ردبول “می توانست بهتر عمل کند” تا همیلتون را در استراتژی شکست دهد

دسته‌بندی نشده | No comments


ورستاپن روز یکشنبه در مسابقات بین المللی بحرین به مقام دوم دست یافت و تمام مسابقات را به جز دو دور در P2 گذراند.

ورستاپن حدود پنج ثانیه پشت همیلتون نزدیک اولین دور ایستگاه های pit متوقف شد ، اما پس از تماس مرسدس با لیدر مسابقه قبل از اینکه ردبول متوقف شود ، نتوانست یک کراوات کند.

این باعث می شد که ورستاپن شانس کم آوردن را نداشته باشد ، در حالی که توقف آرام دوم به این معنی بود که همیلتون می تواند یک دور بعد بدون مواجه شدن با فشار واکنش نشان دهد.

ردبول سرانجام برای سومین بار در مراحل آخر ورستاپن را برای جمع آوری امتیاز پاداش برای سریعترین دور و همچنین برای پوشش یک اتومبیل ایمنی بالقوه دیرهنگام ارسال کرد.

همچنین بخوانید:

چگونه ورستاپن مسابقه را از دست داد و به دنبال آن فرار گروژین انجام شد

ورستاپن پس از مسابقه ناامیدانه خود را از این استراتژی ابراز داشت و معتقد بود كه تیم باید او را زودتر به اولین ایستگاه می رساند تا سعی كند همیلتون را زیر كاهش دهد.

ورستاپن گفت: “ما امروز در استراتژی قوی نبودیم.”

“ابتدا باید در اولین اجرا زودتر بایستیم. ما اجازه دادیم مرسدس زودتر متوقف شود ، که من نمی فهمم ، بنابراین آنها دو ثانیه یا چیزی بیشتر از ما بردند.

“پس شما باید سعی کنید اختلاف در این لاستیک سخت را کاهش دهید ، که در واقع بسیار خوب کار می کند. بنابراین در آنجا من موفق شدم یک و نیم یا دو ثانیه استخراج کنم. سپس دوباره آن را از دست می دهید.

“ما این پیت استاپ آهسته را داشتیم ، و سپس یک تپانچه داشتیم که به طور کامل بدست نیاوردم. البته ، برای سریعترین دور خوب بود ، اما همیشه ممکن است که شخص دیگری با سرعت بیشتری حرکت کند.

“همچنین ، از آنجا که ما یک پرچم قرمز و یک ماشین ایمنی داشتیم ، پس هرگز سه ایستگاه دیگر کار نمی کند

“من نمی دانم چرا آنها این کار را کردند. نمی گویم ما امروز آنها را شکست خواهیم داد زیرا فقط سرعت آن را نداشتیم.

“اما ما می توانستیم به عنوان یک تیم با استراتژی خیلی بهتر عمل کنیم.”

کریستین هورنر ، مدیر تیم ردبول در مورد شکایات ورستاپن پس از مسابقه توضیح داد که اگر او را زودتر در اولین ایستگاه قرار می داد ، او را رها می کرد.

هورنر گفت: “مسئله این است که لوئیس کمی سریعتر بود.”

“با از دست دادن هشت دور اول زیر اتومبیل های ایمن و پرچم های قرمز ، از سه ایستگاه به دو توقف از وضعیت مطلوب منتقل شدیم.

“این میدان به اندازه از دست دادن هشت دور ، آنطور که دوست داشتید در دوره اول گسترش پیدا نکرد ، بنابراین اگر خودمان را می انداختیم ، وارد ترافیک می شدیم.

“مطمئن نیستم که واقعاً چه کارهای دیگری می توانیم انجام دهیم. فکر می کنم اگر در ایستگاه اول کمی زودتر رد می شدیم ، او از چند اتومبیل عبور می کرد و ما زیر ماشین نبودیم. آنها به راحتی می توانستند آن را بپوشانند.

“متاسفانه امروز مرسدس سرعت و عمر لاستیک بسیار کمی داشت.”

همچنین بخوانید:

گروسژان متقاعد شده است که هاله زندگی وی را در تصادف در بحرین نجات داده است

مرسدس مجبور شد مراقب ردبول باشد زیرا ورستاپن یک مجموعه اضافی از لاستیک های سخت تازه برای همیلتون داشت.

این به ردبول اجازه داد تا لاستیک های متوسط ​​تا سخت را در زیر ماشین ایمنی جایگزین Verstappen کند ، اما هورنر اظهار داشت که تیم از این امر ترس دارد که این کار باعث شروع مجدد هلندی می شود.

هورنر گفت: “ما به آن نگاه كردیم ، اما نگران اجرای اولیه بودیم.”

“از قسمت کثیف شبکه راه اندازی مجدد ، ما نگران بودیم که به جای برنده شدن ، مکان های دیگر را رها کنیم.

“ما موقعیت خود را حفظ کردیم و سرخیو را حفظ کردیم [Perez] در گوشه اول نگرانی ما این بود که وقتی با لاستیک سخت کار می کنیم ، نتایج زیادی را از دست بدهیم. “


منبع: pen-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>