حیاتی این فعالیت فشار اضافی بازگشت در منیفولد کاهش می یابد. جور دیگر همین هدرز ها از روش ۴ به ٢ و سپس ١ به عمل گیری کردند که همین امر سبب کمتر فشار مازاد بر بر روی سیلندر های غیر فعال در روند تخلیه دود هست و طبیعتا کارایی بیشتری دارا هستند و عمر موتور نسبت به هدرز های دیگه بالا خیس میره.این دسته هدرز ها تا ١۵ اسب بر روی داینو بیش تر نمودن به تیوفایو شاسی بلند موتور. در نهایت به همین نکته باید اشاره کنیم که هدرز به جهت هر کسی کاربرد نداره و هیچ علتی به جهت به کارگیری بی آلایش در شهر نداره.هدرز برای کسانی که اکثر در کویر رانندگی می‌کنند یا این که افرادی که مسابقه میدهند به فعالیت میاد و یا این که افرادی که کلا رو فشار از ماشین برای کاربرد های گوناگون به کارگیری می نمایند توصیه میشه.اگر به جهت این که ماشین پاره ای خوب تر تو شهر شیوه و طریق بره و گاز بخوره میخواین ببندین هزینه بیخود هستش.چون شما بهترین هدرز رو نیز نصب کنین بهد ۵٠ هزار تا می بایست موتور تعمیر کنید.برای همین که در شهر نفس ماشین خوبتر باشه کافیه کاتالیزور های خودرو رو تعویض یا خالی فرمائید تا خودرو نفس بهتری داشته باشه و استاندارد خیس باشه. در ارتفاع ضربه اگزوز ، یک طرز عالی برای از دست دادن اقتدار موتور از طریق فشار عقب هدرز پژو 405 است. به عنوان نمونه نصب هدرز برروی موتور سمند(XU7)اگر به طور اصولی و درست ، به وسیله مرکز ها تیونینگ دارای انجام شده باشد می تواند منجر ارتقاء ۷ درصدی قدرت و گشتاور شده و همینطور کمتر ۰.۶ لیتری مصرف سوخت در صد کیلومتر را در سرانجام ی امتحان ها به دنبال داشته باشد. برتریهای چشمگیر همین موتور در مقایسه اهمیت موتور XU7 که پیشتر بر روی همین ماشین قرار داشت، منجر شد تا مدیران کشورایران ماشین دستبهکار شوند و اصلی قرار دادن همین موتور بااصالت داخل سینه پارس معمولی، آن را به TU5 یا این که به عبارتی LX تبدیل کنند. هدرز XU7 ساخت EngineArts مانند کل محصولات دیگر اصلی ۲ سال گارانتی می باشد. علت برتری هدرز نسبت به منیفولد اگزوز این لوله های خروجی مجزاست، زیرا گازهای خروجی از هر سیلندر فارغ از همین که دارای گازهای سیلندرهای دیگر ادغام شوند از دریچه هر سیلندر خارج می شوند. به جهت ارتقا بازدهی هدرز، لوله های هدرز را با نوارهای عایق می پوشانند تا گازهای خروجی گرم بمانند و بتوانند پرسرعت خیس تخلیه شوند.

ایندکسر