تیم F1 فراری باید “به عنوان یک روباه حیله گر باشد” تا در مسابقات GP بحرین امتیاز کسب کند

دسته‌بندی نشده | No comments


وتل: فراری باید باشد

سباستین وتل معتقد است که فراری باید با استراتژی تایر فرمول 1 خود “حیله گر روباه باشد” تا پس از ناکامی در رسیدن به Q3 امتیازاتی را در بحرین کسب کند.

وتل شنبه شب در جایگاه یازدهم در زنجیره بین المللی بحرین به پایان رسید و پس از تلاش در آخرین دور به سختی جایی در Q3 از دست داد.

این یازدهمین مسابقه پیاپی بود که در آن وتل نتوانست به Q3 برسد ، زیرا آلمان پس از کسب نتیجه نتیجه را از رادیو تیم ناامید کرد.

اما وتل موفق شد هم تیمی خود در فراری ، چارلز لکلرک را که تنها در جایگاه دوازدهم قرار گرفت ، شکست دهد.

وتل گفت: “این کار بسیار سخت و قدرتمند بود.”

“من فکر نمی کنم که بخش دو عالی بود ، من خیلی به جورج نزدیک بودم [Russell]، شاید این کمکی نکرد و من بعد از توقف جنگیدم و به بخش نهایی رفتم تا جبهه ها واقعاً کار کنند.

“آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم [time]بنابراین بخش دو مطمئناً خیلی تمیز نبود.

“به طور کلی ، من فکر می کنم این جایی است که ما آخر هفته متعلق به آن هستیم.

“فردا مسابقه است و مسابقه یک دور نیست ، بنابراین خواهیم دید که چه کاری می توانیم انجام دهیم.”

وتل: فراری باید باشد
وتل: فراری باید باشد

تاکنون ، رانندگان در تمام آخر هفته در بحرین با مدیریت لاستیک دست و پنجه نرم می کنند و باعث شده است که همه 10 نفر برتر تصمیم بگیرند که برای لاستیک میان رده انتخاب شوند.

وتل گفت که یک “نبرد لاستیک” بزرگ برای فراری درگرفته است ، این بدان معنی است که اگر می خواهد امتیاز کسب کند باید در استراتژی خود مهارت داشته باشد.

وتل گفت: “این مسیر بسیار سخت ، برای لاستیک ها بسیار دشوار است و این کلید رانندگی در این افراد خواهد بود.”

“من فکر می کنم اگر مثل روباه حیله گر باشیم ، فرصت خوبی داریم. اگر نه ، یک مسابقه طولانی خواهد بود.

“من هنوز هم معتقدم که شانس زیادی برای کسب برخی از امتیازات وجود دارد.”

لکلرک پس از عدم موفقیت در خروج از خروجی دوم مستقیم Q2 خود ، احساس کرد که “مطمئناً کمی بیشتر” در طول سفر خود پیدا کرده است.

لکلرک گفت: “شما همیشه می توانید بهتر عمل کنید ، اما من فکر می کنم این برای همه صدق می کند.”

“در پیچ 4 ، من فکر می کنم که چیزهای زیادی از دست داده ام ، اما بله ، درست است ، ما P11 و P12 را شروع خواهیم کرد ، اولین تایرهایی که انتخاب آزاد لاستیک دارند.

“من نمی دانم که چقدر می توانیم از این مزیت استفاده کنیم ، زیرا تقریباً مطمئن هستم که شروع وسط برای 10 اول خیلی بد نیست.

“اما بله ، ما تمام تلاش خود را کردیم و امروز این امکان وجود داشت.”

دسترسی نامحدود به بهترین روزنامه نگاری اتومبیلرانی جهان را دریافت کنید Autosport Plus


منبع: pen-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>