عدم بازگشت به ابوظبی پایان جهان برای گروسژان نیست


از ابیشک تاکل

ماناما (رویترز) – رومن گروسژان فرانسوی گفت که اگر در فصل آخر مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی پس از فرار نسبتاً صدمه ای از یک حادثه وحشتناک آتش سوزی در هفته گذشته نتواند به فرمول 1 بازگردد ، پایان جهان نخواهد بود.

این مرد 34 ساله پس از شکستن اتومبیل Haas از یک سد فلزی ، دچار سوختگی در پشت بازو و حتی شکستگی استخوان شد ، در حالی که در هنگام تصویب تور جایزه بحرین ، در یک تصادف سریع ، به دو قسمت تقسیم شد و شعله ور شد.

گروسژان با ترک مسابقه قبل از آخر این آخر هفته در اطراف پیست بیرونی همان مسیر Sahir ، گفت بازگشت به ابوظبی به سرعت بهبودی سوختگی های او بستگی دارد.

گروسژان که هنوز دستبند داشت ، روز جمعه در یک کنفرانس ویدئویی به خبرنگاران گفت: “پزشکان … می گویند هنوز درک آن دشوار است.”

“دست راست 100 درصد آماده خواهد شد. قدرت و تحرک در دست چپ روز به روز در حال بهبود است.

“قدرت اینجاست ، تحرک هنوز از التهاب بسیار متورم است.

گروژین گفت: “این باید شروع به کاهش کند ،” و افزود که پزشکان پیوند پوست بر روی بازوی چپ وی را که به شدت سوخته است ، رد نمی کنند.

فصل آینده ، گروسژان نمی تواند در ابوظبی ، که در 13 دسامبر برگزار می شود ، شرکت کند ، که احتمالاً آهنگ قو فرمول 1 او خواهد بود.

فرانسوی گفت که دوست دارد با گرفتن پرچم شطرنجی در پیست یاس مارینا به کار خود پایان دهد اما به هیچ وجه.

حتما بخوانید:
چرا برونکوس ها نمی توانند کالین کوپرنیکوس را برای بازی روز یکشنبه مقابل مقدسین به خدمت بگیرند

گروسژان با شوخی اضافه کرد: “این زندگی من بود و دوست دارم وقتی کارم را در فرمول 1 به پایان رساندم از خط پایان به درستی عبور کنم. اگر این اتفاق نیفتد ، خوب ، من زنده هستم ، در آینده فرصت های زیادی خواهم داشت.” که او به هر تیم از طریق شبکه تلفن می کند تا ببیند آیا می تواند یک جلسه خداحافظی خصوصی در ژانویه ترتیب دهد یا خیر.

گروژژان ، زمانی منتقد “هاله” ارائه شده پس از سقوط مرگبار ژول بیانچی بود ، اعتراف کرد که وسیله محافظ سر کابین خلبان جان او را نجات داد.

بیانچی در تصادف در گرند پری ژاپن در اکتبر 2014 از ناحیه سر آسیب جدی دید و در جولای سال بعد بر اثر آن جان خود را از دست داد.

گروژان امیدوار بود که درس های تصادف او فرمول 1 را نیز ایمن تر کند.

گروسژان ، مدیر مرجع راهنمایی رانندگی GPDA گفت: “من با FIA (مدیر) با همه کسانی که در آنجا هستند تماس خواهم گرفت و همه چیز را درک خواهم کرد.”

“اگر من بتوانم ، همانطور که ژول برای من انجام داد ، در آینده زندگی من را از تجربه خود نجات دهم ، در این صورت میراث بسیار قدرتمندی در ورزش اتومبیلرانی و شاید بزرگترین افتخار خود خواهم داشت.”

(گزارش توسط Abhishek Takle ؛ ویرایش شده توسط توبی دیویس)


منبع: pen-news.ir