بهترین گونه هدرز در کشور ایران کدامند؟ همین قطعه را در اتومبیل به جای منیفولد کارگزاشتن میکننند و شما پس از نصب شاهد تفاوت هدرز و منیفولد اتومبیل خواهید بود.برای بهترین کارایی و بهترین عاقبت که منجر می شود شما بیشتر متوجه تفاوت هدرز و منیفولد گردید به شما پیشنهاد می کنیم که بعد از کارگزاشتن در شکل صلاح دید ماشین خویش را ریمپ کنید. در کل بایستی بگوییم صرفا درصورتی که به دنبال ارتقاء قدرت پیشرانه ماشین مهم صدای ناچیز می باشید هدرز بهترین مورد ممکن به جهت شما میباشد. همین سیستم مناسب می باشد و به تقویت موتور یاری بسیار زیادی را پارس تیوفایو یا دنا پلاس می نمایند . در برخی مورد ها فقط به سمباده زدن بسنده نشده و به جهت دستیابی به صافترین و یکدست ترین تراز داخلی ممکن از پوشش سرامیکی یاری گرفته می شود که همین پوشش در تقویت مقاومت دمایی لوله نیز موثر خواهد بود. در عاقبت اقتدار خروجی عمده در دسترس خواهد بود. همانطور که میتوان دارای به کارگیری از کیت مکش و یا به کارگیری از توربو هوای محل ورود به موتور را ارتقا داد، بایستی به فکر خروج سریع دود حاصل از احتراق نیز بود ، به عبارتی خروج سریعتر دود از محفظه ی سیلندر ، سبب مکش و تنفس خوبتر موتور میشود.برای همین فرمان متخصصان قطعهای به اسم هدرز را بر بر روی بلوک به تیتر جایگزین منیفولد به جهت خروج دود میکنند.در نهایت سرانجام میگیریم خروج دود موتور به طور صحیح از حساس بسزایی برخوردار است. این قطعه بر بر روی ماشینهای شهری به طور معمول نصب نمیشود مگر همین که صاحب و مالک ماشین تمایل داشته باشد و آن را به صورت جداگانه نصب کند. چنانچه در طراحی و ساخت خودروی شما از قطعهی Headers استعمال شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، اصلی شتاب و عملکرد بهتری از ماشین بیرون میشود؛ از طرفی خودرویی که از همین قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. طراحی مختص و سطح صیقلی هدرزها که به طور معمول از محصول فلزاتی، چون فولاد، استیل و آلیاژهای فراوان گران بها ساخته میگردند به خروج پرسرعت و لبریز فشار گازهای سوخته شده حاصل از احتراق کمک میرساند و به تنهایی در حدود ۵ تا ۱۰ % به توان و گشتاور تولیدی پیشرانه اتومبیل های بی آلایش میافزاید. کالا عمده هدرز های تولیدی را فولاد و استیل تشکیل میدهند.در بعضی موارد آلیاژهای دوچندان گرانقیمتی هم گزینه به کار گیری قرار میگیرند وعلاوه بر تحمل گستره ی بالای دمایی ، سطح صیقلی مناسبتری نسبت به نمونه هایی اهمیت ارزش زیر خیس دارند. هدرزها مرحله صاف و صیقلی دارند و به صورت به طور کامل اصولی ساخته شده اند. شرکتها اصلی دقت به ویژگیها و مشخصات موتورهای متعدد شکلهای متفاوتی از هدرزها را میسازند. ارزش هدرزها با یکدیگر مختلف است. همین دو قطعه از نظر کالا و ساختاری اهمیت یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز به جهت هر سیلندر یک خروجی در حیث گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا وارد شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی اساسی کمترین مقاومت از اگزوز خودرو بیرون می‌شوند و پروسهی انجام همین حادثه اهمیت Headers و در مقایسه دارای مانیفولد، زیاد سریع و آسانتر است و همین موضوع خود می تواند بر خنکسازی موتور هم اثر گذاری داشته باشد. در یک تعریف و تمجید کلی میتوان هدرز را یک قطعه فنی به جهت تیونینگ و همینطور تقویت موتور در حیث گرفت که در هنگامی که بها خودرو بالا میرود و اشخاص بضاعت خرید کردن یک اتومبیل پرقدرت و دارای میزان مرغوب بودن را ندارند، مورداستفاده قرار میگیرد و آن را بر روی اتومبیل نصب می‌نمایند که کارگزاری این قطعه باعث بروز ویژگیهای متفاوتی در اتومبیل هم میشود. بعضا از روکش عایق برای پوشش بیرونی هدرز به کار گیری می گردد تا از بالا رفتن بیش از حد دمای موتور دوری به کار آید. پس از کارگزاشتن هدرز میتوانید با انجام ریمپ ECU خودروی خویش ، موتور و پارامترهای مربوط به آن را اساسی توجه به حالت نو منطبق کنید .ریمپ ECU منجر اثرگذاری بیشتر هدرز برروی قدرت و گشتاور خروجی پیشرانه شتاب تیوفایو میشود. هدرز ماشین کجا کارگزاری میشود؟ بعضا از مردم برای ارتقاء صدای خروجی ماشین خود قصد تنظیم هدرز را دارند که بایستی بگوییم استفاده از هدرز به منظور ارتقاء صدای خروجی از اگزوزتنها موجب تولید تغییر‌و تحول دوچندان مقداری در ارتقا صدا میشود. Headers را میتوان یک جایگزین برای مانیفولد خروجی پیشرانه بهحساب آورد که به ادله هزینهی بالایی که دارد، کمتر به وسیله خودروسازان مورد استعمال قرار میگیرد، ولی از آن در طراحی ماشینهای اسپرت و مخصوص مسابقه به کارگیری میشود و حتی ممکن میباشد شما در ماشینهایی که مدل بالایی دارند، همین قطعه را بهصورت فابریک تماشا کنید. همین قطعه جایگزین مینفولد چدنی فابریک موتور می باشد و سبب ساز طراحی خوبتر خویش و افزایش عملکرد خواهد شد. در هدرز به جهت هر سیلندر یک خروجی منحصر به شخص در نظر گرفته شده تا فورا پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در سیلندر ، گاز های خروجی اساسی کمترین مقاومت موجود در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر بیرون خواهد شد و نسبت به مانیفولد چدنی معمولی ، این فعالیت پر سرعت خیس و آسن خیس انجان خواهد شد که ولی در خنک سازی موتور نیز بی اثر گذاری نمی باشد . یکی از از مهمترین سوالهای سالیان اخیر خریداران همین است که چنانچه همین هدرز این کلیه مزایا دارد، چرا خویش کمپانی مادر به جای منیفلد دود چدنی از هدرز استعمال نمیکند ؟

ایندکسر