رکورد تماس شهروندان با سامانه 137 پلاس شکست – تهران نیوز – اخبار اجتماعی تسنیم


به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، رضا ناصری سرایی; رئیس مرکز مدیریت شهری و سامانه نظارت همگانی (137 پلاس) با اشاره به رکورد تماس پایتخت با سامانه 137 پلاس، خاطرنشان کرد: با توجه به بارش شدید برف و افزایش بارندگی ها در چند روز گذشته، شاهد ثبت رکورد تماس های پایتخت با سامانه 137 پلاس هستیم. بیشترین تعداد تماس شهروندان با سامانه 137 پلاس را به خود اختصاص داده اند، این رکورد از نظر تعداد تماس با 137 پلاس است، این سامانه نیز شکسته شده است.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه 4 دی ماه، سامانه «137 پلاس» بیش از 17 هزار تماس از شهروندان محترم دریافت کرد که در مقایسه با آمار قبلی بیشترین تعداد تماس با این سامانه (13.3 هزار تماس) رشد تصاعدی دارد. تعداد تماس ها با سامانه 137 پلاس شهرداری تهران نشان از اعتماد شهروندان به مدیریت شهری در رفع مشکلات و رفع نابسامانی شهری دارد که باید قدردانی کرد و به بهترین نحو برای ارائه خدمات به شهروندان اقدام کرد.

رئیس مرکز مدیریت شهری و سامانه نظارت همگانی (به علاوه 137) بیشترین تماس شهروندان را به ترتیب در مناطق 1، 2، 5، 3 و 4 عنوان کرد: درخواست پاشیدن شن و نمک برای رفع لغزندگی و بیشترین درخواست ها کوچه ها، خیابان ها و معابر. شهروندان خاطرنشان می سازند که با رسیدگی به لحظه مراجعه مردم به ولسوالی ها و ولسوالی های مربوطه، به سرعت نسبت به رفع لغزندگی معابر اقدام کردند.

به گزارش ناصری سرای، بیشترین زمان تماس شهروندان با سامانه 137 پلاس در این روز از ساعت 10 تا 11 تا 16 تا 18 است و 80 درصد تماس ها ضبط و به معاونت مربوطه ارسال شده است.

حتما بخوانید:
Errol Spence بر دنی گارسیا در تگزاس مسلط است

ناصری سرایی در خصوص میزان آمادگی ستاد ضبط پیام 137 پلاس برای فعال سازی پیام های عمومی گفت: بر اساس تمهیدات قبلی مجتمع دولتی شهر تهران برای سرمای شدید هوا و بارش برف در پایتخت، مرکز مدیریت شهری شهرداری تهران است. و سامانه نظارت همگانی (137 پلاس) با بسیج پرسنل و اپراتورهای پرتلاش خود، آماده انجام اقدامات مناسب در بالاترین سطح آمادگی و انتظار تعداد زیادی از تماس های شهروندان برای ضبط پیام ها و رسیدگی به مشکلات احتمالی بود.

رئیس مرکز مدیریت شهری و سامانه نظارت همگانی (137 پلاس) با قدردانی از اعتماد شهروندان به این سامانه، زیرا آن را محلی برای مراجعه و ابراز درخواست، رفع مشکلات و حتی شکایت می دانند. : چون طبق گزارش سازمان هواشناسی از سردی هوای پایتخت در روزهای اخیر مطلع شدیم با تلاش همکاران ستادی و نواحی در سامانه 137 پلاس توانستیم با کمترین تعداد پاسخگوی شهروندان باشیم. تماس های قطع شده

ناصری سرایی در خاتمه با اشاره به تعداد زیاد تماس های شهروندان و احتمال عدم تماس مردم، گفت: به شهروندان عزیز پیشنهاد می کنیم از روش های مجازی مانند اپلیکیشن «تهران من»، سایت «tehran.ir» استفاده کنند. ” وب سایت و شناسه فضای مجازی “tehran137plus@”. »برای ارسال درخواست ها، مطالبات شهری، شکایات و انتقادات استفاده می شود.

لازم به ذکر است بیشترین مراجعه شهروندان به سامانه 137 پلاس مربوط به روز شنبه 17 مرداد ماه سال جاری بوده که بیش از 13 هزار و 300 مراجعه از سوی شهروندان به این سامانه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesKamagrainat box açılmıyorMobil Ödeme Bozdurmarekorbetgenco bahisdeneme bonusu veren sitelerBağlama büyüsü