طراحی پیستون دیزل ژنراتور ها بر پایه مزایا و مخاطراتی که نهایتا کارایی بهینه موتور را رقم می­زند انجام می­پذیرد. همین سبب ارتقاء واحد فشار (میزان نیروی میزان گیری شده بر بر روی مرحله مماس رینگ) اعمالی بر روی جداره سیلندر میشود. مثلا در دو نوع خودرو با میزان پیستون های مشابه خودرویی که اهمیت پیستون بیشتری می باشد ، قدرت بیشتری خواهد داشت. اهمیت دقت به همین که 2 شیار در پیستون ایجاد شده ، این پیستون متعلق به یک سیلندر 2 سوپاپ می باشد. در صورت قلیل بودن مسافت مذکور باید اهمیت سوهان قابل انعطاف نسبت به سائیدن دهانه حلقه و تولید لقی مطلوب مبادرت نمود. لقی تقریبی بین سیلندر و پیستون بایستی بین 0/03 تا 0/1 میلی متر مهم توجه به نوع و محصول پیستون باشد. رخ پایین یک گونه رینگ پیستون را نشان می دهد. همین متشکل از یک سیلندر فلزی متحرک کلیدی حلقه های پیستون هست تا پس از نصب درون سیلندر موتور، مهر موم و هوابندی شود. همین قطعه که عمل رفت و رجوع را داخل سیلندر موتور انجام میدهد، باعث به تراکم مخلوط سوخت و هوا می گردد و همین مخلوط را برای فرآیند احتراق آماده میسازد. از این رو باید مطابق رخ زیر سمت چپ، حلقه سالمی را باطن سیلندر قرار اعطا کرد و بوسیله فیلر مقدار باز بودن دهانه رینگ را اندازه گیری نمود. بنابراین هرچقدر تعداد پیستون های یک اتومبیل بخش اعظم شود ، حجم و میزان بلوک سیلندر آن ماشین هم افزایش می یابد. تنش اول در آن ها به وجود می آید و سبب ساز می شود به جداره سیلندر فشار بیاورند. این قطعه به تیتر جزء متحرک محیط احتراق می بایست توانایی تحمل نوسانات فشار، تنش های دمایی و بارهای مکانیکی را دارا باشد. برای داشتن بهترین میزان لقی در میان پیستون و سیلندر باید به راهبرد سارنده و دفترچه تعمیراتی آن مراجعه کرد. وزن قلیل آلومینیوم منجر کاهش تراکم و در عاقبت آن کاهش نیروی مورد نیاز به جهت شروع حرکت و حفظ شتابدهی به این قطعه می­شود. معایب : انتقال حرارت کم- وزن زیاد- دارا بودن خواص شکنندگی. آلیاژ آلومینیوم ریخته گری سبک وزن بوده و انسجام ساختاری خوب و هزینه تولید پایینی دارد. این فرمان به همین قطعه قابلیت و امکان به کارگیری از حداکثر نیروی ساخت شده توسط روند احتراق را می­دهد. رینگ پیستون به جهت جلوگیری از خروج سوخت و هوای فشرده در روزگار حجمی و گاز محترق شده در دوران احتراق از بین سیلندر و پیستون از رینگ به تیتر دلیل آب بندی کننده استعمال می شود. در این صورت رینگ اصلی نیروی بیشتری به جداره سیلندر چسبیده و از خروج سوخت و هوای فشرده خودداری می کند. همین رینگ تنها به میزان ای روغن را بر روی جداره سیلندر باقی می گذارد. چنانچه پیستون پهن یا این که قطر بزرگ را کنار پیستون مهم قطر قلیل قرار دهیم ( شاتون یک میزان باشد ) , پیستون چه نقشی دارد شاهد همین خواهید بود که قدرت تولیدی فراوان زیادتر از قدرت پیستون لاغر می باشد . چنانچه تسمه پروانه راحت و یا این که خیلی خشک باشد وقتی ناگهان گاز دهیم صدای سوت شنیده خواهد شد . این صدا در بدور آرام موتور و یا این که هنگامی موتور را در وضعیت خلاص گاز می دهیم ، شنیده می شود . در موقعیت کلی در صورتی که تا ۶۰ صدم میلیمتر فیلر جا رفت ، میگردد از آن به کارگیری کرد ولی ممکن میباشد که مضاعف چنگی به دل نزند. 1. بیضی ساختن پیستون : زیرا گرمای احتراق به بالای پیستون می برسد و آن منطقه و نصیب قرار گرفتن گژن پین اکثر از کلیه جا گرم می شود ، حساس انبساط بیشتری می باشد که همین انبساط موجب چسبیدن پیستون به سیلندر و انواع در فعالیت موتور می شود براین اساس پیستون را بیضی می سازند که بعد از گرم شدن انبساط پیدا کرده و حالت دایره پیدا میکند. اعتنا به این نکته لازم هست که رینگ های فشاری فشار جانبی به پیستون وارد نمی نمایند یا به عنوان راهنمای آن فعالیت نمی کنند. به جهت نمونه گرمترین روز سال در گرمترین مکان سرزمین را در لحاظ بگیرید و موتور را پر‌نور و زیاد به آن فشار وارد کنید چه میگردد ؟ در صورتی که علت بروز این مشكل بخاطر یاتاقان سر پهناور شاتون بوده باشد اضطراری هست كه بیرینگهای میل لنگ و بخش های نشت بندی كننده آن را تعویض نمائید. همین قطعه حرکت خطی پیستون را به حرکت چرخشی میل لنگ تبدیل میکند. پیستون: استوانه توخالی سربسته ای میباشد که نیروی احتراق را به وسیله شاتون به میل لنگ منتقل مینماید . روغنکاری در مسافت فی مابین دیواره سیلندر و پیستون: روغنکاری دیواره منجر به کمتر اصطکاک دربین دیواره سیلندر و پیستون میگردد. برای افرادی که هر مدل نگرانی در آیتم دقیقا چه جایی و همینطور هدایت در آیتم چگونگی استفاده از بهترین پیستون به جهت 405 ، شما احتمال دارد می توانید کلیدی ما در کاغذ وب تماس بگیرید.

ایندکسر