همیلتون پس از سقوط گروسژان با گلوله آتشین به پیروزی رسید

دسته‌بندی نشده | No comments


همیلتون پس از سقوط گروسژان قهرمان GP بحرین شد

لوئیز همیلتون در گرندپری بحرین برای فرمول 1 در سال 2020 ماکس ورستاپن را شکست داد که شامل یک تصادف تکان دهنده و آتشین برای رومین گروسژان راننده Haas بود.

این مسابقه همچنین در اثر تصادفاتی که باعث از بین رفتن هر دو راننده Racing Point شد ، با دو اتومبیل ایمنی قطع شد ، اما برای همیشه به خاطر تصادف وحشتناک در دور ابتدایی که Grosjean پس از شکستن یکی از موانع موجود در مسیر ، از اتومبیل سوخته خود فرار کرد ، به خاطر خواهد ماند. ، پس از برقراری ارتباط با دانیل کویت.

در ابتدای شروع ، والتری بوتاس با خاموش شدن چراغ ها از دومی فرار کند ، در حالی که همیلتون به وضوح پیش افتاد و فنلاندی به سرعت توسط ورشتاپن و سرخیو پرز در حال فرار از پیچ 1 بود.

سپس بوتاس توسط دهان بازوی راست خود توسط الکس آلبون و دانیل ریکیاردو غرق شد ، و با از دست دادن حرکت ورود به پیچ 2 ، به نظر می رسید که باعث زنجیره ای از واکنشها در بسته عقب شده است.

لاندو نوریس مجبور بود که بررسی کند ، این مسئله او را با استبان اوکون و پیر گاسلی مطابقت داد ، که در چرخش شماره 2 فشار آوردند و باعث شدند دوباره نوریس سرعت خود را کم کند و او را با یک بال جلوی آسیب دیده ترک کند.

جفت بعدی فراری و لنس استرول مجبور شدند فرار کنند تا وقتی که در عقب ماشین نوریس قرار گرفتند ، که Racing Point را به عرض فرستاد و بسته دوباره جمع شد ، از پیچ 3 به سمت راست عبور کرد ، و گروه را در میانه میدان بازگرداند.

در نتیجه ، رانندگان عقب زمین – از جمله Grosjean – به سرعت جلو افتادند و در پاسخ ، راننده Haas درست در آن مسیر حرکت کرد ، AlphaTauri کویت را زد و او را مستقیم به داخل موانع فرستاد.

در اثر برخورد ، اتومبیل او نصف شد ، زیرا سوخت او آتش گرفت و نیمه جلوی ماشین سد را شکست.

گروسژان با بازگشت به کنار نرده و در آغوش نماینده پزشکی FIA ، دکتر جان رابرتز ، که چند ثانیه بعد از برخورد با راننده پزشکی آلن ون در مرو در موقعیت برجسته ای قرار گرفت ، موفق شد از لاشه سوختن نجات یابد.

مسابقه با پرچم قرمز 36 ثانیه بعد مشخص شد ، درست زمانی که رهبران از پیچ 6 خارج می شدند ، و برای یک ساعت و 20 دقیقه متوقف شد تا اینکه گروجان ابتدا با آمبولانس به مرکز پزشکی در مسیر منتقل شد و سپس به بیمارستان نظامی BDF منتقل شد. برای ارزیابی بیشتر

در ابتدا ، تیم وی از هاس توضیح داد که وی از ناحیه بازو و مچ پا دچار سوختگی جزئی شده است و سپس اطلاعات بیشتری در مورد شک به شکسته شدن دنده های وی داده است.

همیلتون پس از سقوط گروسژان قهرمان GP بحرین شد
همیلتون پس از سقوط گروسژان قهرمان GP بحرین شد

این سد شکسته بریده شد و با نصب یک سری بلوک های بتونی تحت نظارت مایکل ماسی مدیر مسابقات FIA جایگزین شد.

اتومبیل ها در دور سوم 57 شروع به کار کردند ، همیلتون بار دیگر در رده های بالاتر از ورستاپن و پرز قرار گرفت و بوتاس در حالی که سفارش از موقعیت های خط دوم ایمنی خودرو در هنگام شروع اولیه گرفته شده بود ، در مکان چهارم بازگشت.

همیلتون مجدداً از تیرک فرار کرد ، زیرا بوتاس توانست مدت کوتاهی پرز و ورستاپن را مقابل خود به چالش بکشد ، اما این ردبول بود که باید در گوشه اول در مقابل راسینگ پوینت دفاع کند.

پرز در خط خارج کشیده شده بود ، که او را تحت فشار بوتاس قرار می داد زیرا اتومبیل ها از بقیه بخش اول عبور می کردند.

اما هنگامی که استرول و کیوت در یک چرخش فیبی 8 به هم پیوستند ، مسابقه دوباره متوقف شد ، در حالی که AlphaTauri در داخل بود و هنگامی که او به عقب راست Racing Point برخورد کرد ، ماشین استرول را چرخاند ، در حالی که وتل مجبور به ترمز کردن شد و کوین مگنوسن بال جلو را شکست سرعت ناگهانی فراری.

هنگامی که استرول وارونه مسدود شده بود ، هنگام بالا رفتن ، ماشین ایمنی به عمل آمد ، در طی آن مرسدس مجبور شد بوتاس را هنگام استراحت قرار دهد ، که او را از چهارم به 16 ام پایین می آورد به لاستیک های سخت بپیوندید.

این مسابقه در دور نهم از سر گرفته شد و همیلتون با برتری 0.7 ثانیه ای خط خود را از دست داد و در بازگشت به سرعت رقابتی ، آخرین کرنر را بهتر از ورشتاپن به ثمر رساند.

همیلتون پس از سقوط گروسژان قهرمان GP بحرین شد
همیلتون پس از سقوط گروسژان قهرمان GP بحرین شد

دو نفر اول به سرعت از پرز خارج شدند ، تنها دو راننده ای که توانستند در 1m34 پرواز کنند ، اما بعد از چند دور با این سرعت ورستاپن شروع به انحراف معکوس کرد.

در دور 14 ، همیلتون با برتری 2.0 ثانیه ای ، مدت کوتاهی خود را در 1m33 فرو برد ، در حالی که ورستاپن در 1m35s گردش داشت ، و او برای ادامه ایستگاه اول به دور شدن ادامه داد.

همیلتون در پایان دور نوزدهم تلاش کرد تا یک مدیوم جدید را با برتری 4.6 ثانیه به دست بیاورد ، ورستاپن و پرز در پایان تور بعدی وارد میدان شدند – جایی که لاستیک های سخت را انتخاب کردند ، هر دو در دو ست شرکت کرده بودند. به همیلتون.

وقتی ایستگاه ها در ابتدای دور 22 هامیلتون را با راند 5/5 ثانیه ربود ، اما ورستاپن به ردبول گفت که او “ارسال کامل” را انجام خواهد داد و بلافاصله با سریعترین دور اختلاف یک ثانیه اختلاف را کاهش داد.

قبل از اینکه همیلتون در پایان 30 دور اول مسابقه برتری پنج ثانیه ای خود را بدست آورد ، این دو در سرعتهای 1 و 33 و 1 متر 34 سریعتر عوض شدند.

ردبول برای پرتاب ورستاپن برای دومین بار در پایان دور 34 تهاجمی شد و او را در رسانه ها برگرداند ، اما این توقف سه ثانیه طول کشید.

با این حال ، پس از آنکه مرسدس همیلتون را برای پایان دور بعدی سخت فرستاد ، ورستاپن پس از یک دور سریع و اولین تلاش پرواز فقط 3.7 ثانیه عقب بود زیرا پرز بین دو رهبر درگیر شد.

در یک کپی از ایستگاه دوم ، ورستاپن در ابتدا موفق شد قبل از لغزش به عقب ، دورهای سریعتر را با همیلتون عوض کند – پس از اجرای اولیه در 1 متر 32 ثانیه پس از ایستگاه دوم خود در دور 46 ، دوباره به یک متر 34 برسد.

از آن تور ، همیلتون مجدداً موفق شد برتری خود را به 5 ثانیه افزایش دهد ، در پایان آن ردبول ورستاپن را به ایستگاه سوم هدایت کرد تا مجموعه دیگری از مدیوم ها را بدست آورد ، زیرا او وقت کافی برای پرز داشت.

ورستاپن به سرعت در سرعت 1m32.014s سریعترین دور مسابقه را انجام داد ، زیرا مرسدس ترجیح داد همیلتون را با برتری نزدیک به 30s ترک کند.

این به کمی بیش از 20 کاهش یافت ، اگرچه به نظر می رسید وقتی موتور پرز به طور ناگهانی شروع به روشن شدن موتور پرز می کند ، همیلتون کنترل می کند.

همیلتون پس از سقوط گروسژان قهرمان GP بحرین شد
همیلتون پس از سقوط گروسژان قهرمان GP بحرین شد

راننده Racing Point سرعت خود را کم کرد زیرا در نهایت واحد قدرت وی آتش گرفت ، سپس در عقب ایستاد و ماشین ایمنی دوباره فراخوانده شد.

مرسدس قصد دارد بار دیگر همیلتون را پرتاب کند ، اما تصمیم زیادی نگرفته است ، زیرا اختلاف با ورستاپن بسیار کم است ، با توجه به اینکه مسابقه زیر ماشین دفاعی به پایان خواهد رسید ، که در نهایت این کار انجام شد.

در نتیجه مشکل پرز ، آلبون به همیلتون و ورستاپن روی سکو پیوست ، در حالی که نوریس و ساینز به مکان چهارم و پنجم مک لارن صعود کردند – دومی پس از عملکرد لاستیک نرم که به طور غیر منتظره ای در افتتاحیه ظاهر شد ، برنده شد.

گسلی تنها راننده ای بود که یک در را تمام کرد (آنتونیو جیووینازی برای دومین بار زیر آخرین ماشین ایمنی ایستاد و سرانجام به جایگاه شانزدهم سقوط کرد) چون پنجم شد به خانه آمد ، اگرچه بعداً توسط دو مک لارن پیشی گرفت و به نظر می رسید انگار که از عقب بدون ماشین ایمنی در برابر ریکیاردو آسیب پذیر باشد.

بوتاس پس از اینکه در ابتدا پس از دستیابی به موفقیت کمی پیشرفت داشت ، در جایگاه هشتم قرار گرفت و سه توقف برای بازگشت سفارش انجام داد و سپس در حین استفاده از ماشین ایمنی دوم مشکوک به پنچری دوم شد ، که توانست به فینال برسد.

Ocon در نبرد طولانی و گران قیمت با Ricciardo در مرحله میانه مسابقه در جایگاه نهم قرار گرفت و لكلرك 10 تیم برتر را جمع كرد.

همیلتون پس از سقوط گروسژان قهرمان GP بحرین شد
همیلتون پس از سقوط گروسژان قهرمان GP بحرین شد

نتایج جایزه بزرگ بحرین – 57 دور

عکس

راننده

ماشین

عبور

1

لویی همیلتون

مرسدس

1h34m01.829s

2

ماکس ورستاپن

ردبول / هوندا

1.254 ثانیه

3

الكساندر آلبون

ردبول / هوندا

8.005s

4

لاندو نوریس

مک لارن / رنو

11.337 ثانیه

5

کارلوس ساینز جونیور

مک لارن / رنو

11.787s

6

پیر گسلی

AlphaTauri / هوندا

11.942 ثانیه

7

دانیل ریکیاردو

رنو

19.368 ثانیه

8

والتر بوتاس

مرسدس

دهه های 19،680

9

استبان Ocon

رنو

سالهای 22.803

10

چارلز لکلرک

ماشین فراری

1 تور

11

دانیل کیوت

AlphaTauri / هوندا

1 تور

12

جورج راسل

ویلیامز / مرسدس

1 تور

13

سباستین وتل

ماشین فراری

1 تور

14

نیکولا لطیفی

ویلیامز / مرسدس

1 تور

15

کیمی رایکونن

آلفارومئو / فراری

1 تور

16

آنتونیو جیووینازی

آلفارومئو / فراری

1 تور

17

کوین مگنوسن

هاس / فراری

1 تور

18

سرخیو پرز

Racing Point / مرسدس

منبع تغذیه

لنس استرول

Racing Point / مرسدس

تصادف

رومین گروسژان

هاس / فراری

تصادف

دسترسی نامحدود به بهترین روزنامه نگاری اتومبیلرانی جهان را بدست آورید Autosport Plus


منبع: pen-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>