لیورپول وقتی صحبت از برنامه مسابقات می شود ، خود قربانی موفقیت خود است

دسته‌بندی نشده | No comments


(لیورپول FC از طریق گتی ایماژ)

یورگن کلوپ می تواند از هر چیزی که دوست دارد شکایت کند ، اما لیورپول قربانی موفقیت های خود است. قهرمانان همیشه انتخاب اول یا دوم اپراتورهای تلویزیون خواهند بود. فقط منچستر یونایتد چیزی شبیه قدرت کشش باشگاه مرسی ساید دارد.

کلوپ وقتی از گرافیک انتقاد می کند نکته ای دارد. بحث اصلی ژرمن ها این است که بازی چهارشنبه شب و دوباره ساعت 12:30 بعد از ظهر شنبه یک چرخش بسیار سریع است. دس کلی ، مصاحبه کننده BT Sport ، مخالفت کرد که کلوپ اشتباه کرده است و تلویزیون را مقصر می داند. تصمیم گیری در مورد بازه های زمانی مسابقات با توافق لیگ برتر انجام شد.

قدرت لیورپول ماه گذشته با مطالعه عادات دید در ارتفاعات برجسته شد. “طرفداران صندلی راحتی: مدل سازی اندازه مخاطبان برای مسابقات فوتبال تلویزیونی” توسط مرکز تجارت ورزشی در دانشکده مدیریت دانشگاه لیورپول منتشر شد.

این مطالعه به بررسی رتبه بندی مخاطبان برای 790 بازی پر پرواز انگلیس بین سالهای 2013 و 2019 پرداخته است و با استفاده از بورنموث به عنوان نقطه شروع ، وزن 28 باشگاه لیگ برتر در طول این شش سال را ارزیابی می کند. در این تحقیق آمده است: “دو باشگاه از نظر جذابیت برای مخاطبان ملی برجسته هستند.” “اگر لیورپول یا منچستر یونایتد توسط AFC بورنموث در یک مسابقه تلویزیونی جایگزین شود ، انتظار می رود که” تأثیر برند “به میزان 75 درصدی تعداد مخاطبان را افزایش دهد.”

بیشتر بخوانید: جدول و مسابقات لیگ برتر – همه مسابقات بر اساس تاریخ و زمان شروع

تیم محبوب بعدی آرسنال است که 43 درصد رشد در سطح پایه ایجاد می کند. منچستر سیتی ، کشور غالب در این نظرسنجی ، تنها 26 درصد در مقایسه با بورنموث افزایش یافته است.

این بدان معناست که اپراتورهای تلویزیونی مانند BT هر زمان ممکن مسابقات لیورپول و یونایتد را انتخاب کنند. افزایش مخاطب منجر به درآمد تبلیغات می شود.

بیشتر بخوانید: توزیع های لیگ قهرمانان – همه مسابقات براساس تاریخ و زمان شروع

جایگاه 12:30 برای لیگ برتر مهم است. این به این معنی است که این مسابقه در وقت اصلی آسیا برگزار می شود: 18:00 در هند ، 20:30 در هنگ کنگ و چین و 21:30 در ژاپن. بازار آسیا حدود یک سوم درآمد خارج از کشور لیگ برتر را تشکیل می دهد. بازی های ناهار شنبه به نفع مخاطبان محلی نیست ، بلکه برای تماشاگران در شرق دور است.

همان روندهایی که دانشمندان در بازار داخلی یافته اند احتمالاً در آسیا نیز تکرار خواهد شد. درخواست تماشای لیورپول و یونایتد است. آنفیلد در حالی وارد مرحله موفقیت آمیز دیگری شد که اولدترافورد دوره کمتری را تجربه کرد. این بدان معناست که تیم کلوپ از نظر جذب مخاطب احتمالاً از رقبای بزرگ خود پیشی می گیرد.

یان مک هیل ، یکی از نویسندگان روزنامه ، گفت: “من دوست دارم به ارقام هند و چین نگاه کنم و لیورپول و یونایتد را با رئال مادرید و بارسلونا مقایسه کنم.” “در حال حاضر بحثی برای لیورپول وجود دارد که بزرگترین تساوی در جهان باشد.”

& lt؛  p & gt؛  کلوپ از برنامه مسابقه ناراحت است & lt؛  / p & gt؛  لیورپول FC از طریق گتی ایماژ

کلوپ از برنامه مسابقات ناراحت است

لیورپول از طریق گتی ایماژ

رئیس کلوپ ، جان ون هنری ، می خواهد ساختار مالی بازی انگلیسی را به روز کند. مالک اصلی و رئیس گروه ورزشی Fenway (FSG) عمیقا در تهیه تصویر بزرگ پروژه مشارکت داشت ، که اصلاح اساسی در ساختار قدرت داخلی ورزش را پیشنهاد می کند. هنری مدت ها معتقد بود افرادی مانند لیورپول و یونایتد باید درآمد بیشتری از تلویزیون های خارجی خود بدست آورند. تقریباً یک دهه می گذرد که ایان آیر ، مدیر وقت آنفیلد ، وقتی پیشنهاد داد که باشگاه ها می توانند حقوق خارجی خود را بفروشند ، ایده ای از تفکر FSG ارائه داد. آیر در سال 2011 گفت: “اگر طرفدار بولتون در بولتون هستید ، پس Sky را مشترک می شوید زیرا می خواهید بولتون را تماشا کنید.” به همین ترتیب ، اگر طرفدار لیورپول از لیورپول هستید ، مشترک شوید.

“اما اگر در کوالالامپور باشید ، هیچ کس برای تماشای بولتون مشترک نمی شود یا اگر باشد ، این تعداد بسیار کمی است. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق مشترک هستند زیرا آنها می خواهند لیورپول ، منچستر یونایتد ، چلسی یا آرسنال را تماشا کنند. “

بولتون مدتهاست که لیگ برتر را ترک کرده است ، اما به راحتی می توان در حکم ایرا از برایتون یا نیم دو تیم برتر دیگر جایگزین کرد ، بدون اینکه معنی نظر را تغییر دهد. نوعی تفکر که Eire فرموله می شود در قلب Project Big Picture است. هنری معتقد است که باشگاه هایی که بیشترین جذابیت را دارند باید حرف بیشتری در بازی داشته باشند. در حال حاضر ، فروش حقوق فردی در دستور کار هنری نیست ، اما اگر فرصتی ایجاد شود ، FSG سعی می کند حداکثر ارزش را از هر معامله استخراج کند. زمان شروع قابل بحث خواهد بود. صاحبان آمریکایی اسیر کلوپ هستند ، اما اگر او شکایات خود را در مورد برنامه ریزی به سالن خودش ببرد ، ناشنوا می شوند. نادیده گرفتن مدیر نسبت به بازار آسیا راحت تر است.

53 ساله پیش از این نگران تأثیر شلوغی فصل تعطیلات بر تیمش است اما بعید است باشگاه های لیگ برتر کریسمس آرام تری را تجربه کنند. این مطالعه نشان می دهد که تعداد تماشای در خانه برای امکانات در طول تعطیلات حدود 10 درصد افزایش می یابد ، در مقایسه با اگر در هر زمان دیگری از سال بازی شود.

نگرانی کلوپ برای بازیکنانش واقعی است. مدیران دیگر نیز نگران تأثیر زیاد بازی ها در مدت زمان کوتاه هستند. احتمال کمی وجود دارد که اپراتورهای تلویزیون ، لیگ برتر و مالکان این باشگاه تغییراتی را که کلوپ دوست دارد ، اعمال کنند.

لیورپول بیشترین شلوغی را متحمل خواهد شد. BT در صورت داشتن شانس انتخاب قهرمانان برای یک ناهار ، بازی قبلی تیم را در نظر نخواهد گرفت ، اما فقط تعداد بالقوه تماشا را دارد. این نقطه ضعف محبوبیت است. چه بخواهیم چه نخواهیم ، کلوپ باید با شرایط پیش برود.

ادامه مطلب

BT Sport منچستر یونایتد را در برابر چلسی به عنوان برنامه های تلویزیونی نشان می دهد

وستهام و من یونایتد از مارس میزبان اولین هواداران لیگ برتر هستند


منبع: pen-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>