیلومتربر ساعت پیستون سازی تبریز استخدام میرسد.

ایندکسر