[ad_1]

پرز برنده GP عمومی ساخیر است زیرا راسل از پنچری دیرهنگام محروم است
پرز برنده GP عمومی ساخیر است زیرا راسل از پنچری دیرهنگام محروم است

سرخیو پرز پس از توقف فاجعه بار در مرسدس ، یک پیروزی خیره کننده برای ریسینگ پوینت در گرندپری Sahir فرمول 1 به دست آورد ، و سپس دستیابی به موفقیت برای جورج راسل رهبر دیرینه هزینه شد.

استبان اوکون قبل از لنس استرول دوم شد و مرسدس در جایگاه هشتم و نهم قرار گرفت – والتری بوتاس نیز در اعلام پیت استاپ ، جلوتر از راسل ، سرعت قابل توجهی را کاهش داد.

پرز همچنین پس از مسابقه برای یک حادثه که باعث از بین رفتن چارلز لکلرک و مکس ورستاپن شد ، که در آن پرز چرخانده شد و در عقب زمین افتاد ، مورد تحقیق قرار دارد.

در ابتدا بوتاس و راسل از ردیف اول یکصدا شروع کردند اما بوتاس در فاز دوم سرعت کمتری داشت و راسل کنار رفت و مکس ورستاپن نگاهی بین آنها داشت.

راسل در بالای پیچ 1 با بوتاس که به زور باز شده بود پیش افتاد و سپس به سمت ورودی پیچ 2 سر خورد و به راسل اجازه داد فرار کند و توده ها را از پشت جمع کند.

این در یک تماس چرخشی به پایان رسید – در سمت راست طرح سنتی GP بحرین ، جایی که رانندگان پس از آن به سرعت به سمت چپ می روند تا حلقه خارج را شروع کنند – اگرچه Verstappen پس از بوتاس زود حمله کرد و از بیرون به پرز حمله کرد.

پرز برنده GP عمومی ساخیر است زیرا راسل از پنچری دیرهنگام محروم است
پرز برنده GP عمومی ساخیر است زیرا راسل از پنچری دیرهنگام محروم است

بوتاس قفل شد ، اما هنگامی که پرز به بالای پیچ 4 سقوط کرد و با لکلرک قفل شده برخورد کرد ، که در حالی که Racing Point در حال چرخش بود ، از سمت چپ شکسته شد و در سوکت برخورد کرد.

Verstappen بدون تماس باقی مانده بود ، اما به نظر می رسید که پس از چرخش 4 خیلی سریع از طریق تله سنگ ریزه در حرکت است ، و او با اتومبیل ایمنی بلافاصله به داخل موانع کشیده و خارج می شود.

مسابقه در آغاز دور هفتم 87 ام آغاز شد و راسل کاملا واضح بود که با فشار کارلوس ساینز جونیور از خط کنترل اتومبیل ایمنی و بوتاس عبور کرد و در اولین آشوب به مقام سوم صعود کرد تور

Sainz در پیچ 1 به بوتاس حمله کرد و از بیرون نگه داشت تا ثانیه ای طول بکشد ، اما او از پیچ 2 خارج شد و پیچ بعدی تور 3 را قطع کرد و به بوتاس اجازه بازگشت به مرحله دوم را داد.

در پایان دور اول با سرعت کامل ، راسل 1.1 ثانیه پیش بود که هدف آن افزایش بود ، زیرا رانندگان مرسدس تنها کسانی بودند که در 58 های پایین رانندگی می کردند.

این به سرعت آنها را از Sainz بیرون کشید ، که در مرحله شروع مسابقه قطار دونده را هدایت می کرد ، قبل از اینکه بوتاس در دور 17 به 2.4 ثانیه برسد ، می تواند فاصله را تثبیت کند.

بوتاس از راسل دور شد زیرا به رانندگان مرسدس گفتند قبل از اینكه انگلیس بتواند دوباره برتری خود را افزایش دهد و به مسافت سوم نزدیك شود ، از هدف توقف خود فراتر رفته است.

پرز برنده GP عمومی ساخیر است زیرا راسل از پنچری دیرهنگام محروم است
پرز برنده GP عمومی ساخیر است زیرا راسل از پنچری دیرهنگام محروم است

همانطور که 10 بهترین سوارکار دیگر ، که بیشتر آنها نرم را در مقایسه با رسانه های Black Arrow شروع کرده بودند ، متوقف شدند ، دو رهبر به زودی شروع به بسته بندی مارک های مشخص کردند ، که تفاوت بین آنها متفاوت بود.

برتری راسل 3.1 ثانیه بود که وارد زمین شد تا در پایان دور 45 تغییر سختی ایجاد کند و بوتاس را بدون چهار دور دیگر ترک کند.

علی رغم ترس از وجود یک مشکل سنسور که باعث شد راسل گزارش کند “هیچ قدرتی” در خروجی خود ندارد ، فاکتور ضعف قابل توجه این بود که برتری راسل در پایان انتشار بوتاس به 8.5 ثانیه افزایش یافت.

سپس به هر دو راننده مرسدس در مورد بارهایی که مسیرهای جلو و چپ آنها از طریق کیفر مجازات پیچ 7/8 حمل کرده بودند ، قبل از اینکه یک اتومبیل ایمنی مجازی فراخوانده شود ، هشدار داده شد که نیکلاس لطیفی در داخل پیچ 8 متوقف شد و از آنجا خارج شد. به دلیل مشکوک بودن به نشت روغن.

Botas با سرعت بالا بر روی هارد دیسک های جدید خود در هر دو طرف VSC ، اختلاف راسل را به کمتر از 5 ثانیه کاهش داده بود ، اما پس از تماس اتومبیل ایمنی دوم پس از چرخاندن جک Aitken ، مسابقه برعکس شد. گوشه آخر و بینی خود را از ویلیامز پاک کرد.

دومین VSC با ایمنی کامل به ماشین ارتقا یافت تا بتواند زباله ها را بازیابی کند و مرسدس اتومبیل های خود را برای آنچه توقف مضاعف فاجعه بار بود فراخواند.

پس از اینکه راسل کمی تغییر کند ، او با مجموعه ای از مدیوم ها اعزام شد و باید بعداً دوباره فراخوانده شود ، در حالی که بوتاس نزدیک به نیم دقیقه از دست داد وقتی تیم متوجه اشتباه شد و او را به همان لاستیک های سخت فرستاد اولین توقف خود را کرده بود.

خطای pit pit stop مرسدس به این معنی بود که پرز ، که قبل از اولین VSC جنگیده بود ، پس از اولین دور خود به سرعت سفارش را بازیابی کرد ، از Esteban Ocon و Lance Stroll جلوتر بود – همانطور که کسانی که مرسدس را دنبال می کردند در طول لطیفی وارد شدند VSC

مسابقه در دور 69 از سر گرفته شد و پرز در حالی که راسل پشت Botas دوید قبل از رسیدن به P5 هنگامی که هم تیمی او در دور 70 با سرعت در پیچ 4 قرار گرفت ، شروع به کار کرد و به راسل فرصتی داد تا راه خود را باز کند. از طریق دست اندازهای شیکانی عبور کنید.

پرز برنده GP عمومی ساخیر است زیرا راسل از پنچری دیرهنگام محروم است
پرز برنده GP عمومی ساخیر است زیرا راسل از پنچری دیرهنگام محروم است

راسل پس از مدت کوتاهی به سرعت استرول و اوکن را به دورهای متوالی فرستاد و او را با اختلاف 3.4 ثانیه در نزدیکی پرز ترک کرد.

بریتانیایی یک سری از سریعترین دورها را انجام داد ، اما بعد از آن یک تمرین آرام از پشت باعث شد مرسدس برای چهارمین بار او را متوقف کند – تا نرم شود – و او را از نزاع رها کند.

پرز سرعت خود را حفظ کرده و برای ادامه مسابقه از اوکن دور شد و به خانه بازگشت تا با 10.5 ثانیه اولین پیروزی پر شور در F1 را بدست آورد.

ساینتز چهارم شد که بوتاس روی لاستیک های سخت خود کمرنگ شد و درست قبل از اینکه راسل مجبور شود برای سوراخ شدن خود بجنگد ، لیز خورد.

دانیل ریکیاردو بالاتر از الکس آلبون و دانیل کویت پنجم شد و مرسدس نیز در رده بعدی قرار گرفت.

راسل از آخرین ایستگاه خود در P14 پیوسته بود ، اما موفق شد با استفاده از مکی های خود سفارش را پشتیبانی کند و اولین امتیازات F1 خود را بدست آورد.

لاندو نوریس پیش از پیر گسلی و سباستین فتل در جمع 10 تیم برتر قرار گرفت.

Aitken و Pietro Fittipaldi اولین مسابقات F1 خود را در P16 و P17 در پشت زمین به پایان رساندند.

امتیاز F1 Sakhir Grand Prix – 87 دور

عکس

راننده

ماشین

عبور

1

سرخیو پرز

Racing Point / مرسدس

1ч31м15.114с

2

استبان Ocon

رنو

10،518 ثانیه

3

لنس استرول

Racing Point / مرسدس

11،869 ثانیه

4

کارلوس ساینز جونیور

مک لارن / رنو

دهه 12.580

5

دانیل ریکیاردو

رنو

دهه 13.330

6

الكساندر آلبون

ردبول / هوندا

13.842 ثانیه

7

دانیل کیوت

AlphaTauri / هوندا

14.534 ثانیه

8

والتر بوتاس

مرسدس

15.389s

9

جورج راسل

مرسدس

18.556 ثانیه

10

لاندو نوریس

مک لارن / رنو

19.541 ثانیه

11

پیر گسلی

AlphaTauri / هوندا

20.527 ثانیه

12

سباستین وتل

ماشین فراری

22 611

13

آنتونیو جیووینازی

آلفارومئو / فراری

24،111 ثانیه

14

کیمی رایکونن

آلفارومئو / فراری

26،153s

15

کوین مگنوسن

هاس / فراری

دهه 32.370

16

جک ایتکن

ویلیامز / مرسدس

33،674 ثانیه

17

پیترو فیتیپالدی

هاس / فراری

36،858 ثانیه

نیکولا لطیفی

ویلیامز / مرسدس

بازنشستگی

چارلز لکلرک

ماشین فراری

برخورد

ماکس ورستاپن

ردبول / هوندا

تصادف

دسترسی نامحدود به بهترین روزنامه نگاری اتومبیلرانی جهان را دریافت کنید Autosport Plus

[ad_2]

منبع: pen-news.ir