نبرد برای قراردادها در بازار COVID

دسته‌بندی نشده | No comments


CIUDADRODRIGO SPAIN 06 نوامبر نوامبر Omar Fraile Matarranz از اسپانیا و تیم Astana Pro Carlos Verona Quintanilla از اسپانیا و تیم Movistar الكساندر ادموندسون از استرالیا و تیم Mitchelton Scott Salamanca City Peloton Bridge Landscape در دور 75 مسابقه شانزدهم تور اسپانیا 2020 مرحله از سالامانکا به Ciudad Rodrigo lavuelta LaVuelta20 La Vuelta در 6 نوامبر 2020 در Ciudad Rodrigo Spain عکس توسط David RamosGetty Images

در پایان فصل ، دید موتورسوارانی که برای امضای قرارداد و ماندن در بزرگترین بخش دوچرخه سواری – WorldTour – مسابقه می دهند پدیده جدیدی نیست ، اما در سال 2020 این نمایش حتی فراتر از هجوم معمول تیم ها و اسپانسرها در حال گسترش است. .

فصلی مانند فصل های دیگر فرا رسیده است ، نه تنها مختل نشده ، بلکه توسط بیماری همه گیر COVID-19 کاملاً نابود شده است. در CCC ، تیم WorldTour به دلیل شرایط مالی ناشی از تأثیر ویروس در اقتصاد جهانی در حال ناپدید شدن است ، در حالی که عدم اطمینان و کاهش بودجه در بقیه قسمت های گلخانه باعث می شود ده ها سوار برای کاهش صندلی ها در این بازار COVID رقابت کنند.

این نگرانی ها ستارگانی را که برای فصل های آینده قرارداد خود را تضمین کرده اند و ورزشکارانی که نتیجه کف دست دارند را آزار نمی دهد. با این حال ، برای کسانی که چندین نتیجه سطح بالا ندارند یا به سادگی یک سال پایین را تحمل کرده اند ، هفته ها و ماه های آخر سال تحقق می یابند زیرا سوارکاران دائما در حال ثبت نام در نمایندگی ها برای چشم انداز آینده خود هستند.

راننده سوئیسی Silvan Dealer – برنده مرحله Giro در سال 2017 و نایب قهرمان Paris-Roubaix در سال آینده – اخیراً قراردادی را با تیم Alpecin-Fenix ​​ماتیو ون در پول امضا کرد و پس از هفت فصل حضور در تور جهانی ، یک بخش را کنار گذاشت. با BMC و اخیراً AG2R La Mondiale.

ادامه مطلب

راهنمای Cyclingnews برای نقل و انتقالات سوارکار 2020-2021

مکانیک انتقال: Froome و COVID-19 بازار را شکل می دهند

مکانیک انتقال: 10 رقبا هنوز به دنبال قرارداد هستند

او اذعان می کند که وضعیت قراردادی او باعث شده است که چندین شب بی خواب بماند ، به خصوص با توجه به اینکه قسمت اولیه مبارزات او مجبور به قرنطینه شد پس از آزمایش مثبت COVID-19 درست قبل از Strade Bianche.

“این فصل بسیار کوتاه بود ، بنابراین شما فقط فرصت های زیادی دارید. اگر یک مسابقه را از دست بدهید ، دیگر تمام نشده است. شما همیشه باید به فکر روز بعد باشید و بهترین باشید.

“این از نظر ذهنی و جسمی دشوارتر است – شما سعی دارید کمی بیشتر از عملکرد خود بهره مند شوید. هیچ مسابقه ای وجود ندارد که بتواند به عنوان آموزش سایر مسابقات استفاده شود.

“زمانی بود که مدیر و تیم در حال صحبت بودند ، اما من این احساس را داشتم که به چیز جدیدی نیاز دارم ، یک فضای متفاوت ، بنابراین علاقه زیادی به ماندن در تیم در جولای یا آگوست ندارم.

“به نظر می رسید که من به راحتی چیز دیگری را پیدا می کردم ، اما این کار دشوارتر شد – اسپانسرهایی که باید با تیم های دیگر سوار می شدند این کار را انجام ندادند و هفته ها گذشت و ناگهان پایان فصل بود و من چیزی بر روی دستم نبود. .

“شبهای زیادی بود که بیدار شدم و خوابیدن دوباره غیرممکن بود. اما وقتی مسابقه آخر تمام شد ، من نمی توانستم بیش از اعتماد به مدیرم تحت تأثیر او باشم.

“در نهایت ، اگر بیش از حد استرس داشته باشید ، بیشتر به خود آسیب می رسانید.”

جمپی دراکر از لوکزامبورگ با حفظ توافق نامه یک ساله با کوفیدیس ، جایی که به الیا ویویانی دوومیدانی کمک می کند ، جای خود را در فهرست تور جهانی حفظ کرده است.

این بازیکن 34 ساله می گوید از اینکه در بورا-هانسگروه نمانده تعجب کرده است اما تیمش گفته اند که او خیلی پیر است.

وی گفت: “به من گفته شد که از عملکردم راضی باشم ، اما من خیلی پیر هستم. من نمی توانم این مسئله را بپذیرم ، من به انتخاب آنها احترام می گذارم ، اما پذیرفتن آن برایم سخت است.”

“می بینید که روند جدیدی در چرخش بچه های کوچک روی صحنه وجود دارد ، اما در حالی که من هنوز عملکرد خوبی دارم ، اما فکر می کنم سن فقط یک عدد است. و نمونه های زیادی وجود دارد که آن را ثابت می کند. “

قبل از انتقال به بورا ، دراکر در مسابقات یک روزه نتایج خوبی کسب کرد ، از جمله برنده شدن در مسابقات کلاسیک RideLondon-Surrey 2015.

اما یک مصدومیت جدی که در دروار سال گذشته Dwars Vlaanderen به وجود آمد ، همراه با تعویق کلاسیک های فلاندی به اکتبر این فصل ، برای TT قهرمان سابق لوکزامبورگ یک فاجعه بود.

وی گفت: “نمایش آن خیلی سخت بود. ما معمولاً بعد از کلاس کلاسیک فلاندی با تیم ها صحبت می کردیم ، اما آنها فقط در اکتبر امسال بودند و برنامه مسابقه من بعد از بلوک بهترین برای من نبود.

“دانستن اینکه شما قرارداد ندارید و نمی توانید با تیم تمدید کنید کاملاً استرس زا بود ، تیم ها جمع می شوند ، اسپانسرها بودجه های خود را کاهش می دهند و غیره.

“من یک خانواده در خانه دارم ، قبض هایی که باید هر ماه بپردازم ، مثل هر شخص دیگری ، بنابراین زندگی با این احساس از آنچه در سال آینده اتفاق می افتد آسان نبود – آیا من همچنان یک سوارکار حرفه ای خواهم بود یا مجبور به انجام آن خواهم شد؟ دنبال کار میگردی؟ “

دراکر می گوید که از ناامنی بعنوان انگیزه اضافی استفاده می کرد و در مسابقات کمی جلوتر می رفت ، می دانست که باید تمام تلاش خود را برای خانواده اش انجام دهد.

“من همیشه می گویم که اگر بعد از دوچرخه سواری می دانید و روی سر خود تمرکز می کنید ، شما یک پا بازنشسته شده اید ، بنابراین سعی کردم روی آنچه اکنون اتفاق می افتد تمرکز کنم و بقیه نگرانی ها را که وقت او فرا می رسد ترک کردم. این بار وی گفت: “الان نه ، خوشبختانه.”

برای نتایج وولتا بجنگید

ALTODEMONCALVILLO SPAIN 28 اکتبر Reinardt Janse Van Rensburg از آفریقای جنوبی و تیم دوچرخه سواری NTT Pro در مرحله 75 مرحله اسپانیا 2020 مرحله 8 مرحله 164 کیلومتر از Logroo به Alto de Moncalvillo 1490m lavuelta LaVuelta20 در 28 اکتبر 2020 عکس MoncalvilloG توسط دیوید راموس تصاویر
ALTODEMONCALVILLO SPAIN 28 اکتبر Reinardt Janse Van Rensburg از آفریقای جنوبی و تیم دوچرخه سواری NTT Pro در مرحله 75 مرحله اسپانیا 2020 مرحله 8 مرحله 164 کیلومتر از Logroo به Alto de Moncalvillo 1490m lavuelta LaVuelta20 در 28 اکتبر 2020 عکس MoncalvilloG توسط دیوید راموس تصاویر

علاوه بر مرگ Team CCC ، عدم اطمینان در مورد آینده تیم NTT به این معنی بود که صندلی های تیم در پایان فصل به یک حق بیمه تبدیل می شوند.

از آن زمان ، داگ رایدر ، رئیس تیم ، مسئله حمایت مالی را حل کرده و شرکت لباس سوئیس Assos وارد عمل شده و تیم Qhubeka Assos برای فصل 2021 خواهد شد.

رینارد جانس ون رنسبورگ دونده سرعت آفریقای جنوبی که بیشتر دوران حرفه ای خود را در تیم رایدر سپری کرده است ، در پایان این فصل از قرارداد خارج است و با وجود اطمینان تیم ، هنوز توافق جدیدی ارائه نشده است.

این بازیکن 31 ساله می گوید که در ابتدای فصل کاملاً راحت بود و احتمال دارد معامله ای جدید انجام دهد ، اما با پایین آمدن ساعت استرس بیشتر شد.

وی گفت: “گزینه ها برای بسیاری از پسران به دلیل همه گیری ناپدید شده اند.” “بودجه تیم ها کاهش یافته است ، حقوق بازیکنان کاهش یافته و حتی کسانی که پیشنهادهای قرارداد دریافت می کنند اکنون خوش شانس هستند که اگر در چند سال گذشته سود زیادی کسب نکرده اید ، نیمی از قرارداد قبلی خود را دریافت کنند.

“من در مورد برخی از پسران از جاهای دیگر شنیده ام که کمتر از یک چهارم معاملات قدیمی آنها به آنها پیشنهاد شده است.”

ون رنسبورگ ، که به عنوان بخشی از برنامه خود پس از مسابقه در اوقات فراغت خود ، در رشته حسابداری مدیریت تحصیل می کند ، می گوید یکی از تأثیرات قابل توجه نگرانی در مورد قراردادها این است که سوارکارانی که ممکن است در پایان فصل راحت باشند Vuelta a España شکست خورد.

“این بسیار استرس زا بود. شما باید نتیجه بگیرید تا مورد توجه قرار بگیرید و سپس تیم های دیگر به شما علاقه مند می شوند ، بنابراین شما همیشه آن فشار و فشار اضافی را داشتید.

“اما در پایان روز ، شما فقط می توانید نگران چیزهایی باشید که می توانید کنترل کنید ، نه چیز دیگری. این فلسفه من بود – بر روی کارهایی که می توانم انجام دهم تمرکز کنید و امیدوارم اتفاقات دیگری بیفتد. دريافت كردن.

“من سعی کردم تا آنجا که ممکن است نتیجه بگیرم ، اما در گلوله شما می توانید استرس اضافی را احساس کنید ، زیرا نه تنها NTT ، بلکه پسران CCC نیز بودند. نزدیک به 100 پسر در گلدان بودند که به دنبال قرارداد بودند ، که ترسناک است.

“بسیاری از پسران در ووئلا استرس داشتند و انگیزه آنها هنوز برای انجام کاری زیاد بود. در زمان های عادی ، به پایان فصل ، انگیزه شروع به ضعیف شدن می کند و پسران واقعاً خسته می شوند ، اما امسال چنین چیزی را نمی بینیم.

عامل گری مک کوئید نمایندگی از تعدادی راننده سطح بالا ، از جمله آدام یتس از میچلتون اسکات – که فصل آینده به گرنادیای Ineos نقل مکان می کند – الکس داوزت از تیم ملی اسرائیل و نایب قهرمان تیم هندو جیرو تیم جیرو است.

وی می گوید گرچه UCI قوانین مربوط به حداکثر اندازه تیم را به 32 رسانده است ، اما این به معنای خودکار پر شدن این صندلی های اضافی تیم نیست.

“با تفکر در مورد تصویر بزرگتر به عنوان نماینده ، باید درک کنیم که احتمالاً با شرکت هایی مانند Lotto Soudal ، Bora-Hansgrohe ، Deceuninck-QuickStep ، Movistar و غیره ، آنها به سادگی شرکت هایی خواهند بود که تعداد آنها در سال 2020 کاهش می یابد. .”، او گفت.

“بنابراین در حالی که یک نماینده می تواند یک سوارکار را با حقوق 250،000 در سال 2020 بفروشد و گفت که سوار حتی حداقل دستمزد UCI را برای سال 2021 قبول می کند ، به دلیل شانس خود – به نظر نمی رسد تیم ها چنین کاری کنند.”

مک کیوید ، راننده آمریکایی وی ، ویل بارت ، این هفته پس از سقوط CCC توسط EF Pro Cycling ربوده شد ، معتقد است برخی سوارکاران ممکن است مجبور شوند تا ژانویه صبر کنند تا ببینند آیا قرارداد در آن زمان موجود است یا خیر. مذاکره کننده باتجربه هنوز هم انتظار 2021 سخت را دارد.

وی گفت: “من نمی دانم سال آینده خیلی قوی باشم ، نه برای شارژ مجدد ، و نه جستجوی مکان در تیم ها.”

“من فکر می کنم بودجه کلی تیم دوباره کاهش می یابد و اگر یک فصل شلوغ یا یک فصل کاملا کارآمد به دلیل COVID داشته باشیم ، دوباره می تواند یک وضعیت بسیار ناخوشایند باشد.

“در حالت ایده آل ، همه چیز بهتر می شود و ما یک تقویم کامل داریم ، از فوریه تا اکتبر ، بدون هیچ شکافی در مسابقات و بازگشت به تجارت ، اما همه اینها از کنترل ما خارج است ، بنابراین شما فقط آنچه را که می توانید در کنار خود انجام دهید انجام می دهید.”

بهترین معاملات امروز برای Cyber ​​Monday

نکات برجسته دوچرخه سواری امروز از فروش Cyber ​​Monday. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد بهترین معاملات دوچرخه در Cyber ​​Monday مراجعه کنید ، جایی که همه چیز در مورد دوچرخه سواری ، از جمله دوچرخه ، کلاه ایمنی ، لباس و موارد دیگر را پیدا خواهید کرد.

بهترین معاملات امروز: ایالات متحده آمریکا

بهترین معاملات امروز: انگلیس


منبع: pen-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>