مازپین در یک تمرین توقف ، دو نفره کارلین را هدایت می کند

دسته‌بندی نشده | No comments


سرخپوستی که راننده آن جایزه بزرگ هیتک بود ، پس از اینکه همه سرانجام به رهگیری جدی رسیدند ، سرانجام یک بهبود نسبتاً دیررس بود و سرانجام با 0.122 ثانیه Jehan Daruvala از کارلین را از آن خود کرد.

این میدان تازه مراحل نصب خود را تمام می کرد که آرتم مارکلوف ، پیشکسوت F2 اتومبیل HWA Racelab خود را به آخرین نبش تبدیل کرد و دیگر نتوانست دوباره شروع کند.

جلسه با پرچم قرمز بود و ماركلوف از اتومبیل خود پیاده شد و به چاله ها برگشت – لحظه ای کمدی بود كه با ماشین بدون راننده ، ظاهراً در موقعیت خنثی ، او از طریق زنجیر دوید و در حالی كه بخشی از زمین بود به مانع داخلی برخورد كرد آنها هنوز به پیتلان برمی گشتند.

اندکی پس از شروع مجدد ، پرچم قرمز دیگری نیز وجود داشت که مارینو ساتو نیز در گوشه آخر چرخید و نتوانست ماشین Trident خود را دوباره راه اندازی کند.

با روشن شدن چراغ سبز ، فقط 45 دقیقه از زمان برنامه ریزی شده 20 دقیقه باقی مانده بود و فقط سه خلبان زمان نمایندگی خود را تعیین کرده بودند.

Dan Tiktum مدتی را در اوج زمان خود سپری کرد و قبل از اینکه توسط داروولا سرنگون شود ، و سپس مازپین ، به نوبه خود ، سریعترین مرحله را انجام داد.

ردبول و هوندا جونیور یوکی تسونودا کارلین را با نتیجه 2-3 پشت سر داروولا به پایان رساندند و در این راه توسط روی نیسان که پس از چرخش دوباره شروع به کار کرد مجبور به ترک مسیر شد.

محافظ ویلیامز F1 تیکتوم در اتومبیل DAMS چهارم سریعترین بود ، در حالی که رنو کریستین لوندگارد رنو F1 مقام پنجم را با جایزه بزرگ ART بدست آورد و لوکا گیوتو نیز دو خودروی هایتک را در شش خودرو برتر قرار داد.

رابرت شوارتزمن بهترین راننده خردسال فراری بود که توسط پرما ریسینگ رانده می شد و در جایگاه هفتم قرار گرفت ، در حالی که میک شوماخر ، هم تیمی پیشرو وی در مسابقات قهرمانی ، دهم بود.

در بین دو راننده Prema احتمال وجود رنو F1 در Virtuosi Racing Guanyu Zhou و Felipe Drugovic از MP Motorsport وجود داشت.

نزدیکترین رقیب شوماخر به عنوان قهرمانی ، همتای فراری وی ، پروتستان Callum Helot ، هنگام باران ، از طریق کشویی فوق العاده فرمان بزرگ در پیچ 12 ، چهاردهم بود.

نایب قهرمان FIA F3 برای قهرمانی Theo Pourchaire از هم تیمی HWA ماركلوف یا Sato به دلیل ایجاد این پرچم های قرمز تشكر نخواهد كرد – او فقط با 14 دور (از جمله تعداد زیادی در دور و خارج از دور) زیر كمربند وارد اولین دوره مقدماتی F2 خود می شود ، و برای تعیین زمان نماینده 17 از 19 بود.

جدای از مارکلوف و ساتو ، DAMS که شان جلالیل را بازگرداند – که پس از شکستگی مهره در بارسلونا در ماه آگوست دوباره در عمل بود – نتوانست یک دور مناسب روی تخته بگذارد ، ماشین او پس از پرچم قرمز دوم نیاز به توجه در چاله ها داشت.

بحرین F2 – نتایج تمرین:


منبع: pen-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>