به روزرسانی UCI برای رتبه بندی سایکلو کراس ناموفق است ، اما لازم نیست

دسته‌بندی نشده | No comments


Andrew Giuliano – این رویای حرفه ای دوچرخه سواری ، یک جلسه روی غلتک را بخور مالدژم ، بلژیک

تصویر 1 از 3

Andrew Giuliano - این رویای حرفه ای دوچرخه سواری ، جلسه ای روی غلتک را بخورید.  مالدژم ، بلژیک
Andrew Giuliano – این رویای حرفه ای دوچرخه سواری ، جلسه ای روی غلتک را بخورید. مالدژم ، بلژیک

تصویر 2 از 3

اندرو جولیانو - جام جهانی نامور مساوی است ، اما ابتدا تمام دوچرخه ها و چرخ ها را در پشت وانت کار در اودنارد ، بلژیک قرار دهید.
اندرو جولیانو – جام جهانی نامور مساوی است ، اما ابتدا تمام دوچرخه ها و چرخ ها را در پشت وانت کار در اودنارد ، بلژیک قرار دهید.

تصویر 3 از 3

اندرو جولیانو - سوار قطار و سپس در آردوای بلژیک مسابقه دهید
اندرو جولیانو – سوار قطار و سپس در آردوای بلژیک مسابقه دهید

اضطراب ، ناامنی ، هرج و مرج ، ناامیدی ، قتل شغلی …

در میان کلمات بسیاری که در مورد آخرین به روز رسانی در مورد سیاست رتبه بندی دوچرخه سواری UCI به ذهن خطور می کند ، “تسکین” همان چیزی نیست که من به عنوان یک قاعده انتخاب کنم که تأثیر سو det بر مشاغل بیش از هزار ورزشکار در سراسر جهان داشته باشد. هنوز هم ، این عنوان پنجشنبه گذشته منتشر شد ، زمانی که سرانجام تغییر قانون منتظر مدت طولانی اعلام شد.

تغییر سیاست جدید UCI ، از 19 نوامبر سال 2020 ، کلیه امتیازات رتبه بندی را برای شروع فصل 2021-2022 حذف می کند ، به جز مسابقات جهانی دوچرخه سواری 2021 ، که در 30 ژانویه در اوستنده ، بلژیک برگزار می شود. 31

این ضربه ای به تک تک ورزشکاران و فدراسیون های ملی است و از خودگذشتگی م effectiveثر تمام زحماتی است که UCI برای جهانی سازی ورزش طی دهه گذشته انجام داده است. این به زنان ، مردان ، دونده های باسابقه و موتورسواران آسیب دیده آسیب می رساند. این فقط یک سیاست بد است. اما لازم نیست …

صادقانه بگویم ، در حال حاضر چیزهای بزرگتری نسبت به دوچرخه سواری باید نگران باشید. رقبای Cyclo-cross چیزهای بزرگتری نسبت به امتیازات رتبه بندی شده در مسابقات ذکر شده کسب می کنند. چیزهای بزرگتر از موقعیت های شروع شبکه که ذکر نقاط رتبه بندی است.

ایالات متحده در هفته گذشته روزانه 200000 مورد COVID-19 را ثبت کرده و یک چهارم میلیون نفر در اینجا کشته شده اند. بلژیک در آخرین جهش در موارد COVID-19 اروپا مسدود شد ، اگرچه مسابقات دوچرخه سواری به لطف مصوبه دولت هنوز ادامه دارد.

با این حال ، تصمیم سیاسی اخیر UCI ما را بر آن می دارد تا برآورد عددی ساختگی از ارزش دوچرخه سواری در رابطه با خطرات واقعی همه گیر جهانی را تخمین بزنیم. این حتی نباید انتخابی برای در نظر گرفتن باشد. این نوع معضل ریسک نیست که هر سیاست رسمی باید آن را گسترش دهد. *

از میان هزار و 152 ورزشکار دارای امتیاز UCI و بنابراین یک رده بندی بین المللی (605 نخبه و زیر 23 سال مردان و 547 نخبه و زیر 23 سال زنان) ، تنها 127 نفر از آنها در چهار مسابقه ، در جام جهانی سال گذشته امتیاز کسب کردند. از 180 ورزشکار آمریکای شمالی که رتبه بندی شده اند ، فقط 23 نفر امتیاز جام جهانی را دارند.

خیر ، “تسکین” همان چیزی نیست که بیشتر سوارکاران احساس می کنند ، به خصوص 1025 ، که نتایج آن با هدف همه گیر شدن و سیاست های بعدی UCI است. این سیاستی است که به عنوان نخبه گرایانه متقابل (به نظر می رسد بحث برانگیز باشد) ظاهر می شود و ورزشکاران یقه آبی و افراد حرفه ای طبقه کارگر را در سرما نگه می دارد.

بر اساس برآوردهای خوش بینانه ، از 1025 رقبای حذف شده از این رتبه بندی ، حدود 165 نفر از آنها آمریکای شمالی خواهند بود (دوچرخه سواری ایالات متحده امسال برنامه رسمی زیر 23 سال را تصویب نمی کند و در سالهای گذشته نیز به رتبه بندی جهانی خود نزدیک نشده اند) از این 165 ، من در میان تازه واردان خواهم بود. بله ، برای ضبط ، من در آن شرط می بندم. با این حال تصمیم من خیلی قبل از 19 نوامبر ، دو ماه و نیم به یک فزاینده در حال کاهش است ، مدتها قبل از اینکه UCI سرانجام سیاست امتیازدهی به روز شده خود را منتشر کند ، گرفته شد.

* واضح تر بگویم: ورزشکاران حرفه ای نباید شرم داشته باشند که در حالی که از قوانین و سیاست های دولت های بین المللی و نهادهای ورزشی حاکم مانند UCI پیروی می کنند ، سعی می کنند شغل و زندگی خود را دنبال کنند. گوجه محکومیت خود را برای رهبرانی که نتوانسته اند دستورالعمل ها و خط مشی های بهداشت عمومی معناداری داشته باشند ، نگه دارید.

دولت بلژیک در حین محاصره این کشور هنوز مسابقات حرفه ای را مجاز می داند و UCI همچنان در کشورهایی که قفل شده اند مانند مسابقات جام جهانی آینده در جمهوری چک ، بلژیک و هلند رویدادهایی برگزار می کند. نقش نهادهای حاکم این است که مقرراتی تنظیم کنند که تصمیمات خوب را ترویج دهند ، نه سیاست هایی که مردم را مجبور به تصمیم گیری سخت کند.

تصمیمات مربوط به تغییر شغل

تصویر 1 از 3

Andrew Giuliano - جلو از ردیف جلو به معنای عدم هرج و مرج در ردیف های دیگر است.  نمایشگاه A ، در Pontevedra ، اسپانیا
Andrew Giuliano – جلو از ردیف جلو به معنای عدم هرج و مرج در ردیف های دیگر است. نمایشگاه A ، در Pontevedra ، اسپانیا

تصویر 2 از 3

Andrew Giuliano - رفع شماره در نسخه Eurocar از
Andrew Giuliano – شماره گیری در نسخه Europecar یک “ون مفید” در Xativa ، اسپانیا

تصویر 3 از 3

Andrew Giuliano - اجاره اتومبیل با قهرمان ملی دو بار Elite Irish CX دیوید کانروی در Elorio معلق است
Andrew Giuliano – اجاره اتومبیل با قهرمان ملی دو بار Elite Irish CX ، David Conroy ، در Elorio ، اسپانیا در ارتباط است

من یک ورزشکار درجه یک نیستم ، اما 51 امتیاز UCI باعث می شود که از ردیف اول خارج از بلژیک و جام جهانی شروع کنم. در اسپانیا ، جایی که 85 پسر می توانند به خط اصلی بروند ، با بیش از سه چهارم آنها بدون رتبه ، این تفاوت بسیار زیاد است. من از موقعیت آغازین خود برای دستیابی به نتایج قابل احترامی مانند اتمام سکو (سوم) در مسابقات UCI Copa España سال گذشته در پونته ودرا ، و ده ها نفر دیگر در اسپانیا و ایتالیا استفاده کردم.

این اوج هشت سال سرگردانی دوچرخه سواری ، فعالیت در پشت اتومبیل های اجاره ای ، رانندگی با قطار به مسابقات ، تعقیب مسابقات جهانی و امتیازات UCI در سه قاره مختلف است. من بسیار افتخار می کنم که چقدر برای این سواری خوب تلاش کردم وقتی اتفاق می افتد. این نکات مهم است.

دشوار است که مجبور به تصمیم گیری در مورد تغییر شغل شوید ، به ویژه در غیاب دستورالعمل های رسمی غیر از اخبار لغو مداوم. چندین شرکت کننده تاسها را غلتاندند و به اروپا پرواز کردند. من آنها را سرزنش نمی کنم. اکثریت ، مانند من ، تصمیم گرفته اند که با بیش از نیمی از مسابقات جام جهانی لغو شده و بیش از 120 رویداد ، برنامه UCI را لغو کنند ، از جمله هر رویدادی در آمریکای شمالی ، شاید لازم باشد که ابتکار عمل را داشته باشیم.

اگر قرار نبود دلار در UCI متوقف شود ، باید در جایی متوقف می شد. برای من ، این به معنای کنار گذاشتن پول اسپانسر پنج رقمی بود. گرفتن پول برای مسابقاتی که ممکن است اتفاق نیفتد درست نبود. شش ماه آماده سازی در فاضلاب ریخته می شود. من اقامت طولانی مدت را در دو کشور مختلف لغو کردم و متأسفانه اولین RV را که برای آن روزهای مرطوب مسابقه زمستانی در بلژیک داشتم تحویل دادم.

اینها تأثیرات واقعی سیاستهای نسنجیده ای است که در اواسط یک فصل مردن ارائه می شود. و با این حال این بهترین حالت است – مسابقه دهندگان ناامید و بی ثمر که از آینده چه می پرسند. بدترین حالت ، اما پس از آن زندگی مردم در معرض خطر است. اکنون رتبه بندی براساس تحمل ریسک و تصادفی تغییر خواهد کرد ، نه براساس استعداد یا رنگ.

1024 داستان دیگر وجود دارد مانند داستانهایی که UCI با سیاستهای اخیر خود به سادگی پاک می کند. هنگامی که این امتیازات از بین رفت ، ما در معرض “قرعه کشی” قرار می گیریم ، راهی که ورزشکاران بدون رده بندی در مسابقات UCI قرار می گیرند. البته ، مگر اینکه ، ما تصمیم بگیریم که از سراسر جهان به تنها مکانی که هنوز مسابقات منظم در آن برگزار می شود سفر کنیم ، بنابراین می توانیم صلاحیت شستشوی تپه های شنی بلژیک را در ژانویه برای نکات ارزشمند

مطمئناً برای ورود به این مسابقات فلاندی الزامات آزمایش COVID-19 وجود دارد ، اما در مورد هتل هایی که در آنها اقامت داریم چه می کنید؟ فروشگاه هایی که مواد غذایی می خریم؟ خانواده هایی که در آنها می مانیم؟ خانواده هایی که به آنها برمی گردیم؟ سیاست بد دنیای ما را به خطر می اندازد. اما همانطور که گفتم لازم نیست که اینگونه باشد.

راه حل ها

سری مسابقات جهانی سه گانه ITU نمونه بسیار خوبی از نحوه مدیریت ریسک و حفظ امتیازات را ارائه داده است. در 16 مارس ، درست همانطور که همه گیر شدن بیماری در سراسر جهان باعث تعلیق جهانی شد ، ITU همه رتبه ها را مسدود کرد و در عوض برای همه رویدادهایی که از اول ژوئیه تا 15 دسامبر برگزار می شد ، دارای رتبه متوسط ​​بود.

کسانی که هنوز می خواستند به رقابت بپردازند ، اما این تاثیری بر رده بندی کلی که تعیین کننده جام جهانی و سهمیه فدراسیون های ملی است ، پس از از سرگیری مسابقات منظم در شرایط عادی تر ، ندارد. کسانی که می خواهند رقابت کنند هنوز هم می توانند. کسانی که به دلیل همه گیری جهانی نمی توانند سفر کنند یا نمی خواهند ، نباید مصالحه کنند.

به نظر می رسد که چنین سیاستی برای سیکلاس کراس ، که می تواند به همان اندازه سلسله مراتب اولیه ایجاد شده در طی چندین دهه مسابقه حفظ شود ، در حالی که مردم را به ماندن در خانه تشویق می کند ، م effectiveثر خواهد بود.

بنابراین ، UCI ، چرا ما فقط این وقایع لغو شده را در یک چرخه انقضا دو ساله قرار نمی دهیم؟ نقاط انجماد که اکثر ما نمی توانیم از آنها محافظت کنیم زیرا یک دنیا وارونه شده است. شما هنوز مسابقات جهانی را در اوستنده برگزار می کنید و همچنان اجازه می دهید این مسابقه برای سال آینده شمرده شود. برای آن دسته از ورزشکارانی که می خواهند و می توانند فصول خود را ادامه دهند در حالی که بقیه جهان ساکت هستند ، به عنوان یک پاداش رفتار کنید.

به نظر می رسد این سازشی عادلانه برای همه افراد درگیر باشد. بیشتر رقبا موقعیت های ابتدایی را حفظ می کنند ، سخت پیروز می شوند ، اما اکنون بدون تقصیر خود ما شکست خورده اند. افراد خوش شانس ، خامه برداشت محصول ، که هنوز هم می توانند رقابت کنند ، امتیازات پاداش خود را در جهان کسب می کنند تا وقتی جهان دوباره از خود دفاع می کند ، رتبه خود را بهبود بخشند.

ایناهاش. من زمان بسیار کمتری را به ارائه راه حل اختصاص دادم تا اینکه در مورد سیاست گریه کردم. نگاه کن ، خیلی ساده است.

مواقع فوق العاده به اقدامات استثنایی نیاز دارد. هنوز هم درخواست UCI برای بازنگری و بازنویسی قانونی که کمتر از یک هفته از آن گذشته است ، به سختی استثنایی است. این فقط مهم است. این فقط مسئول است. این فقط ساده ترین کاری است که آنها می توانند انجام دهند و کار درستی است که در آن فوق العاده ترین اوقات انجام می دهند.

وی در این مورد با UCI تماس گرفته است اما پاسخ خواهد داد.

اگر می خواهید نظر خود را در حمایت از سیاست مسئولیت پذیرتر و منطقی تر به UCI اعلام کنید ، برای Simon Burney ، مدیر Offroad UCI UCI ایمیل ارسال کنید:

درباره نویسنده

اندرو جولیانو یک روزنامه نگار برنده جایزه و مسابقه دوچرخه سواری حرفه ای برای Lazer-Voler Pro Cycling است. او هنگام نوشتن به عنوان سردبیر سابق مجله ROAD دندانهایش را خرد کرد و هنگامی که تحلیلگر سیاست های فاضلاب در کالیفرنیا بود ، جایی که زندگی می کرد ، دور موتورهای حلقه ای را در ساحل می چرخید و رویای یک آسمان مرطوب را خیس می کرد ، با سیاستگذاری تند و زننده بیش از حد آشنا شد. روزها در تپه های شنی فلاندر.




منبع: pen-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>