بعد از استخدام یک تیم تولید محتوا و کارشناس تولید محتوا و متخصص سئو می توانید سایت خودتان را همواره به روز نگه دارید. از این رو توجه به عنصر زمانی در مورد هر یک از رویکردهای مورد مطالعه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. 4)امکان ترغیب به خرید: موضوع پایانی و شاید مهمترین موضوع که باید مورد توجه قرار گیرد آن است که خریدار احتمالی هر کدام از این شیوهها چگونه است و این موضوع به چه طریق روی امکان ترغیب به خرید تأثیر میگذارد. آنها محتوای شما را میخوانند، شما را دنبال میکنند و اگر به هدف خود برسند، آماده هستند که از محصولات و یا خدمات شما خریداری کنند. میان دو مقدار خریداران احتمالی یکسان، خریدار احتمالی با امکان بیشتر ترغیب شدن به خرید با ارزشتر است زیرا در آخر برای کسبوکار درآمد بیشتری را تولید میکند. یکی از نقاط منفی بازاریابی درونگرا زمان مورد نیاز برای بدست آوردن مشتریهای احتمالی است. شما اگر قصد تولید یک نرم افزار آموزشی را داشته باشید بایستی 50% زمان و انرژی خودتان رو صرف این مرحله کنید. البته رویکرد این قسمت در مورد سبک نوشتن و تهیهی محتوا نیست، بلکه قصد داریم در مورد تکنولوژی و استراتژی بازاریابی محتوا بحث کنیم.

تولید محتوا ها
اول باید بدانید که در کدام زمینه قصد تولید محتوا دارید . پر واضح است که هر دوی آنها برای ایجاد موفقیتهای بیشتر برای کسب و کار شما ایجاد شدهاند. اما شیوههای بازاریابی درونگرا زمان بیشتری را برای مؤثر واقع شدن میطلبند.برای مثال، طبق گفته جاش استیمل Josh Steoimle، اکثر شرکتهای حوزهی سئو ۴ تا ۶ ماه را برای دیدن هرگونه نتیجه تخمین میزنند. اکثر شیوههای بازاریابی برونگرا بلافاصله برای شما خریداران احتمالی را به ارمغان میآورند. اما به یاد داشته باشید برای داشتن عملکرد بهتر باید تمام مراحل را به اندازه کافی تمرین کنید. بهاینترتیب میتوانیم یک مجموعه پیشرو در زمینهی بهرهگیری از تواناییهای بازاریابی محتوا در تمام جنبههای یک سازمان و نه فقط بخش بازاریابی باشیم. بهترین کار در مورد بازاریابی محتوا این است که با کسب دانش و تجربه، از میزان قدرت و تأثیرگذاری آن در تمام جنبههای یک سازمان استفاده کنیم. چرا که خریداران احتمالی در بازاریابی درونگرا مایل به صمیمیت و نزدیکی بیشتر با کسبوکار شما نسبت به خریداران احتمالی در بازاریابی برونگرا هستند.

تولید محتوا شاهین کلانتری
در پایان باید گفت که برای هرکدام از این شیوههای بازاریابی امتیازات روشن و واضحی وجود دارد و در برخی از موارد، نفعهای یکی از آنها نسبت به دیگری بیشتر است. 3)حجم و پایداری: اگر یکی از این شیوههای بازاریابی قدرت بیشتری برای به دست آوردن خریداران احتمالی در طول زمان دارد و یا قابلیت رشد بیشتری دارد، ما را میتواند به موفقیت برساند. در این قسمت سعی داریم به موضوع بازاریابی محتوا و بلوغ بازاریابی محتوا نگاهی تازه بیندازیم بهطوری که اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که برای رشد خود از روش بازاریابی محتوا استفاده میکند دریابید که بلوغ بازاریابی محتوای شما در چه سطحی است؟ کاربرد جریان کاری همچنین ساخت سیستم های مدیریت محتوای مختلف است. در دنیای امروزی داشتن یک کانال اینستاگرام و معرفی کردن کسب و کارخودمون یکی ساده ترین راها برای تبلیغ است اما این تبلیغ دیگر مثل قدیم با داشتن یک عکس و یا یک فیلم ساده نیست ، با تولید محتوای قوی و برنامه ریزی دقیق در همان معرفی عکس یا فلیم ما باعث میشود از دید بهتر و نزدیکتری مشتری با ما ارتباط برقرار کند که این برنامه ریزی و ساخت محتوا در اینستامارکتینگ نهفته است.

تولید محتوا خبری
لازم است بدانید که یکی از مهم ترین بخش های سایت های گردشگری مربوط به بخش مجله سایت است. بر اساس گزارشی از Hubspot، سازمانهایی که از شیوهی بازاریابی درونگرا استفاده میکنند، برای بدست آوردن خریداران احتمالی ۶۱ درصد هزینهی کمتری را نسبت به همتای برونگرا محور خود صرف میکنند. آیا آنان نسبت به شما صمیمی هستند؟ یکی از کسب و کارهای ایرانی در این زمینه “طرحان” است که به خدمات آنلاین طراحی و چاپ میپردازد. این موضوع صحت دارد که محتوای شما در جهت کسب قدرت حرکت میکند. امکان ترغیب به خرید هر خریدار احتمالی میتواند به صورت غیرمستقیم با این میزان مورد سنجش قرار بگیرد که خریداران احتمالی شما چگونه هستند و آیا آنها بیشتر به خرید ترغیب دارند؟ بههرحال به دلیل سودی که بازاریابی محتوا نصیب سازمان میکند، در حقیقت هزینهی تحقیقات در مورد بازار، که اصولاً تحقیقاتی پرهزینه است، با تبدیل اطلاعات کسبشده به محتوا پائین میآید. اما صرف نظر از این موضوع، امتیاز اصلی بازاریابی درونگرا داشتن خریداران احتمالی صمیمیتر، مقرون به صرفهتر بودن و کارکرد بهتر در طولانی مدت است. 2)زمان: همواره زمان کمتر برای کسب نتیجه برای ما از کسب نتایج در مدت زمان طولانی خوشایندتر است.

تولید محتوا پیش دبستانی
در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت تولید محتوا صدا.