آئودی 2020-21 FE را با پیشرانه کاملاً جدیدی ارائه می دهد

دسته‌بندی نشده | No comments


آئودی خودروی FE 2020-21 را ارائه می دهد

آئودی e-tron FE07 خود را برای فصل فرمول E 2020-21 معرفی کرده است که دارای پیشرانه کاملاً جدیدی است که برای اولین بار توسط سازنده خود ساخته شده است.

در سه فصل اول FE ، آئودی پشتیبانی فنی ورود ABT Schaeffler را ارائه داد.

پس از اینکه لوکاس دی گراسی عنوان رانندگان 17-2016 را به دست آورد ، آئودی کنترل کامل تجهیزات مربوط به فصل 18-2017 را بدست گرفت و برای اولین بار به عنوان قهرمانی تیم دست یافت.

اما در طول دو فصل بعدی ، او به مقام دوم و سپس ششم جدول رده بندی بازگشت ، و تیم مشتری Envision Virgin Racing از سوم به چهارم سقوط کرد.

طی سه فصل گذشته ، تیم آئودی در حال کار بر روی بهینه سازی واحد تولید کننده موتور فعلی است که در ابتدا توسط ABT و Schaeffler توسعه یافته است ، اما اکنون به تنظیم خود ادامه داده است.

پروژه اصلی به مدت دو سال در دست تدوین بوده و به عنوان “یکی از چالش برانگیزترین و فشرده ترین پروژه های اتومبیلرانی تاکنون” توصیف شده است.

تریستان سامرزکل ، مدیر پروژه در آئودی اسپورت ، گفت: “ما سنگ تمام نمی گذاریم تا تلفات انرژی در سیستم را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

“ما به طور کلی بیش از 95٪ بهره وری را برای درایو خود به دست آورده ایم.

“ماژول جدید اینورتر MGU در تمام شرایط رانندگی مربوطه بیش از 97٪ کارایی دارد.”

“اگر MGU ما را با یک موتور احتراق داخلی مقایسه کنید که دارای قدرت قابل مقایسه 250 کیلووات است ، بازده ما نه تنها دو برابر بیشتر نیست ، بلکه وزن ما زیر 35 کیلوگرم نیز بسیار سبک تر است.”

آئودی خودروی FE 2020-21 را ارائه می دهد
آئودی خودروی FE 2020-21 را ارائه می دهد

FE به دلیل بحران جهانی بهداشت ، اقداماتی را برای صرفه جویی در هزینه انجام داده است که به نوبه خود بر چرخه های همسان سازی پیشرانه تأثیر می گذارد.

این بدان معناست که آئودی با تنظیمات جدید و سبک MGU05 خود – درایو روتور داخلی تک سرعته ، آهن ربا خارجی – برای دو فصل آینده ادامه خواهد داد.

آلن مک نیش ، مدیر تیم در پاسخ به این س whatال که شفلر چه نقشی در تیم ادامه خواهد داد ، گفت: “شفلر همچنان شریک زندگی ما است ، اما دقیقاً از نظر [the MGU]، ما بسیاری از این کارها را با LMP1 به صورت داخلی انجام دادیم [World Endurance Championship] پروژه

“در همان زمان ، وقتی وارد فرمول E شدیم ، مطابق با Abt بود.

“Abt و شفلر قبلاً در یک رابطه کاری بودند ، بنابراین واضح بود که ما قصد داریم ادامه دهیم.” زمانی که ما احساس کردیم اکنون برای ساختن آینده با این شرایط احساس می کنیم.

“اما شفلر همچنان در کاری که ما انجام خواهیم داد شریک خواهد بود.”

رنه راستت ، قهرمان سه بار DTM ، به تیم تمام وقت آئودی امضا کرده است تا برای فصل 2020-21 ، لوکاس دی گراسی ، همیشه حاضر FE شریک شود.

راست با شش مسابقه به فینال در برلین فراخوانده شد تا جای دانیل ابت را بگیرد و در مسابقه اول با یک ضربه مضاعف در فرودگاه تمپلهوف بهترین نتیجه سوم را بدست آورد.

دسترسی نامحدود به بهترین روزنامه نگاری اتومبیلرانی جهان را دریافت کنید Autosport Plus


منبع: pen-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>