همیلتون پس از واكنش به لاستیك های 2021 خواهان بازگشت به جنگ لاستیك است.

دسته‌بندی نشده | No comments


همیلتون پس از نمونه برداری از نمونه اولیه لاستیک C3 برای جایزه بزرگ بحرین در آخر هفته ، از اینکه پیرلی “دو سال فرصت دارد تا لاستیک بهتر بسازد” و اینکه F1 “با یک لاستیک سه پوندی وارد کشور شد” ابراز ناامیدی کرد. سنگین تر و مانند یک ثانیه بدتر در دامان است.

فرمول یک از سال 2007 تاکنون یک تأمین کننده تایر دارد – زمانی که جنگ تایر میشلن علیه بریجستون پس از GP بدنام آمریکا در سال 2005 پایان یافت ، و بریجستون سپس همه تیم ها را تا پایان سال 2010 ، زمانی که پیرلی کار خود را آغاز کرد ، تأمین کرد.

لاستیک های کنونی از اوایل سال 2019 مورد استفاده قرار گرفته اند ، پس از اینکه نمونه های اولیه تولید شده در این فصل پس از استفاده خلبانان از آنها در GP GP 2019 ایالات متحده رد شد.

“گفتن برای ما رانندگان سخت است [what we think about the tyres]همیلتون در پاسخ به این س saidال که آیا از قبل به پیرلی فشار داده شده است تا به لاستیک های موجود بچسبد یا خیر؟

“ما سعی می کنیم سازنده باشیم ، سعی می کنیم در پس زمینه حمایت کنیم و هیچ تغییری نمی کند. و بعد حتی وقتی چیزی را می گوییم که خیلی مثبت در رسانه ها نیست ، چیزی تغییر نمی کند.

“دلم برای جنگ لاستیک که در فرمول 1 در جریان بود تنگ شده ام. فکر می کنم عالی است. وقتی شما هیچ رقابتی ندارید ، هیچ کس دیگری نیست که به او اعتماد کنید.

“فقط ما را به عنوان یک تیم یا برای مکس و تیمش تصور کنید و هیچ یک از ما [Mercedes] آنها اینجا بودند – مانند الان پیشرفت نمی کنند ، زیرا آنها در حال تعقیب و رقابت با دیگران هستند.

“فرمول 1 باید کاری متفاوت در آینده انجام دهد و این کاری است که ما باید انجام دهیم.”

همچنین بخوانید:

رانندگان F1 اصرار دارند كه مشكلات مربوط به لاستيك هاي 2021 فقط مربوط به زمان دامان ولف نيست: لاستيك هاي جديد پيرلي تنها راه براي جلوگيري از خرابي هاي “ترسناك” هستند.

والتری بوتاس ، هم تیمی مرسدس همیلتون توضیح داد که “[of] درک ما از تایرهای جدید ، تفاوت اصلی از نظر قابلیت اطمینان بود “، زیرا پیرلی لاستیک را تقویت کرد تا از آسیب بیشتر ناشی از سرعت و بارهای حاصل از اتومبیل های فشار قوی که اکنون در F1 رقابت می کنند جلوگیری کند.

چندین شکست در فصل 2020 رخ داده است – مهمترین آنها دو مرسدس مک لارن و کارلوس ساینز در GP انگلیس و لنس استرول در Mugello است.

بوتاس افزود: “آنها فقط به دلیل وجود مواد بیشتر برای جلوگیری از هرگونه پیشرفت یا خرابی ، سنگین تر شده اند.”

“اما از طرف دیگر ، عملکرد کاملاً مطابق انتظار نبود.

“[It was] بسیار کندتر و رانندگی آنچنان خوشایند نیست. من شخصاً علاقه زیادی به این لاستیک ها نداشتم.

ماکس ورستاپن از ردبول در کنفرانس مطبوعاتی پس از انتخابی برای بحرین با دو نفره مرسدس صحبت کرد و توضیح داد که موتورسواران “فقط باید با پیرلی صحبت کنند و امیدوارم آنها نیز کمی به رانندگان گوش دهند”.

وی افزود: امیدوارم از آنها استفاده نکنیم اما ببینیم.


منبع: pen-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>