ماهیندرا از پایان کار در خارج از سه تیم برتر “ناامید” خواهد شد

دسته‌بندی نشده | No comments


پس از سه دوره پیروزی متوالی ، ماهیندرا در فصل 2019/20 نتوانست روی سکوها تمام شود و به مقام نهم قهرمانی تیم سقوط کرد – بدترین فینال تاریخ.

اما مارک هندی قصد دارد در فصل آینده زمین های از دست رفته را بدست آورد و پس از انتقال موفقیت آمیز به مکان های جدید در بنبری ، بر اساس یک موتور جدید ساخته شده توسط شریک آلمانی ZF ساخته شده است.

در مورد رانندگان ، ماهیندرا ذخیره را در برلین الکس لین حفظ کرد ، در حالی که الکساندر سیمز پس از گذراندن دو فصل گذشته با BMW Andretti ، جانشین معاون جدید Venturi Jerome d’Abbrosio شد.

گیل گفت که کار سخت این تیم برای جلوگیری از کاهش فرمول E به این معنی است که تیمی انتظار ندارد چیزی جز پایان یافتن در سه تیم برتر قهرمانی باشد – نتیجه ای که یک بار در 2016/17 با فلیکس روزنکوویست و نیک بدست آمد. چرخ هایدفلد.

گیل گفت: “از نظر اهداف ، ما دوست داریم به همان جایی که قبلا بودیم – سه ، چهار ، پنج” برگردیم. “مثل تیم از سه به چهار ، برای برخی پیروزی ها بیرون می آید ، دائماً روی سکو بیرون می آید. این هدفی است که دوست داریم به آن بازگردیم.

“من معتقدم که ما توانایی و توانایی و صلاحیت بازگشت به آن سطح را داریم. آره. برای من در پایان امسال ، اگر ما در مسابقات قهرمانی تیم 3 نفره نباشیم ، با توجه به میزان کارهایی که انجام داده است ، سال ناامیدکننده ای خواهد بود. “

گیل گفت که موتور جدید پس از آزمایش آن بر روی یک دایناسور ، در حال حاضر “پیشرفت قابل ملاحظه ای” نسبت به موتور قبلی خود داشته است و ZF را به خاطر سودآوری زیاد از “کم بازده ترین قسمت فرمول E” ، جعبه دنده ، تأیید کرد.

گیل گفت: “از نظر پیشرانه ، ZF در فرمول E. قرار دارد. آنها در چند سال گذشته تأمین كننده ونتوری بوده اند و در مسابقه ونتوری و چندین پرواز پیروز شده اند.”

“بالاخره ، وقتی ما به درایو نگاه می کنیم ، آن را روی نیمکت قرار می دهیم و در مقایسه با آنچه در سال های اخیر دیده ایم ، نگاه می کنیم ، این یک پیشرفت قابل توجه است. و دوباره ، از نظر ZF ، آنها واقعاً بیرون آمدند و کار بزرگی را روی جعبه دنده انجام دادند.

“همانطور که همه ما در فرمول E می دانیم ، این کمترین قسمت موثر است ، زیرا این محصول مکانیکی خودرو است ، بقیه آن تا حد زیادی الکترونیکی یا الکتریکی است که بازده بسیار بالاتری دارد.

“به طور کلی ، این هفتمین سال ما است. ششمین سال تولید خودرو [as all teams ran the same spec car in the first season). So, we’ve also learnt over the last six years how to make a car and we have made race-winning cars over the years.”

Read Also:

Mahindra retains Lynn for 2020/21 Formula E season

Mahindra has elected to deploy its new powertrain at the first available opportunity at the start of the 2020/21 season, having completed a “pretty intense evaluation” of potential benefits of delaying its introduction until April or June – the other two options available to Formula E teams as per the series’ new cost-cutting measures.

But the team eventually concluded that the second or the third slot “wasn’t an option”, having finished so far behind in 2019/2020 with its existing powertrain.

“For us it was very important,” Gill explained. “Without trying to cover stuff we didn’t have a very good powertrain last year. We weren’t very competitive. Otherwise, it would have been a very poor start for us [in season 7].

“بسیاری از ماهها مردم بدون مشکل کار کرده اند. همکاران در آلمان و همکاران شل و غیره راستش را بخواهید ، اسلات دوم و سوم برای ما گزینه ای نبود. “


منبع: pen-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>