[ad_1]

راننده Racing Point مظنون به شکست MGU-K در بحرین در آخر هفته گذشته هنگام جستجوی یک دوره سکو بود.

این مشکل تیم وی را مجبور کرده است که آخر این هفته به یک واحد نیروگاهی که برای ساخیر GP استفاده می شود برگردد و هیبریدهای توربو فعلی وقتی به پایان زندگی خود می رسند ، انرژی کمتری تولید می کنند.

پرز پس از پنجم شدن در مسابقه ، یک مقام عقب از چارلز لکلرک از فراری ، می گوید تردیدی نیست که او کمی روی پاهای عقب خود قرار گرفته است ، زیرا موتور جدیدتری در دسترس نیست.

مکزیکی گفت: “من فکر می کنم ما با قرار دادن کاملا هر گوشه سمت راست ، توانایی خود را به حداکثر رسانده ایم.” آسمان برای فرم صلاحیت آن

“ممکن است ساعت نه و نیم گذشته باشد ، اما ما سرعت دقیق لکلرک را که یک دور خارق العاده انجام داد ، نداشتیم.

“ما کمی از موتور رنج می بریم. ما مجبور شدیم دوباره به موتور قدیمی خود برگردیم و در این پیست فکر می کنم قطعاً در اینجا موتورهای تازه ای وجود ندارد.”

همچنین بخوانید:

پرز در حال حاضر گزینه هایی برای بازگشت به فرمول 1 در سال 2022 دارد. پرز علاقه ای به نقش ذخیره F1 ندارد ، اگر نتواند جایی در مسابقه پیدا کند

فقط دو مسابقه باقی مانده است و Racing Point در یک مسابقه نزدیک با مک لارن و رنو برای کسب مقام سوم در مسابقات قهرمانی سازندگان درگیر شد ، تیم سعی کرد از نصب یک موتور جدید منحرف شود ، زیرا این به معنای مجازات در تور است.

پرز می گوید تمرکز بر روی افزایش توانایی برای گرفتن امتیاز است ، حتی اگر در جلو قدرت کمی لبه وجود داشته باشد.

پرز در پاسخ به این سال که موتور مشخصات فنی قدیمی چقدر تفاوت ایجاد کرده است ، گفت: “ما هنوز به دنبال اعداد هستیم ، اما کاملاً واضح است: یک دهم در اینجا تفاوت زیادی ایجاد می کند ، بنابراین ما به وضوح به چنین چیزی نگاه می کنیم.

“من فکر می کنم اولویت ما رسیدن به پایان خواهد بود. ما نمی خواهیم برای موتور جدید جریمه شویم.

“ما می دانیم که از نظر موتور عملکرد بدتری داریم ، اما تلاش برای استفاده بیشتر از آن مهمتر است. برای ما مهمترین چیز این است که فقط در اینجا و در ابوظبی به پایان برسیم. “

گزارش اضافی توسط جیمز نیوبولد

[ad_2]

منبع: pen-news.ir