تیم DSM مارک لباس خود را با تمرکز بر ایمنی راه اندازی کرد


پشت تیم DSM

به اصطلاح Team DSM – سابقاً تیم Sunweb – نام تجاری کاملاً جدیدی از لباس را ایجاد می کند که به دلیل اخلاق تیم ، به چالش بکشید.

لباس چالش انگیز را بخاطر مشارکت بین تیم تازه تأسیس شده DSM ، تجربه حامی عنوان جدید و تولید کننده لباس های باسابقه BioRacer بخاطر داشته باشید.

این مارک ابتدا قصد دارد یک سری کامل از تجهیزات عملکرد را ایجاد کند ، خطی که Piet Rooijakkers ، متخصص تحقیق و توسعه DSM می گوید بیش از 45 محصول مختلف ، از پیراهن های آموزشی ، کت ها و شلوارک گرفته تا پیراهن های مسابقه ای و کت و شلوارهای آزمایشی را پوشش می دهد. پس از آماده شدن کیت تیم ، ماکت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و برنامه پیگیری برای ادغام این فناوری در محدوده ای از لباس که در دسترس عموم است ، آغاز خواهد شد.

وظیفه آماده سازی کل محدوده به موقع برای ژانویه در حال انجام است و تیم تلاش می کند تا BioRacer ، یک تولید کننده قدیمی لباس شخصی ، از فن آوری های BioEfficiency ، BioComfort و BioRegulation نام تجاری استفاده کند و اطمینان حاصل کند که محصولات در حد مورد نیاز تحویل داده می شود. فاصله زمانی تا سطح کیفیت مطلوب.

لباس تحریک آمیز نگه دارید
لباس تحریک آمیز نگه دارید

یکی از تمرکزهای اصلی نام تجاری جدید استفاده و نشان دادن فن آوری های ایجاد شده توسط Royal DSM خواهد بود که شامل ادغام پارچه های Dyneema در لباس برای بهبود مقاومت در برابر سایش در صورت تصادف و همچنین مواد Arnitel است که به تنظیم مجدد دما کمک می کند. Craft ارائه دهنده سابق تیم Sunweb اولین کسی بود که از این فناوری Dyneema در WorldTour استفاده کرد ، و هدف از Keep Challenging Clothing ادغام مواد Dyneema در مناطق لباس بیشتر و همچنین موارد بیشتر در محدوده محصول ، افزایش بیشتر ایمنی است و کاهش زمان ریکاوری راکب سقوط کرده.

حتما بخوانید:
اولین استیو کورناکی برای "فوتبال یکشنبه شب" در توییتر منتشر شد

نارل نویمان ، رئیس علوم DSM تیم ، توضیح داد: “در همکاری نزدیک با DSM و Bioracer ، لباس مسابقه ای جدید عملکرد بهتر را تسهیل می کند.” “با دور شدن از مارک ها و استفاده از آخرین فن آوری مدرن ، به زبان ساده ، ما می خواهیم بهترین و سریعترین لباس مسابقه ای را برای رقبا تولید کنیم – بدون مصالحه. ما اطمینان داریم که این گامی است که قطعاً فراهم خواهد کرد سود رقبا. “

علاوه بر این ، به عنوان بخشی از هویت جدید تیم ، تیم DSM امیدوار است که این همکاری جدید بتواند تیم های دیگر ، تولیدکنندگان کیت و در نهایت UCI را متقاعد کند ، که این فناوری می تواند به بهبود ایمنی لباس مسابقه در سراسر گلوله کمک کند. .

دیمیتری دو وریس ، مدیر اجرایی DSM ، افزود: “ایمنی مهمترین اولویت و ارزشی است که من می دانم با تیم مشترک هستیم. “استفاده پیشگامانه از مواد محافظ Dyneema® در سایش دوچرخه به تیم کمک کرده است تا آسیب های سایشی را کاهش دهد. ما از ادامه این تمرکز با تیم DSM و ادغام فناوری های مدرن تر در لباس مسابقه ای برای بهبود ایمنی و کارایی رقبا هیجان زده هستیم. “

به گفته Rooijakkers ، از مزایای داشتن لباس با نام تجاری خاص شما می توان به افزایش انعطاف پذیری و همچنین توانایی توسعه مداوم فناوری با پیشرفت فصل اشاره کرد. تیم DSM ضمن تأیید اینکه هیچ فرایند اندازه گیری سفارشی وجود ندارد ، می تواند لباس را متناسب با نیازهای یک رویداد یا سوارکار تنظیم کند ، نه اینکه به دو یا سه تی شرت از یک محدوده از پیش تعیین شده محدود شود. علاوه بر این ، با دستیابی به بازده آیرودینامیکی جدید ، به جای انتظار برای فصل بعدی ، می توان بلافاصله هر کیت تازه بهبود یافته را به بازار عرضه کرد.

حتما بخوانید:
این صورتحساب ها سهم خود را در لحظات موهای بلند نیمه دوم داشتند

این تیم قبلاً بخشی از کیت جدید خود را – که تغییر کامل رنگی را در آن مشاهده می کند – به همراه دوچرخه مسابقه ای جدید Scott Addict RC نشان داده است. مجموعه ای برای فصل 2020 بیشتر سفید با دو راه راه مشکی “Keep Challenging” است ، در حالی که برای سال 2021 رنگ اصلی سیاه می شود و این نوارها به رنگ آبی در می آیند.


منبع: pen-news.ir