ماهیندرا اولین تیم متعهد به قوانین فرمول E از Gen3 می شود

دسته‌بندی نشده | No comments


قوانین Gen3 تا سال 2025 اعمال می شود و باید در فصول 20-23 2022 اجرا شود ، با افزایش 100 کیلووات اتومبیل ها به قدرت 350 کیلووات – معادل 470 اسب بخار.

صرفه جویی در وزن 120 کیلوگرمی با هدف معرفی یک باتری جدید انجام می شود که از ظرفیت کمتری برخوردار خواهد بود اما زمینه بازگشت اسلحه های 30 ثانیه ای با شارژ سریع 600 کیلووات را فراهم می کند.

ظرفیت ترمز احیا کننده محور عقب نیز از 150 کیلووات فعلی به 350 کیلووات می رسد و احتمال چرخ ها از 18 به 20 اینچ افزایش می یابد.

ماهیندرا اولین خودروساز متعهد به FE بود و از فصل اول 2014-2014 بصورت آنلاین بصورت منظم حضور داشته و در آن زمان چهار برد از 69 مسابقه کسب کرده است.

رئیس FIA ژان تود گفت: “یکی دیگر از نقاط عطف فنی مهم برای مسابقات جهانی فرمول E FIA ، من به Mahindra Racing به عنوان اولین سازنده ای که در دوره بعدی رشته فعالیت می کند تبریک می گویم.

“ماشین مسابقه ای Gen3 واقعاً اصول بیشتری را ایجاد می کند که باعث موفقیت قهرمانی شده است.

“مثبت است که ببینیم تیم م foundسس با ما در یک ماموریت مشترک برای توسعه فن آوری های وسایل نقلیه الکتریکی و ارتقا promote تحرک پایدار همکاری می کنند.”

ماهیندرا راسینگ برای فصل آینده 21-2020 تحت بازسازی قابل توجهی قرار گرفته و به پایگاه جدیدی در بانبری ، آکسفوردشایر منتقل شده است.

وی همچنین یوزف هولدن را از مركز قدرتهای پیشرفته مرسدس استخدام كرد و با الكس لین و راننده سابق BMW Andretti الكساندر سیمز ، یك تیم جدید را امضا كرد و جایگزین جروم جی آمبروسیو معاون جدید Venturi Racing و پاسكال وهرلین مسابقه كننده پورشه شد.

[https://www.autosport.com/fe/news/153178/dambrosio-retires-from-professional-driving]

از نظر فنی ، متخصص گیربکس ZF پس از اوایل فصل 2019-2020 پیشرانه جدیدی را توسعه داده است که با عدم اطمینان از انتقال قدرت مانع آن می شود

[https://www.autosport.com/fe/news/153761/new-mahindra-fe-powertrain-significant-improvement]

مدیر تیم و مدیرعامل تیم Dilbab Gill گفت: “تمرکز ما در آینده برنده شدن در مسابقات است که همه می توانیم به آنها افتخار کنیم و برخی از پروژه های جدید مهندسی هیجان انگیز.

“به طور خلاصه ، ما در دراز مدت اینجا هستیم؛ ما چیزی برای امروز نمی سازیم ، بلکه چیزی برای فردا ساخته ایم. ”

همچنین بخوانید:

لین ماهیندرا را در روز دوم تست فرمول E قرار می دهد ، ماهیندرا پس از پایان 3 بازی برتر “ناامید” خواهد شد

لین سریعترین زمان آزمون قبل از فصل را در پیست ریکاردو تورمو در والنسیا ثبت کرد و یک رکورد جدید در دور FE را در آخرین دور خود بعد از ظهر یکشنبه ثبت کرد.

ماهیندرا و FE نیز برای تأمین یک مسابقه در هند با هم همکاری می کنند ، اما تخمین زده می شود که حداقل سه سال طول خواهد کشید تا کشور به تقویم اضافه شود.

جیمی راگل مدیر عامل FE افزود: ما گروه ماهیندرا را به عنوان یک بازیگر اصلی در آینده وسایل نقلیه الکتریکی انبوه می بینیم. “این گواهی بر هدف مشترک فرمول E و شرکای آن است که ما یکی از بنیانگذاران خود ، Mahindra Racing را داریم ، که قبلاً نیز در پیش بینی فصل 23-23 2022 به Gen3 متعهد بوده است.

“Gen3 فرصتی بی نظیر برای نوآوری از دیدگاه ورزشی در مسیر و پیشرفت های فنی در جاده های ما فراهم می کند.”

Motorsport.com می داند که عناصر کنترل هزینه که برای مقررات Gen3 معرفی می شوند ، ثبت نام تیم های خصوصی مانند Venturi Racing و Envision Virgin Racing را به عنوان یک نتیجه از همه گیری جهانی ، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می کند.


منبع: pen-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>