در اکثری از مراجعاتی که به ما می گردد و در اتومبیلهای ساخت شده از 85 به سپس بخش اعظم میباشد زوزه کشیدن گیربکس است که ناشی از کیفیت و دقت پایین ایجاد دندههای گیربکس است. چون اگر اعتنا کنید ماشینهای امروزی طوری طراحی و ساخته میشوند که بدنهای صاف مثل همین ماشین نداشته باشند و این یعنی نقاط باخت در اتاق آن پاره ای خطرناک است. این طراحی بدان علت میباشد که در هنگام گرم شدن و انبساط پیستون، دوران آن به دایره تبدیل شود. ما بیشترین مشکلمان در بخش ECU مهم مدلهای زیمنس میباشد که فراوان نیاز به تهیه و دیاگ شدن بهترین حلقه پیستون به جهت tu5 دارد. ما در سال های آخر اتومبیل های زیادی را به استدلال پاره شدن تسمه تایم تعمیر کردیم و این ناشی از بیکیفیت بودن تسمه تایم است در حالی که در مدلهای قبل از سال 85 تسمه تایم به راحتی حتی تا 70 هزار تا هم کار میکرد. EBD نیز در اتومبیل وجود دارااست اما به استدلال گازسوز بودن خودرو وزن نصیب عقب اکثر میباشد که وجود ترمز دیسکی میتواند موجب هندلینگ خوبتر اتومبیل شود. عامل همین موضوع نیز نقص سیستم خنککاری است. آن مدلهای که به موتور TU5 مجهز هستند در بخش اعظمی از مورد ها در بخش کاتالیزور مبتلا نقص میشوند. حلقه کمپرس دوم روغن های بازمانده را از دیواره سیلندر توده آوری می کند. درصورتیکه می خواهید نمایندگی فروش پیستون و بقیه قطعات را اخذ نمائید می توانید اساسی ما در ارتباط باشید. شما می توانید به جهت خرید کردن این قطعات از سوله های دارای و حساس استاندارد میزان مرغوب بودن اقدام نمایید. البته میتوانید حساس پرداخت بیشتر خودرو را آپشنال نمایید البته در این صورت بها پایانی ممکن میباشد شما را به فکر خرید کردن خودرویی کارکرده مهم استاندارد فراتر و کیفیت خوب تر از برندی دیگر بیندازد. چون این موتور در سال ۱۳۹۸ دستخوش تغییراتی از سوی مهندسان مرکز تحقیقات موتور تیم صنعتی ایرانخودرو قرار گرفت تا نسبت بهحجم خویش راندمان بالاتری ایجاد کند. مدلهای اولیه تا سال های 83 از لحاظ مونتاژ قطعات تغییر و تحول یافته نسبت به 405 پاره ای زود به صدا میافتاد و میزان مرغوب بودن مناسبی ندارد و همین باعث میشود اتاق کمکم در گیر سر و صدا شود. در بخش اعظمی از تولیدات همین سال به آن گاه فرمان در روزگار گردش صدا میدهد که ناشی از بیکیفیتی شیرهای گزینه استفاده در پمپ هیدرولیک است. دلیل این سر و صدا ظریف نبودن اندازههای آن میباشد به شکلی که میل سوپاپ در جای خودش اساسی لرزش عمل میکند. در هر سیلندر فعالیت های مشابهی انجام می شود که به ازای فواصل معادل از چرخش میل لنگ هستند. به کارگیری از سیستم CVVT (زمانبندی متغیر پیوسته سوپاپها) و ریدیزاین (بازطراحی) قطعات پیشرانه همین موتور، حداکثر ۱۱۳ اسببخار قدرت را در ۵۸۰۰ آرپیام (دور در دقیقه) و گشتاور ۱۴۴ نیوتونمتر را در چهارهزار آرپیام بهارمغان میآورد. در مدلهایی که در عقب ترمز کاسهای دارند برای ارتقاء عملکرد ترمز ما قطعات سیلندر ترمز را تعویض میکنیم. همین قطعات به رخ استاندارد دو پیستون دارا‌هستند که هم سایز نمیباشند و در صورتی که این دو پیستون را نیز سایز کنیم ترمزگیری به طور چشمگیری بهتر میشود. به طور منطقی ادعای بالا را اهمیت نیز بررسی می نماییم ، حیاتی اعتنا به کلام های بالا زمانی آنگاه از ریمپ h30 کراس برنامه ایسیو با موتور و بنزین سازگار می شود مصرف سوخت کمتر می یابد و ما در جداول سوخت می توانیم در دورهای بالا (۳۵۰۰ به بالا ) و در وضعیت عجله گیری و تخته گاز نسب سوخت به هوا را در وضعیت حداکثر اقتدار قرار دهیم این باعث افزایش توان و شتاب می شود. شفیعی ادامه داد: در مدلهای دوگانهسوز به علت فعالیت کرد موتور با دو نوع سوخت و دو جور انفجار در سیلندر موتورها زود از تهیه خارج میشود و البته فیلر آنها نیز زودتر به هم میخورد. محمد راست گو قاسمی از نمایشگاهداران دیرین میگوید: پارس سفید رنگ خوب تر فروش می‌رود اما مدل دوگانهسوزش به علت آتش گرفتن در یک سری آیتم دوچندان بین مردم دوستداشتنی نیست. در ضمن ایراد در سیستم ABS نیز به دلیل خلل پمپ دوچندان میباشد و حتی یک خودروی اهمیت کارکرد مضاعف اندک داشتیم که به علت آببندی نبودن لولههای پمپ روغن دچار تخلیه روغن میشد. حتی دماسنج هم برای آن در حیث گرفته نشده است! بدینترتیب تارا دندهدستی دارای دقت بهآپشنهای نصبشده و بخش فنی، اتومبیل قابل قبولی برای خرید کردن خواهد بود. البته در رخ خرید کردن پارس دوگانه باید از حدود 80 لیتر فضای صندوق عقب چشمپوشی نمایید چون مخزن گاز و ادواتش در صندوق عقب جا خوش کردهاند. برای خرید بیشتر همین کالا از طریق راه و روش های ارتباطی اعلام شده اصلی ما در تماس باشید. برای کسانی که هر دسته نگرانی در آیتم دقیقا چه جایی و همینطور راهنمایی در مورد چگونگی به کارگیری از قطر پیستون tu5 ، شما ممکن است می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

ایندکسر