
Toyota GR Supra # 37 TOM ، که بیشتر اوقات فصل توسط هیراکاوا و نیک کسیدی تقسیم می شد قبل از اینکه دومی مجبور شود آنجا را ترک کند تا روی آماده سازی برای فرمول E تمرکز کند ، یک معیار بدون شک برای این فصل بود.
با این حال ، پس از اینکه مبارزات انتخاباتی آنها با سودآوری در ماه ژوئیه با افتتاحیه فصل فوجی آغاز شد ، قبل از تصمیم قاطع ، موارد مختلفی وجود داشت ، زمانی که خدمه شماره 37 به سادگی امتیازاتی را که باید می گرفتند رها نکردند.
# 37 TOM’S Toyota GR Supra Team: ریو هیراکاوا ، نیک کسیدی
Masahide Kamio
2. موتگی I – کاسیدی و سکیگوچی مورد حمله قرار می گیرند
نتیجه احتمالی: چهارم / نتیجه واقعی: ششم / امتیازات از دست رفته: 3
توقف غیربهینه دیگر توسط خدمه شماره 37 TOM باعث ایجاد برخورد هم تیمی ها در دور چهارم فصل در موتگی شد. Cassidy این بار برای ایستگاه دوم در ماشین بود و گرسنه بود تا از جایگاه هفتم بلند شود ، اما هنگامی که او به داخل حرکت کرد تا سعی کند از Sekiguchi در ماشین شماره 36 در پیچ 5 عبور کند ، Sekiguchi با تاخیر سعی در دفاع از موقعیت ، منجر به دو اتومبیلی که کسیدی را لمس می کنند و نیم چرخش می گذارند.
لاشه باقی مانده در پیست یک ماشین ایمنی را برانگیخت که از قضا 10 ثانیه یا حدود کسیدی را از ریشه ریخت و در اثر برخورد از دست رفت و به او اجازه داد در جایگاه ششم بهبود یابد. اما با توجه به اینکه در زمان برخورد er14 Cerumo خیلی جلو نبود ، منطقی است فکر کنیم که نیوزلندری حداقل می توانست بدون برخورد به Sekiguchi آنقدر جلو برود.
# 36 au TOM’S GR Supra، # 37 KeePer TOM’S GR Supra
Masahide Kamio
3. فوجی III – مشکل موتور شارژ برنده را کم می کند
نتیجه احتمالی: دوم / نتیجه واقعی: چهارم / امتیازات از دست رفته: 7
این مسابقه بیش از سایر مسابقات در این فصل است که TOM’S و Hirakawa می توانند به عنوان یک فرصت از دست رفته امسال به آن نگاه کنند. در تمام تعطیلات آخر هفته ، شماره 37 از مشکلات موتور رنج می برد که هیراکاوا و کسیدی را مجبور به مراقبت از ماشین در خانه می کند و باعث می شود او در نیمه دوم مسابقه از دوم به چهارم سقوط کند.
هر دو راننده متقاعد شده بودند که می توانند جفت SARD هیکی کووالاینن و یوئیچی ناکایاما را با یک ماشین جامد به پیروزی برسانند. اگر آنها موفق می شدند ، این هیراکاوا در یک قهرمانی بسیار سالم قرار می گرفت ، قهرمانی که می توانست تا پایان فصل موفق شود.
شماره 37 KeePer TOM’S GR Supra
Masahide Kamio
4. سوزوکا II – کسیدی از پشت ماکینو را در چاله ها به پایان می رساند
نتیجه احتمالی: هفتم / نتیجه واقعی: DNF / امتیاز از دست رفته: 4
این با توجه به برخورد عجیب و غریب برای ورود به pitlan ، که باعث از بین رفتن هر دو شخصیت اصلی عنوان شد (دادن ماشین به شماره 37 TOM’S و # 100 هوندا تنها نتیجه سال خود در ماشین) ، این کمی حدس و گمان است و این تقریباً در اوایل مسابقه اتفاق افتاد و قبل از دوره اتومبیل ایمنی که NISMO نیسان را از آخرین به اول برساند.
ماكینو و كاسیدی در زمان حادثه به ترتیب در حال هشتم و نهم بودند و با توجه به جایی كه در نهایت اتومبیل های مقابل خود را منحل كردند ، یك برآورد نسبتاً محافظه كارانه این است كه این دو اتومبیل در رده های ششم و هفتم قرار بگیرند – این هم بیش از حد كافی است. امتیاز برای هیراکاوا برای کسب عنوان.
شماره 37 KeePer TOM’S GR Supra
Masahide Kamio
5. فوجی IV – گوشه آخر قلب هیراکاوا
نتیجه احتمالی: 1 / نتیجه واقعی: 2 / امتیازات از دست رفته: 5
هیراکاوا که چشمگیرترین افت امتیاز برای خدمه شماره 37 سال تاکنون بود ، خوش شانس بود که پس از اتمام سوخت تویوتا ، از آخرین گوشه آخرین دور ، از مزیت خود در این زمینه ، در جایگاه دوم قرار گرفت. در مسابقه ای که برای SUPER GT غیر معمول بود ، از ابتدا تا انتها سبز شد.
در حالی که شماره 100 کونیمیتسو هوندا به اندازه کافی نزدیک بود و می تواند از بدبختی هیراکاوا استفاده کند ، بافر سه امتیازی که هیراکاوا قبل از مسابقه مقابل ناوکی یاماموتو و تاداسوکه ماکینو نگه داشت ، بلافاصله به کسری دو امتیازی تبدیل شد. مهندس TOM ماساکی سعدا مقصر را پس از مسابقه به دلیل عدم محاسبه درست زمان شارژ در تپانچه به گردن گرفت.
ریو هیراکاوا ، کنتا یاماشیتا (شماره 37 KeePer TOM’S GR Supra)
Masahide Kamio
منبع: pen-news.ir
Leave a reply