فشار اعمال شده خارجی فشاری هست که گازهای احتراق بر بر روی رینگ پیستون وارد آورده و باعث انبساط آن می­شوند. لبه حلقه متراکم اندکی مسطح است. بخش اعظم رینگ های وایپر موتورهای Briggs & Stratton مهم کناره پخ می­باشند. به تعداد سیلندرهای یک موتور، پیستون در آن وجود دارد و هر چه تعداد سیلندرها و در عاقبت پیستونها اکثر باشد اقتدار موتور هم بخش اعظم خواهد بود. رینگ ها در یک نقطه بریدگی دارا هستند در سرانجام می اقتدار آن ها را به جهت کارگزاشتن روی پیستون باز کرده و آن‌گاه در زمان قرار دادن پیستون در سیلندر آن ها را توده کرد. در خودروهایی که سیستم تایمینگ و سوپاپ آن ها متغیر می باشد ( در بخش تایمینگ به تفسیر آن پرداخته ایم ) به جهت جلوگیری از بازخورد سوپاپ ها به پیستون ، شیارهایی بر مطابق رخ سوپاپ در پیستون ایجاد کرده اند تا چنانچه سوپاپ در هنگام بالا بودن پیستون ، تحت بود ، با پیستون برخورد نکند. لذا ایجاد رخنه ها نمی تواند تأثیر مهمی در دوران خروج آب از بطری نصفه لبریز ایجاد کند. در شکل بالا فشار ناشی از احتراق سبب ساز می شود که پیستون در هم اکنون حرکت به سمت بالا وقتی به نقطه مرگ بالایی نزدیک می شود اندکی به طرف راست کج شود.در عاقبت سر پایینی سطح فشار گیر حساس اهمیت جداره سیلندر تماس پیدا می کند.پس از آنکه پیستون از نقطه مرگ بالایی گذشت،صاف می شود.در همین زمان سطح فشار گیر دارای به طور کامل دارای جداره سیلندر تماس پیدا می کند.این تماس نوعی فعالیت روبشی است که زدن پیستون را به حد اقل می رساند.در عاقبت این فعالیت موتور آهسته خیس فعالیت می نماید و تداوم پیستون ارتقا پیدا می کند.زدن پیستون معمولا صرفا در موتور های کهنه ای مشاهده می شود که جدار سیلندر های آن‌ها ساییده شده و دامنه پیستون آنان ساییده و یا این که شکسته شده است. همین اختلاف فشار درون بطری و خارج بطری منجر می شود که دیوارههای قوطی به سمت باطن فشرده شوند و قوطی مچاله شود. فضای در بین پیستون و سیلندر، حیاتی استعمال از رینگهای پیستون که در شیارهایی بر روی تراز خارجی پیستون قرار میگیرند، آببندی می‌گردد تا از نشت هوا وسوخت به بیرون از سیلندر و نشت روغن به داخل پیستون ترمز پراید آن جلوگیری شود. پاسخ: در حالتی که از درپوش دو سوراخه استعمال میشود، هوا به راحتی میتواند از رخنه دوم بیرون شود و آب جایگزین آن شود. پاسخ: برای وارد شدن آب به باطن بطری شیشهای می بایست هوای باطن آن خارج گردد و آب باطن بطری جایگزین گردد. چون اهمیت فشردن بالای بطری، فشار هوای محبوس در بالای بطری ارتقاء می یابد (زیرا حجم آن کمتر می یابد و در عاقبت آب سریع خیس بیرون می شود. تولید ترک در ته بطری در زمان خروج آب از بطری تأثیر چندانی ندارد؛ چون همزمان اهمیت خروج آب از در بطری کمی هوا وارد بطری می شود که کمتر فشار هوا در بالای بطری را جبران می کند. آنچه را تماشا میکنید، با توجه به اثر ها فشار هوا و همچنین اورجینال پاسکال تفسیر دهید. چنانچه شما همین نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در آیتم بوش پیستون تیوفایو لطفا از وبسایت ما دیدن کنید.

ایندکسر