لاستیک های Pirelli F1 مخصوص 2021 که روز جمعه در بحرین تمرین می شوند

دسته‌بندی نشده | No comments


لاستیک های 2021 F1 روز جمعه در بحرین تمرین می شوند

رانندگان فرمول 1 هنگامی که آنها را در هر دو جلسه آموزشی امروز در بحرین سپری می کنند ، اولین طعم مناسب لاستیک های پیرلی 2021 را خواهند داشت.

در ابتدا توافق شد که مشخصات فعلی سال 2019 در سال 2021 بدون تغییر استفاده شود ، اما پس از مشکلات مشاهده شده در سیلورستون پیرلی ، تلاش ها برای ایجاد لاستیکی ادامه داشت که بتواند با افزایش سطح فشار فشرده سازگار شود.

همه رانندگان ماه گذشته نمونه هایی از تعدادی از نمونه های اولیه را در FP2 در یک “تست کور” در پرتغال آزمایش کردند.

نسخه های مختلفی در اختیار 10 تیم قرار گرفت و پس از مطالعه نتایج پیرلی آنچه را که فکر می کرد بهینه ترین طرح است انتخاب کرد. این مورد به طور مناسب توسط FIA تأیید و تأیید شد.

پس از آزمون در پورتیمائو ، توافق شد که همه تیم ها از یک فرصت برخوردار باشند تا در نهایت لاستیک های جدید را در GP بحرین و ابوظبی آزمایش کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که لاستیک های مورد استفاده در پرتغال در نهایت توسط پیرلی انتخاب شده اند یا خیر. لویی همیلتون گفت که از نسخه ای که امتحان کرده خوشحال نیست.

همیلتون روز پنجشنبه گفت: “اگر همان لاستیکی باشد که ما در پورتیمائو رانندگی کردیم ، پس من کمی نگران هستم.” “شاید فردا ما تعجب کنیم و این یک تایر واقعا خوب باشد. امیدوارم چنین باشد.”

پیرلی جزئیات نحوه کار برنامه آزمون را تأیید کرد. آزمایش تایر نمونه اولیه طبق قوانین 2020 به FP2 اختصاص یافته است ، اما مقررات ورزشی تغییر یافته است تا بتواند در هر دو جلسه روز جمعه برگزار شود.

لاستیک های 2021 F1 روز جمعه در بحرین تمرین می شوند
لاستیک های 2021 F1 روز جمعه در بحرین تمرین می شوند

به هر راننده دو ست لاستیک 2021 C3 اختصاص داده شده است و هر مجموعه باید حداقل شش دور باشد. علاوه بر این ، در صورت باقی ماندن آهنگ های بیشتر در مسیر ، حداقل باید از یکی از کیت ها در FP2 استفاده شود.

به این ترتیب ، تیم ها این فرصت را دارند که حجم کار را در طی دو جلسه توزیع کنند یا هر دو مجموعه را در FP2 انجام دهند.

فشار تایر اجباری همچنین نشان می دهد که پیرلی به هدف خود یعنی ایجاد یک تایر قوی تر که به تیم ها امکان می دهد فشار کمتری وارد کنند ، رسیده است.

برای آزمون در بحرین ، حداقل 21psi در جلو (1.5 برابر کمتر از لاستیک های استاندارد 2020) و 20.5 psi در عقب (0.5 0.5) خواهد بود.

این برنامه در ابوظبی ادامه خواهد یافت ، جایی که هر راننده یک مجموعه جداگانه از ترکیب C4 را دارد ، که حداقل باید هشت دور در FP2 انجام دهد.

فقط ساختارها تغییر کرده و اتصالات ثابت مانده اند.

هنگام ایجاد لاستیک های جدید ، پیرلی با محدودیت عدم توانایی ایجاد شانه بازتر در عقب روبرو شد ، زیرا تیم ها نمی توانند آن را با ماشین های خود در سال 2020 بدون خطر آسیب به کف آزمایش کنند.

ماریو ایزولا ، رئیس پیرلی گفت: “این نمای جلوی آن کمی متفاوت است.” “پشت ما تصمیم گرفتیم مشخصات یکسانی را حفظ کنیم به دلیل کف و تمام مشکلاتی که می توانیم داشته باشیم وقتی یک پروفایل متفاوت قرار دهیم.

“اما ما همچنین از برخی عناصر در پشت استفاده می کنیم که متفاوت است و همچنین از مواد متفاوت است.

“این تفاوت زیاد نیست – ما طرحی را تأیید خواهیم کرد که محصول کاملا متفاوتی نسبت به امسال نیست ، اما از نظر یکپارچگی ، نتیجه ای که از آزمایشات داخل گرفتیم کاملا امیدوار کننده بود.”

دسترسی نامحدود به بهترین روزنامه نگاری اتومبیلرانی جهان را دریافت کنید Autosport Plus


منبع: pen-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>