[ad_1]

آلبون در حال حاضر برای آینده خود در ردبول می جنگد ، زیرا این تیم ضربه احتمالی بازیکن آزاد سرخیو پرز را برای سال 2021 سنگین می کند و تصمیم باید در پایان فصل گرفته شود.

فرم آلبون پس از به ثمر رساندن سکوی دوم خود در F1 در بحرین در آخر هفته گذشته ، در مسابقات مقدماتی شنبه در خارج از مسیر پیست قرار گرفت و در Q2 حذف شد و در جایگاه 12 قرار گرفت.

این بدترین بازی انتخابی آلبون از زمان مسابقات جایزه بزرگ انگلیس در ماه جولای است.

راننده ردبول احساس كرد كه تصميم به عدم استفاده از لاستيك نرم در FP3 به اشتباه روبرو شده است ، چون در مسير مقدماتي سرعت گرفت و حريفان بهبود پيدا كردند ، او را با كمبود اعتماد به نفس مواجه كرد.

آلبون گفت: “در FP3 ، ما برخی از تغییرات را در تعادل ایجاد کردیم تا ماشین را برای صلاحیت تنظیم کنیم.”

“اما من فکر می کنم نبود لاستیک نرم در FP3 که کار می کند می تواند به ما آسیب برساند. آنچه را که قصد انجام آن را داشتیم ، به دست آوردیم ، اما با استفاده از لاستیک نرم ، در قسمت جلویی از کشش زیادی برخوردار می شوید و تعادل آن بسیار سخت بود.

“در بعضی جاها فاقد قسمت جلویی ، جلو و جلوی صندلی های جلوی زیادی بودیم که در قسمت های دیگر روی لاستیک نرم قرار داشتند. بنابراین این کار به سادگی تنظیم دقیق با فلپ یا بال جلو نبود ، که معمولاً چنین است.

“من از یک دور زدن Q2 خود راضی بودم. واقعاً همین بود. “

همچنین بخوانید:

ریکیاردو: صبر عامل اصلی “موقعیت” ساهیر خواهد بود ، سرعت راسل با مرسدس نشان می دهد که F1 از دست رفته است – Sainz

آلبون در Q2 کمتر از چهار دهم ثانیه کندتر از مکس ورستاپن ، هم تیمی ردبول ، افت کرد ، اما آرایش کوتاه و دورهای سریع در بحرین به این معنی بود که او 11 مکان عقب است.

آلبون در پاسخ به این س ifال که آیا می تواند بگوید تفاوت با ورشتاپن کجاست ، گفت: “این بسیار واضح است”.

آلبون گفت: “من می توانم به شما بگویم كه بدون نگاه كردن به داده ها كند هستم.”

“راستش را بخواهید ، ما کمی از FP3 کار می کنیم که روی لاستیک نرم کار می کند زیرا بسیار متفاوت بود. متوسط ​​و سخت از نظر احساس کاملاً شبیه به هم هستند ، اما نرم کاملاً متفاوت است.

“این مسئله پیچیده است و بدیهی است که درسی آموخته شده است و این بیشتر تجربه ای از جانب من است. اما این فقط به این معنی بود که واقعاً ، وقتی نوبت به رتبه بندی می رسید ، این بود که دستیابی به سرعت کم و سرعت بالا که پیچ 7 است ، پیچ 8 دشوار است.

“این منطقه اصلی بود که من در آن از دست دادم ، احساس تعادل کردم.”

آلبون اعتراف کرد که نتیجه “ناامیدکننده” بود زیرا او در تمرین روز جمعه در موقعیت خوبی قرار گرفت و نتیجه مقدماتی او را به یک ضربه عقب در مسابقه نیاز داد.

آلبون گفت: “این جمعه خوب به نظر می رسید و صادقانه بگویم ، حتی شنبه نیز در ابتدا خوب بود.”

وی افزود: “این فقط یكی از مواردی بود كه شما اولین دور مقدماتی خود را انجام می دهید و مانند این است كه” اوه ، این بسیار متفاوت از آنچه در آخر هفته به دست آوردیم است.

“من فقط نگاه می کنم ، با مهندسان صحبت می کنم ، می فهمم کجاست و تمام”.

[ad_2]

منبع: pen-news.ir

ایندکسر