[ad_1]

تیم سابق Kunimitsu Takahashi که سابق مسابقه موتور سیکلت و یک بار قهرمان گرندپری فرمول یک است ، در SUPER GT و سلف قهرمانی اتومبیلرانی Grand Touring خود در سال 1994 در ژاپن شرکت می کند و سال بعد ریبریگ به تیم پیوست.

مشارکت Kunimitsu-Raybrig یکی از نمادین ترین سری مسابقات اتومبیلرانی ژاپنی است که باعث ایجاد یک محبوب آبی محبوب می شود که تا به امروز در هوندا NSX-GT این تیم باقی مانده است.

با این حال ، تولید کننده لامپهای ژاپنی استنلی الکتریک تصمیم گرفت که مارک Raybrig را خاتمه دهد ، که منجر به خاتمه همکاری با Kunimitsu شد.

تیم Kunimitsu که اولین عنوان GT500 خود را با قهرمان فرمول 1 جنسون باتون و نواکی یاماموتو در سال 2018 به دست آورد ، گفت که سال آینده در SUPER GT خواهد ماند و جزئیات بیشتری از برنامه خود را در ژانویه در نمایشگاه اتومبیل توکیو منتشر می کند.

تیم کونیمیتسو پس از خروج دکمه از SUPER GT در فصل 2020 با یاماموتو و راننده سابق فرمول 2 Tadasuke Makino رقابت خواهد کرد.

در بیانیه آمده است: “با راه اندازی شرکت استنلی الکتریک ، آموزشی ویبولیتین ، ما خوشحالیم که اعلام می کنیم تیم RAYBRIG NSX-GT ما ، که سالها با دور نهایی SUPER GT2020 ما را پشتیبانی کرده است ، به آخرین مسافت پیموده شده خود خواهد رسید.” تیم کونیمیتسو

“ما از سال آینده به بعد به شرکت در TEAM KUNIMITSU SUPER GT ادامه خواهیم داد. اعلامیه سیستم برای سال مالی بعدی در نمایشگاه اتومبیل توکیو اعلام می شود که برای ژانویه 2021 برنامه ریزی شده است.

“لطفاً به حفظ 100 پوند RAYBRIG NSX-GT ، TEAM KUNIMITSU ادامه دهید ، بنابراین RAYBRIG NSX-GT از آخرین مسابقه برای بازیابی قهرمانی در دور نهایی فوجی Speedway استقبال خواهد کرد.”

SUPER GT سال گذشته هنگامی که حامی مالی Impul Calsonic توسط Magneti Marelli خریداری شد ، خطر از دست دادن یک شخصیت جذاب دیگر را از دست می دهد.

با این حال ، مگنتی مارلی پس از خرید تصمیم گرفت مارک کالسونونیک را حفظ کند و به تیم نیسان اجازه داد رنگ محبوب رنگ آبی خود را حفظ کند.

[ad_2]

منبع: pen-news.ir